Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-

امام جمعه آبادان گفت: متاسفانه مطالبه گری درستی در زمینه فرهنگ جنگ در این شهر انجام نشده و آبادان به لحاظ فرهنگی زیر پونس قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار آریا از آبادان، حجت الاسلام علی ابراهیمی پور عصر امروز در جلسه هماهنگی افتتاح باغ موزه دفاع مقدس و صنعت نفت آبادان که در محل سرسرای اجتماعات فرمانداری این شهرستان و با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد، با اشاره به انجام برخی اقدامات فرهنگی در قالب باغ موزه دفاع مقدس توسط رزمندگان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس آبادان اظهار کرد: بسیاری فکر می کنند در دوران جنگ تنها خرمشهر درگیر بود و این در حالیست که آبادان در طول 8 سال جنگ تحمیلی در گیر مستقیم و به عنوان خط مقدم بود اما متاسفانه در این باره مطالبه گری درستی انجام نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: افتتاح باغ موزه دفاع مقدس و صنعت نفت آبادان یک حرکت مهم فرهنگی و ارتباط میان نسل هاست که روایتگر اتفاقات مهمی است که یک هزارم آن در هر استانی می تواند آن را به نماد مل تبدیل کند.

امام جمعه آبادان تصریح کرد: آبادان نمادهای مختلفی از اتفاقات، حوادث و شخصیت های بزرگی همچون حماسه ذوالفقاری، منطقه مدن، مرحوم آیت الله جمی (امام جمعه فقید)، دریاقلی، حماسه شکست حصر آبادان، پالایشگاه و نقش آن در صنعت و دفاع مقدس و باغ موزه دفاع مقدس و صنعت نفت و غیره دارد که بایستی آنان را به عنوان تاریخ حماسی و با سابقه آبادان به جوانان و آیندگان معرفی کنیم و افتتاح این باغ موزه می تواند این موقعیت را فراهم کند.

حجت الاسلام ابراهیمی پور با اشاره به اتفاقات خوبی که در شهر در حال رخ دادن است، یادآور شد: با توجه به اینکه قرار است باغ موزه دفاع مقدس و صنعت نفت آبادان در سوم خرداد و با حضور رئیس جمهور در قالب ویدئو کنفرانس افتتاح شود بایستی برای آن برنامه ریزی خاص و منظمی انجام شود ضمن اینکه برای معرفی و اعلان آن به مردم بایستی از ظرفیت فضای مجازی و انجام تبلیغات میدانی به خوبی بهره برد.

وی گفت: بخشی از افتتاحیه های مربوط به راهیان نور با راه اندازی باغ موزه دفاع مقدس و صنعت نفت آبادان می تواند در این مکان انجام شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: امام جمعه آبادان باغ موزه دفاع مقدس آبادان ویدئو کنفرانس مرحوم آیت الله جمی صنعت نفت پالایشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۰۹۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح موزه عبرت در شیروان + فیلم

موزه عبرت در شیروان افتتاح شد و به مدت ۱۰ روز فعال است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، موزه عبرت در شیروان امشب _ چهاردهم اردیبهشت_ افتتاح شد و به مدت ۱۰ روز فعال است.

این موزه آثار شکنجه‌های ساواک طی دوران پیش از انقلاب را به نمایش می‌گذارد.

کد خبر 750412

دیگر خبرها

  • افتتاح فاز نخست موزه دفاع‌ مقدس زنجان
  • فاز نخست موزه دفاع‌ مقدس زنجان افتتاح می‌شود
  • روایت اسارت؛ از پیروزی اسرای ایرانی بر فرماندهان عراقی تا جرزنی بعثی‌ها
  • افتتاح موزه عبرت در شیروان + فیلم
  • اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به موزه دفاع مقدس استان کرمان
  • اهدای قهرمانی تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی و سپاه | تصویـر
  • پیراهن تیم ملی فوتسال به موزه دفاع مقدس کرمان اهدا شد
  • اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به موزه دفاع مقدس کرمان
  • پیراهن تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس اهدا شد 
  • اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس