Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-26@21:27:57 GMT

دیدار کرونایی رحمتی با آقای بازیگر/عکس

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۰۹۸۸۵

دیدار کرونایی رحمتی با آقای بازیگر/عکس

سیدمهدی رحمتی کاپیتان سابق استقلال و دروازه بان کنونی شهرخودروی مشهد از نخستین روزهای شیوع ویروس کرونا در ایران به همراه خانواده اش به جزیره کیش سفر کرد و در این جزیره به دوران قرنطینه پرداخت.

حالا که روزهای قرنطینه رو به پایان است و رحمتی از چند روز دیگر باید در مشهد حاضر شود و در تمرینات تیمش شرکت کند، دیدار صمیمانه ای با میلاد کی مرام بازیگر مطرح سینما داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کی مرام و رحمتی رفاقتی دیرین باهم دارند و حالا در آخرین روزهای حضور رحمتی در کیش باهم دیدار کردند.

   

منبع: پارسینه

کلیدواژه: سید مهدی رحمتی قرنطینه میلاد کی مرام شیوع کرونا جزیره کیش پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۰۹۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آذربایجان شرقی مشکل تامین اتوبوس و حمل و نقل عمومی دارد

به گزارش خبرنگار مهر، مالک رحمتی روز جمعه در جلسه راهبری کاهش تصادفات رانندگی آذربایجان شرقی اظهار کرد: قبلاً در استان یکهزار و ۲۰۰ دستگاه اتوبوس برون شهری داشتیم اما در سه سال گذشته این تعداد به ۴۰۰ دستگاه کاهش یافته است و حمل و نقل جاده‌ای ما وضعیت خوبی ندارد.

وی تاکید کرد: در شأن استان نیست که میزان تلفات درون و برون شهری سالانه هزار نفر باشد ولی این واقعیت تلخی است که اتفاق می‌افتد.

وی با بیان اینکه با افت رام قطارهای استان نیز رو به و هستیم و باید در کنار ایمنی راه‌ها به آن توجه شود، از وزیر راه و شهرسازی خواست تا نسبت به حمل و نقل عمومی و ریلی در تخصیص اتوبوس و رام قطار دستور لازم را صادر کند.

رحمتی با درخواست حداقل ۲ رام قطار برای استان، گفت: امروز سه دستور جهادی از وزیر داشتیم. برای قطعه شش آزادراه تبریز-ارومیه تزریق نقدینگی و اختصاص قیر داشتند و یکی از آرزوهای دیرینه مردم، کمربندی ایلخچی نیز مورد بازدید قرار گرفت و دستورات لازم صادر شد و مقرر شد تا یک باند آن تا تیرماه نکمیل شود.

کد خبر 6089358

دیگر خبرها

  • آذربایجان شرقی مشکل تامین اتوبوس و حمل و نقل عمومی دارد
  • بیش از ۱۱ هزار داوطلب گیلانی کنکور سراسری باهم رقابت کردند
  • ۲۰ دلیل برای این‌که تخم‌مرغ و پنیر را باهم نخورید
  • شک و تردید درباره رسیدن یک استقلالی به تراکتور
  • (ویدئو) قرنطینه مطلق برای طراحان سوالات کنکور
  • تخلیه غلات 101 فروند کشتی در بندر امیرآباد بهشهر
  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای ۲۳ هزار تن نهاده دامی درسیستان وبلوچستان
  • اولین دیدار پائز با ستاره های تیم ملی (عکس)
  • برنامه استقلال برای فتح قلعه یادگار/ نکونام در تعطیلات مشکل تعویض‌ها را حل می‌کند
  • نظارت‌های صنفی در چهارمحال و بختیاری تشدید می‌شود