Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@10:35:32 GMT

٦٤٠ دستگاه خودرو احتکار شده در پایتخت کشف و ضبط شد

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۰۹۰۲۳

٦٤٠ دستگاه خودرو احتکار شده در پایتخت کشف و ضبط شد

تیمور پورحیدری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد خودروی احتکاری در هفت پارکینگ، ٢٣٧ دستگاه خودرو در تهرانسر، ١٣ خودرو در شریعتی نرسیده به پیچ شمیران، آزادی نرسیده به انقلاب ٦٩ خودرو، میدان گرگان در شرق تهران ٨ خودرو ، پارکینگ حجاج فرودگاه مهرآباد١١٠ خودرو، جاده مخصوص کرج کیلومتر یازده خیابان سپاه اسلام  ١٦٤ خودرو و پارکینگ محلاتی ٣٩ دستگاه خودرو احتکار شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: از مجموع ۶۴۰خودرو کشف شده ۳۲۵دستگاه خودرو تولیدی شرکت ایران خودرو، ۲۰۱دستگاه خودرو تولیدی سایپا، ١٥ دستگاه خودرو تولیدی گروه بهمن و ۹۹دستگاه مربوط به ام وی ام (mvm) بوده است.

سرپرست معاونت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران در خصوص اختلاف آمار خودروها نیز گفت: اختلاف آمار مراجع ذی ربط به این دلیل است که ماموران در روز نخست بازرسی و نظارت از یکی از پارکینگ ها  ٥٠٠ خودرو احتکار شده کشف کردند که محتکران ٢٠٠ دستگاه آن را به ماموران تحویل دادند به همین منظور برخی از دستگاه ها ٢٠٠ خودرو تحویل داده شده را به آمار خود اضافه می کنند، روز دوم برای تعیین تکلیف خودروهای دیگر، پارکینگ مورد نظر پلمب شد.

پورحیدری تصریح کرد: پرونده محتکران خودرو آماده و برای برخورد قضایی در حال ارسال به سازمان تعزیرات حکومتی استان تهران است.

برچسب‌ها سازمان صنعت معدن و تجارت استان تهران خودرو سازمان تعزیرات حکومتی احتکار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان صنعت معدن و تجارت استان تهران خودرو سازمان تعزیرات حکومتی احتکار سازمان صنعت معدن و تجارت استان تهران خودرو سازمان تعزیرات حکومتی احتکار دستگاه خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۰۹۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیران برای برنامه‌ ریزی در استان تهران نیازها را شناسایی کنند

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا فخاری صبح دوشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی استان تهران که با حضور مدیران ادارات تشکیل شد، با تاکید بر برنامه محوری مسؤولان اظهار کرد: باید همه اقدامات منطبق بر برنامه باشد و در ارائه از زیاده گویی ها خودداری و بدون محاسبه منابع و محدودیت‌ها برآورد انجام ندهیم.

استاندار تهران با تاکید بر ضرورت انعطاف پذیری در برنامه‌ها گفت: با رعایت اصول و چارچوب‌ها و با توجه به اسناد بالادستی می‌توانیم به یک برنامه منعطف دست یابیم. فخاری با تاکید بر ارزیابی مدیران بر اساس عملکرد برنامه‌ها عنوان کرد: برنامه‌های ارائه شده باید طبق واقعیت‌ها باشند و برای مشارکت در برنامه ریزی استان نیازمند ادبیات مشترک میان همه مسؤولان هستیم.

وی با اشاره به برنامه ریزی و آینده پژوهی دستگاه‌ها و سازمان‌ها بیان کرد: برای برنامه ریزی باید انتقادها را شنید و یک برنامه عملیاتی، اجرایی و واقع گرایانه تنظیم کرد و نتیجه کار را در قالب عملکرد دستگاه‌ها به قضاوت مردم بگذاریم، چرا که در این صورت سطح پاسخگویی به مردم با کیفیت بیشتری انجام می‌شود.

استاندار تهران با تاکید بر اینکه برنامه مورد ارائه توسط مدیران باید در بستر اتفاقات تنظیم و تهیه شود گفت: در این صورت است که نیازها و ضروریات شناخته می‌شود و می‌توان برای آن برنامه ریزی صحیح انجام داد، زمانی که مدیری در تعامل با مردم باشد نیازمندی‌ها و ضرورت‌ها را شناسایی و برای آنها برنامه ریزی می‌کند.

وی با اشاره به همسو شدن افکار در مدیران بر ضرورت نظام برنامه ریزی تاکید و اظهار کرد: برای اداره کردن استان باید نسبت به میزان ظرفیت‌ها و محدودیت‌ها شناخت دقیق داشته باشیم.

فخاری در خصوص انتظارات از سازمان برنامه و بودجه در حوزه برنامه ریزی عنوان کرد: ضروری است که سازمان برنامه و بودجه از رخوت حضور در صحنه و توزیع کنندگی پول خارج و ناظر بر اقدامات اجرایی دستگاه‌ها در جهت تحقق برنامه شود و برای ارزیابی پروژه‌ها به میدان بیاید.

کد خبر 6097586

دیگر خبرها

  • تعیین‌تکلیف ۱۷۰ خودروی توقیفی ‌مبارزه با مواد مخدر در اصفهان
  • آمار طلاق در دو سال اخیر کاهش یافته است
  • رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا: ۲۶۵۰۰ خودرو در انبارهای غیررسمی پیدا کردیم / مسئولان از خودروهای شوتی حمایت می‌کنند
  • مدیران برای برنامه‌ ریزی در استان تهران نیازها را شناسایی کنند
  • ۸۱ دستگاه خودرو متخلف در مشهد توقیف شدند
  • آموزش مکانیک خودرو مجتمع فنی تهران پایتخت
  • ایجاد ۳۰هزار پارک حاشیه‌ای در مناطق یک، ۴ و ۵ | ۱۰ پارکینگ جدید در تهران ساخته می‌شود
  • طرح ترخیص وسایل نقلیه توقیفی از پارکینگ در کیش اجرا شد
  • رهاسازی چند خودروی گرفتار در گل و لای بزرگراه شهید خرازی تهران
  • ترخیص دویست و هشتاد وسیله نقلیه توقیفی از پارکینگ