Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر بورس منطقه‌ای کرمانشاه گفت: روند رو به رشد بازار بورس کاملا قابل پیش‌بینی است و اصلاح موقتی بازار نگران‌کننده نیست. ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۷ استانها کرمانشاه نظرات - اخبار استانها -

زهرا دفتری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه اظهار داشت: امروز نیز همچنان شاهد وضعیت کاملا مثبت و متعادلی در بازار بورس بودیم به طوری که شاخص کل با 6944 واحد در آخرین لحظات بازار رقم یک میلیون و 2000 واحد را ثبت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر بورس منطقه‌ای کرمانشاه گفت: گروه بانکی، صنایع معدنی و فلزی و پالایشگاهی بیشترین تأثیر را روی شاخص بازار داشتند. در بورس منطقه‌ای کرمانشاه نیز به تبع رشد معاملات در کل کشور شاهد شرایط مثبت حاکم بر معاملات بودیم و حدود 70 میلیون ارزش و حجم معاملات امروز بورس منطقه‌ای کرمانشاه بود.

اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز 99/02/30شاخص بورس حدود 7 هزار واحد رشد کردبدهی سرخآبی‌‎ها اجازه عرضه سهام آن‌ها در بورس را نمی‌دهد

وی با اشاره به اینکه پیش‌بینی می‌شود روند رو به رشد بازار همچنان ادامه داشته باشد گفت: با توجه به اینکه این روزها بازار در حال اصلاح و تعادل است نگرانی‌هایی برای برخی ایجاد شده که قطعا با توجه به شرایط حاکم بر بازار ادامه روند صعودی کاملا قابل پیش‌بینی است.

مدیر بورس منطقه‌ای کرمانشاه افزود: قطعا بعد از افزایش بازار باید منتظر کاهش آن بود و این روند اصلاحی جزئی از بازار بورس است و بازار در شرایط فعلی تنها در حال یک اصلاح موقت است و جای هیچ نگرانی نیست و روند رو به رشد شاخص ادامه‌دار خواهد بود.

دفتری درباره آزادسازی سهام عدالت گفت: این سهام هنوز وارد بازار بورس نشده است و فعلا در مرحله آزادسازی قرار دارد که سهامداران باید با مراجعه به سامانه سهام عدالت نحوه مستقیم یا غیرمستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کنند.

انتهای پیام/832/ ز

R41380/P/S6,68/CT1 واژه های کاربردی مرتبط سهام عدالت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سهام عدالت سهام عدالت بورس منطقه ای کرمانشاه بازار بورس پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۱۰۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم نگران تامین داروی "وارفارین" نباشند

روابط عمومی سازمان غذا و دارو از توزیع محموله‌های بزرگ وارفارین در شرکت‌های پخش و داروخانه‌های منتخب سراسر کشور خبر داد.
به گزارش تسنیم، روابط عمومی سازمان غذا و دارو اعلام کرد: طی دو ماه و نیم گذشته توزیع وارفارین چند برابر شده است و بیماران قلبی اطمینان داشته باشند که این دارو به مقدار بیش از نیاز وارد کشور شده و هیچ نگرانی برای تامین داروی خود نداشته باشند.

بنابر این گزارش در روزهای اخیر نیز محموله‌های بزرگ از وارفارین به مراکز توزیع دارو و داروخانه‌ها توزیع شده است؛ بنابراین موجودی مناسبی از این دارو وجود دارد و با پلن معاونت‌های غذا داروی سراسر کشور در داروخانه‌های منتخب دپوی مناسبی از این دارو موجود است.

روابط عمومی سازمان غذا و دارو با تاکید بر اینکه وارفارین در داروخانه‌های مشخصی عرضه می‌شود، اضافه کرد: مردم می‌توانند از طریق سامانه 190، اپلیکیشن تیتک و یا درگاه mobile.ttac.ir با وارد کردن نام دارو، وارفارین را نزدیک‌ترین داروخانه تهیه کنند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: هشدار رییس سازمان غذا و دارو: مردم از خرید اینترنتی دارو خودداری کنند  توزیع اولین محموله داروی وارفارین بیماران قلبی

دیگر خبرها

  • ۲۹۶ میلیارد تومان نقدینگی از بازار سهام خارج شد
  • شاخص کل بورس به روند صعودی باز خواهد گشت؟ + فیلم
  • افزایش شرکت های بورسی در کرمانشاه
  • افت بیش از ۵ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • معامله ۲۷۰ میلیاردی سهام در بورس آذربایجان غربی
  • مردم نگران تامین داروی "وارفارین" نباشند
  • آینده بورس در چند پرده
  • پیش‌بینی بورس در هفته سوم اردیبهشت ۱۴۰۳/ پیشتازی فولادی‌ها و پالایشی‌ها در این هفته
  • تحلیل روند بازار سهام در هفته‌ای که گذشت
  • سفارش‌های حمایتی بازارساز با نزدیک شدن شاخص کل بورس به نقاط خاص