Web Analytics Made Easy - Statcounter

مستند « فرشتگان زمینی»، روایتی از زندگی نخستین شهید مدافع سلامت استان گلستان بوده که در شبکه استانی تهیه شده است. ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۹ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، دکتر عبدالله عباسی، رئیس اسبق دانشگاه علوم پزشکی گلستان که در زمان شیوع کرونا مانند بسیاری از همکارانش در خط مقدم مقابله با این بیماری قرار داشت، در پی ابتلا به این بیماری به شهادت رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خانواده‌های شهید مدافع سلامت و جان‌باختگان مبتلا به کرونا در استان بوشهر تجلیل شددیدار رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور با خانواده شهید مدافع سلامتفرمانده سپاه استان سمنان با خانواده شهید مدافع سلامت دیدار کرد+ عکس

دکتر عباسی از یادگاران دوران دفاع مقدس و جانباز جنگ تحمیلی بود؛ او دانشیار عفونی دانشگاه علوم پزشکی استان بود و پس از دو هفته خدمت‌رسانی مداوم در درمان و ویزیت بیماران کرونایی در بیمارستان شهید صیاد شیرازی گرگان به این ویروس مبتلا شد و به جمع همرزمان شهیدش پیوست.

حالا صدا و سیمای مرکز گلستان برای پاسداشت از نخستین شهید مدافع سلامت استان، مستند « فرشتگان زمینی» را تولید کرده است.

کارگردانی و تهیه‌کنندگی این مستند کوتاه را عباس بهرامی و تصویربرداری آن را مجید ایراندوست برعهده دارند و رامین روشنی نیز تدوینگر این مستند است.

انتهای پیام/581/ش

R41471/P/S6,70/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهید مدافع سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۰۹۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین بیش از ۳ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی برای مددجویان هرمزگانی

احمد سالاری جائینی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد هرمزگان گفت: سال گذشته ۴۸ میلیارد و ۷۰۶ میلیون تومان اعتبار برای تامین ۳ هزار و ۷۱۷ دستگاه لوازم ضروری زندگی مددجویان هزینه شده است.

وی افزود: از مجموع اعتبار اختصاص یافته، ۴۳ میلیارد و ۴۲۰ میلیون تومان از محل منابع دولتی کمیته امداد و ۵ میلیارد و ۲۸۶ میلیون تومان از محل کمک‌های مردمی و مساعدت‌های خیرین تامین شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد هرمزگان گفت: این اعتبار برای خرید لوازم ضروری همچون یخچال، کولر، اجاق‌گاز، تلویزیون، بخاری، آبگرمکن و سایر لوازم خانگی هزینه شد.

۹۱ هزار و ۹۸۱ خانوار در هرمزگان از خدمات حمایتی کمیته امداد بهره‌مند هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • روایتی از خلیج فارس با عکس‌هایی از مستند «دریای پارس»/ عکس
  • تامین بیش از ۳ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی برای مددجویان هرمزگانی
  • روایتی مستند از دعوای ایران و افغانستان بر سر آب؛ دولت چه کرده؟ | فیلم
  • پخش «در مرز غبار آلود» از سیما/ روایتی متفاوت از نادر طالب‌زاده
  • «در پا به ماه» نسخه نپیچیدیم بچه‌دار شوید/ تولد ۲۰ نوزاد را دیدیم
  • ضرورت توجه به سلامت روانی، اخلاقی و اجتماعی در کنار سلامت جسم
  • سلامت روانی، اخلاقی و اجتماعی از وجوه مهم سلامت
  • راه اندازی بخش «آنژیوگرافی» برای نخستین بار در منطقه آزاد اروند
  • شخصیت سالم یا ناسام؛ مساله این است؟
  • مستند جوانمرد؛ روایتی از زندگی شهید غیرت حمیدرضا الداغی