Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-07@06:00:21 GMT

افتتاح کتابخانه تخصصي انقلاب و مقاومت اسلامي

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۰۹۴۹۲

افتتاح کتابخانه تخصصي انقلاب و مقاومت اسلامي

خبرگزاری آریا- کتابخانه تخصصی انقلاب و مقاومت اسلامی در آستانه روز قدس سه‌شنبه 30 اردیبهشت در فرهنگ‌سرای انقلاب اسلامی افتتاح می‌شود.
به گزارش خبرگزاری آریا، یوسف بالو رییس این فرهنگ‌سرا گفت: آیین افتتاح کتابخانه تخصصی انقلاب و مقاومت اسلامی، سه‌شنبه 30 اردیبهشت و با حضور حجت‌الاسلام میثم امرودی رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: کتاب‌های این کتابخانه بر آثار حوزه انقلاب و مقاومت اسلامی متمرکز است و 5 هزار و 500 کتاب از آثار این کتابخانه، اهدایی دکتر مجید صفاتاج، پژوهشگر و کارشناس مسائل فلسطین است.
بالو تمرکز فعالیت‌های این کتابخانه بر عرصه پژوهش را از زمینه‌های اصلی فعالیت این کتابخانه عنوان کرد و افزود: ماهیت این کتابخانه بیشتر برجنبه تحقیق و پژوهش است. یکی از مهمترین ویژگی‌های این کتابخانه بهره‌مندی از آثاری است که کمتر در بازار نشر کشور یافت می‌شود و محل مناسبی را برای پژوهشگران و دانشجویان فراهم می‌آورد.
به گفته رییس فرهنگ‌سرای انقلاب اسلامی، این کتابخانه در  فضایی به وسعت 250 مترمربع راه اندازی شده و شامل بخش‌هایی همچون؛ مخزن، سالن مطالعه و نشریات است. این کتابخانه از شنبه تا چهارشنبه 8 تا 18 و پنجشنبه‌ها 8 تا 16 فعال است. علاقه‌مندان برای عضویت در این کتابخانه با ارائه یک قطعه عکس و اعلام کد ملی و پرداخت حق عضویت می‌توانند به مدت یک سال از خدمات کتابخانه تخصصی انقلاب و مقاومت اسلامی بهره‌مند شوند.
آیین افتتاح کتابخانه تخصصی انقلاب و مقاومت اسلامی سه‌شنبه 30 اردیبهشت ساعت 12 در محل فرهنگ‌سرای انقلاب اسلامی برگزار می‌شود. این برنامه با رعایت پروتکل‌های ستاد ملی کرونا برگزار می‌شود و ورود عموم در آن آزاد است.
این کتابخانه در فرهنگ‌سرای انقلاب اسلامی به نشانی؛ بزرگراه شهید نواب صفوی، تقاطع پل کمیل، ابتدای کمیل شرقی واقع شده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: افتتاح کتابخانه کتابخانه تخصصی انقلاب و مقاومت اسلامی فرهنگ سرای انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۰۹۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماده واحده «اصلاح ماده ۴ آیین‌نامه شورای تخصصی حوزوی» ابلاغ شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شورای عالی انقلاب فرهنگی، آیت‌الله دکتر سیدابراهیم رئیسی، رییس شورای عالی انقلاب فرهنگی ماده واحده «اصلاح ماده ۴ آیین‌نامه شورای تخصصی حوزوی» که در جلسه ۸۹۷ مورخ ۱۴۰۲.۱۲.۰۸ شورای عالی انقلاب فرهنگی به‌تصویب رسیده است، را به شرح زیر برای اجرا ابلاغ کرد.

شورای ‌عالی حوزه‌ های علمیه

شورای تخصصی حوزوی

دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی

ماده واحده «اصلاح ماده ۴ آیین‌نامه شورای تخصصی حوزوی» که در جلسه ۸۹۷ مورخ ۰۸.۱۲.۱۴۰۲ شورای عالی انقلاب فرهنگی و براساس مصوبه جلسه ۴۶۵ مورخ ۰۱.۱۲.۱۴۰۲ شورای معین شورای عالی انقلاب فرهنگی (به پیشنهاد شورای عالی حوزههای علمیه) به تصویب رسیده است؛ به شرح ذیل برای اجراء ابلاغ می شود:

«ماده واحده- ماده ۴ اصلاحی آیین‌نامه شورای تخصصی حوزوی (مصوب جلسه ۸۸۴ مورخ ۱۳.۰۴.۱۴۰۲ شورای عالی انقلاب فرهنگی) به شرح ذیل اصلاح می شود:

ماده ۴- اعضای شورا:

سه نماینده از شورای‌عالی حوزه‌های علمیه

سه نماینده از شورای‌عالی انقلاب فرهنگی

مدیر حوزه‌های علمیه یا نماینده وی

رئیس جامعة ‌المصطفی العالمیه یا نماینده وی

مدیر حوزه علمیه خراسان

مدیر حوزه علمیه اصفهان

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران

مدیر جامعة الزهرا(س)

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی

هفت نفر از فضلای صاحب‌نظر حوزوی

تبصره - اعضای حقیقی موضوع بند ۱۰ بنا به پیشنهاد شورای‌ عالی حوزه‌های علمیه و تصویب شورای ‌عالی انقلاب فرهنگی و با حکم رئیس شورای ‌عالی انقلاب فرهنگی، برای یک دوره ۳ ساله منصوب می‌شوند».

کد خبر 6096964

دیگر خبرها

  • انزوای رژیم صهیونیستی در جشنواره‌ها/ از فرصت‌ها استفاده نکردیم
  • شست‌وشوی عقل به واسطه کتاب انجام می‌شود
  • انتشار دست‌نوشته‌ رهبر انقلاب در دفتر کتابخانه وزیری، برای نخستین‌بار + عکس
  • برای نخستین‌بار؛ انتشار دست‌نوشته‌ رهبر انقلاب در دفتر کتابخانه وزیری+عکس
  • برای نخستین‌بار؛ انتشار دست‌نوشته‌ رهبر انقلاب در دفتر کتابخانه وزیری | تصاویر
  • افتتاح کتابخانه در روستای بیوران شهرستان سردشت
  • ماده واحده «اصلاح ماده ۴ آیین‌نامه شورای تخصصی حوزوی» ابلاغ شد
  • ۵۸۳ استان فارسی برای کسب مدرک تخصصی حفظ قرآن کریم آزمون دادند
  • فرهنگ صلح و سازش مردم یزد باید مستند شود
  • کارگاه عکاسی «حاکی» حوزه هنری انقلاب اسلامی شاهرود افتتاح شد