Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@20:08:44 GMT

رقص شمشیر با دشمنان فلسطین، خیانت به مسلمانان است

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۰۹۱۲۶

رقص شمشیر با دشمنان فلسطین، خیانت به مسلمانان است

کنفرانس مطبوعاتی اعضای ارشد 'بنیاد حمایت از فلسطین' روز سه‌شنبه با حضور اندیشمندان، شخصیت‌های مذهبی و روزنامه‌نگاران در باشگاه خبرنگاران اسلام‌آباد برگزار شد.

شخصیت‌های پاکستانی هدف از این نشست را برجسته کردن روز نکبت و اهمیت بزرگداشت روز جهانی قدس عنوان کردند.

آنان تاکید کردند که فریاد نفرت از صهیونست‌ها و حمایت از ملت مظلوم فلسطین سهم هر پاکستانی در روز جهانی قدس خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنرانان در این کنفرانس خبری افزودند: خیانت برخی از حاکمان به اصطلاح مسلمان و عناصری که دم از سازش با رژیم غاصب صهیونیستی، در حقیقت عاملان اصلی تشدید مشکلات مردم فلسطین و توسعه طلبی‌های اسرائیل در منطقه است.

"ثاقب اکبر" از اندیشمندان پاکستانی گفت: برخی‌ها با تشکیل ائتلاف‌های نظامی خودساخته و به اصطلاح اسلامی، فقط به فکر خاک و خون کشیدن یمنی‌ها بوده و هدفی برای دفاع از مردم فلسطین ندارند.

وی افزود: سردمداران ائتلاف‌های توخالی در منطقه چرا حاضر به شلیک یک گلوله برای نجات جان فلسطینی‌ها در برابر دشمن صهیونیستی نیستند اما دست از تجاوز به یمن برنمی‌دارند.

ثاقب اکبر تاکید کرد: مسلمانان جهان هرگز سازش با صهیونیست‌ها را قبول نمی‌کنند مردم پاکستان نیز همگام با ملت‌های آزادیخواه جهان به حمایت و پشتیبانی از برادران فلسطینی خود ادامه خواهند داد.

رییس انجمن جوانان پاکستان نیز طی سخنانی گفت: مسلمانان جهان از حمایت از ملت فلسطین و برائت از رژیم صهیونیستی به ویژه هم‌دستان این رژیم در منطقه خسته نخواهند شد.

"عبدالله گُل" افزود: امروز برخی از عناصر غرب زده و خائن در برخی از کشورهای اسلامی دم از برقراری روابط با رژیم صهیونیستی زده و با احساسات ملت مظلون فلسطین و حامیان آنان بازی می‌کنند.

وی تاکید کرد: ما هشدار می‌دهیم که با هرگونه طرح روابط با صهیونیست‌های متجاوز مقابله کرده و اجازه نخواهیم داد که میراث دفاع از بیت المقدس و پشتیبانی از مقاومت فلسطین تحت تاثیر قرار بگیرد.

شخصیت‌های پاکستانی با محکوم کردن طرح به اصطلاح معامله قرن و ابراز تاسف از تبانی برخی از کشورهای عرب با دولت ترامپ برای تحمیل آن بر ملت فلسطین، گفتند: معامله قرن چیزی جز توسعه اشغالگری فلسطین و ضربه زدن به محور مقاومت نیست به همین دلیل ملت‌های جهان و حامیان فلسطین این طرح آمریکایی صهیونیستی را رد کرده‌اند.

برچسب‌ها پاکستان قدس رژیم صهیونیستی فلسطین پروندهٔ خبری روز جهانی قدس در جهان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پاکستان قدس رژیم صهیونیستی فلسطین پاکستان قدس رژیم صهیونیستی فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۰۹۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفعال رژیم اردن در برابر جبهه مقاومت

هرچند این کشور در میانه عملیات اخبار منتشر شده را تکذیب کرد، اما ساعاتی پس از عملیات رسماً از نقش خود در دفاع از اسرائیل پرده برداشت. از طرفی این اقدام ملک عبدالله از دید دوستداران فلسطین هم دور نماند و امت‌های عربی و اسلامی توانستند ذات این شخصیت را بشناسند.

دولت اردن یک دولت مصنوعی است که انگلستان پس از جنگ جهانی اول و تقسیم سرزمین‌های امپراتوری عثمانی در پی معاهده سایکس پیکو ایجاد کرد.انگلستان در آن سال‌ها فرزندان شریف حسین-حاکم  مکه- را که در سرنگونی امپراتوری عثمانی کمک شایانی کرده بود، در عراق(فیصل) و اردن (عبدالله اول) روی کار آورد.

اردن از اساس یک کشور طبیعی و دارنده عناصر تشکیل دهنده یک ملت نیست و در یک قرن اخیر وظایف و مأموریت‌هایی را که غرب به پادشاهانش محول کرده انجام می‌دهد و در عوض از آن‌ها مساعدت مالی و تسلیحاتی می‌گیرد.در جریان عملیات وعده صادق نیز پادشاه اردن آسمان کشورش رادر اختیار کشورهای غربی و صهیونیستی قرار داد تا پهپادهای ایرانی را که عازم سرزمین‌های اشغالی بودند هدف قرار دهند.

البته این اقدام هزینه فراوان  و بی‌آبرویی روی دست این کشور جعلی گذاشت و در میان افکار عمومی دنیای عرب، ملک عبدالله دوم منفوریت بیشتری پیدا کرد و یک خائن و نوکر اسرائیل نامیده شد.

در خصوص نحوه واکنش ایران و کشورهای محور مقاومت به خیانت اردن این نکته را باید ذکر کرد که در حال حاضر این کشور در موضع انفعال قرار دارد و هرگونه اقدام تنش‌زای مستقیم به نفع این پادشاهی تمام خواهد شد.

در نتیجه باید با هوشمندی و تدبیر و دیپلماسی عمومی این وضعیت انفعالی اردن در داخل و خارج را تداوم بخشید.

نباید فراموش کرد ۶۰ درصد جمعیت اردن فلسطینی‌تبار هستند و از حمایت‌های این پادشاهی از اسرائیل منزجر شده‌اند و اگر یک جریان فرهنگی و رسانه‌ای روشنگرانه در خصوص خیانت‌های خاندان شریف هاشمی در یک قرن اخیر و حمایت آن‌ها از طرح های استعمار در منطقه ایجاد شود، بدون شک در سال‌های آینده تحولات اجتماعی و سیاسی در این کشور رنگ و بوی دیگری خواهد گرفت که تقویت جریان‌های مقاومت در آنجا را در پی خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • تجمع اعتراضی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان در محکومیت برخورد آمریکا با دانشجویان
  • ستاره رژیم صهیونیستی در جهان رو به افول است
  • آگاهی افکار عمومی و حقایقی که جنگ غزه برای دنیا آشکار کرد
  • انفعال رژیم اردن در برابر جبهه مقاومت
  • حمایت از اعتراضایات ضدصهیونیستی دانشگاهیان آمریکا
  • حمایت بسیج اساتید از دانشگاهیان جهان علیه رژیم صهیونیستی
  • واکنش کاربران ایرانی به خیانت اردن
  • رژیم صهیونیستی توان دفاع از خود را هم ندارد
  • حماس حمایت کارگران جهان از مردم غزه را خواستار شد
  • آیت‌الله خاتمی، خطیب نماز جمعه تهران: حجاب نباید جامعه را دو قطبی کند/ دشمنی با ایران بازی با دم شیر است/ دشمنان ما در هر نقطه جهان که هستند بدانند رژیم صهیونیستی نابود شدنی است