Web Analytics Made Easy - Statcounter

اخیرا جزییات جدیدی از قرارداد شیخ دیاباته ستاره خارجی استقلال با آبی پوشان تهرانی منتشر شده که در آن آپشن های جالبی از این قرارداد دیده می شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

شیخ دیاباته و ضرب العجل ایجنت او برای پرداخت تمام مطالبات معوق این ستاره مالیایی که طی ۵ ماه به ۲۳۰ هزار تومان رسیده بود و همچنین ۲۵ هزار دلار پولی که باید به مدیر برنامه‌های این بازیکن پرداخت شود، در هفته‌های اخیر به یکی از سوژه‌های اصلی فوتبال ایران تبدیل‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قبل از ۲۶ اردیبهشت باشگاه استقلال توانست حدود ۱۰۰ هزار دلار از طلب شیخ را با واریز پول به‌حساب بانکی اعلام‌شده از سوی این بازیکن در امارات پرداخت کند.

پس‌ازآن در شرایطی که اخبار و شایعاتی درباره فسخ قرارداد این بازیکن به دلیل پرداخت نشدن کامل مطالباتش شنیده می‌شد، باشگاه استقلال از تمدید یک‌هفته‌ای این ضرب العجل برای تسویه‌حساب با شیخ دیاباته خبر داد.در موردقرارداد شیخ یک نکته وجود جالب دارد که بندی در قرارداد او مربوط می‌شود.

۵۰۰هزار دلار به‌علاوه آپشن ۲۰۰ هزار دلاری

قرارداد شیخ با استقلال حدود ۵۰۰ هزار دلار به همراه آپشن است. رقم درخواستی این بازیکن در ابتدا ۸۰۰هزار دلار برای یک‌فصل بود که مدیران وقت اعلام کردند نمی‌توانند چنین قراردادی را ببندند و چنین دستمزدی را به دیاباته پرداخت کنند، اما می‌شود آپشن هایی را در قرارداد گنجاند که اگر شیخ عملکرد خوبی داشته باشد دریافتی‌اش در آخر فصل به رقم موردنظر او نزدیک شود.

به‌این‌ترتیب بندهایی به‌عنوان پاداش گلزنی در قرارداد این بازیکن آفریقایی قید شد که با تحقق آن‌ها ارزش قرارداد او تا حدود۷۰۰ هزار دلار هم می‌رسد. طبق این بند درصورتی‌که شیخ دیاباته بتواند ۵ گل بزند، ۵۰ هزار دلار و درصورتی‌که ۵ گل دیگر بزند و ۱۰ گله شود ۵۰ هزار دلار دیگر دریافت خواهد کرد.

پس از ۱۰ گل هم درصورتی‌که تعداد گل‌های شیخ دیاباته به ۲۰ برسد، ۱۰۰ هزار دلار دیگر پاداش خواهد گرفت. به‌این‌ترتیب علاوه بر قرارداد ۵۰۰ هزار دلاری، ۲۰۰ هزار دلار هم آپشن در قرارداد شیخ دیاباته آمده تا درمجموع ارزش قرارداد او با استقلال تا ۷۰۰هزار دلار هم قابل‌افزایش باشد.

فعال شدن آپشن ۱۰۰هزار دلاری  

شیخ دیاباته تا اینجای فصل درمجموع ۱۵ بازی برای استقلال در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا انجام داده است و موفق شده ۸ گل در لیگ و ۳ گل هم در آسیا به ثمر برساند تا درمجموع ۱۱ گله شود. به‌این‌ترتیب او تا اینجا موفق شده ۲ آپشن ۵۰ هزار دلاری را فعال کند و ارزش قراردادش ر ا ۱۰۰هزار دلار افزایش دهد. هنوز ۱۰ بازی در لیگ،دست‌کم یک مسابقه در جام حذفی و دست‌کم ۴ بازی در لیگ قهرمانان آسیا باقی‌مانده است که روی‌هم ۱۵ بازی می‌شود.

اگر استقلال در این بازی‌ها نتایج خوبی کسی کند، آن‌وقت تعداد این بازی‌ها می‌تواند به حدود ۲۰ بازی هم افزایش پیدا می‌کند که فرصت خوبی برای شیخ است تا با زدن دست‌کم  ۹ گل دیگر آپشن ۱۰۰ هزار دلاری رسیدن به ۲۰ گل را هم فعال کنند.به‌این‌ترتیب مجموع رقمی که شیخ تا اینجا از باشگاه استقلال‌طلب دارد علاوه بر مبلغ باقی‌مانده از قراردادش، ۱۰۰ هزار دلار پاداش ۱۱ گل زده او است که با ادامه بازی‌ها و تداوم گلزنی‌های او این رقم می‌تواند تا ۲۰۰ هزار دلار هم افزایش داشته پیدا کند.

منبع: ایلنا

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال شیخ دیاباته استقلال شیخ دیاباته قرارداد دیاباته ۱۰۰ هزار دلار هزار دلار هم شیخ دیاباته قرارداد شیخ هزار دلاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۰۹۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداد ۲ ساله دارد/اولین چک فخرالدینی پاس شده است

محمد رجاییان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره اینکه پس از صعود آلومینیوم اراک به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی و طی روزهای اخیر بحث انتقال مهدی لیموچی به یکی از تیم‌های استقلال و پرسپولیس مطرح شده، اظهار کرد: لیموچی با آلومینیوم قرارداد دو ساله دارد و مجتبی حسینی سرمربی تیم که استاد این بازیکن بوده از او رضایت کامل دارد. او یکی از بهترین بازیکنان ماست و در آینده نسبت به صرف و صلاح باشگاه در مورد این بازیکن تصمیم‌گیری می‌کنیم. الان زود است که بخواهیم درباره نقل و انتقالات بازیکنی صحبت کنیم.  

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک در مورد اینکه تیمش در جام حذفی قرعه خوبی به دست آورده و با تیم چادرملوی اردکان که در لیگ دسته اول حضور دارد بازی می‌کند، تصریح کرد: اتفاقاً سخت‌ترین قرعه جام حذفی به ما خورده است. تیم‌هایی که از لیگ‌های پایین‌تر از لیگ برتر در مسابقات جام حذفی خود را به مراحل بالا می‌رسانند انگیزه بسیار بالایی دارند و حریف ما تنها تیم غیر لیگ برتری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی است. چادرملو توان مضاعفی می‌گذارد و ۱۱ بازیکن این تیم ۲۲ بازیکن می‌شوند. قطعاً مجتبی حسینی به شاگردانش خواهد گفت که در خواب غفلت برتری بر پرسپولیس نمانید. با تیمی بازی داریم که احتمال دارد فصل بعد در لیگ برتر باشد و می‌آید تا ما را غافلگیر کند.

رجاییان در خصوص اینکه بابت انتقال میلاد فخرالدینی به استقلال، باشگاه آلومینیوم مطالباتی معوقه دارد، گفت: طرف حساب ما فخرالدینی است و با باشگاه استقلال کاری نداریم. چک‌های فخرالدینی پیش ماست، چک اول او پاس شده و بخش دیگری باقی مانده است. موعد چک دوم او هنوز نرسیده ولی نزدیک است. البته باشگاه استقلالِ خلیج فارس پولدار شده و زیرنظر این هولدینگ است. مشکلی برای پرداخت به وجود نخواهد آمد.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک در مورد اینکه قرارداد مجتبی حسینی سرمربی تیم تمدید می‌شود، گفت: قرارداد حسینی تمدید شده است. او قرارداد ۳ ساله‌ای با باشگاه آلومینیوم دارد.  

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پرداخت ۱۵ درصد از قرارداد استقلالی ها قبل از بازی با تراکتور
  • نخستین واریزی مالک جدید به حساب استقلال
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداد ۲ ساله دارد/اولین چک فخرالدینی پاس شده است
  • کاهش ۸۳۰ میلیون دلاری ارزبری برنج طی یکسال گذشته/ برنج ایرانی ۹ درصد ارزان شد
  • باشگاه پرسپولیس منتظر تایید سرمربی برزیلی
  • افزایش ۱۲۷ میلیون مترمکعبی تولید گاز ایران با سرمایه‌گذاری ۶.۴ میلیارد دلاری
  • مانع بزرگ بر سر راه تمدید قرارداد اوسمار
  • ماجرای تمدید قرارداد اوسمار ویرا با پرسپولیس؛ سه برابر می‌خواهم!
  • شرکت هوش مصنوعی ایلان ماسک سرمایه ۶ میلیارد دلاری جذب می‌کند؟
  • بسته کمکی ۶۵ میلیون دلاری استرالیا برای اوکراین