Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا حقیقی بازیکن اسبق تیم ملی درباره دو اشتباه بزرگ فوتبالی‌اش صحبت‌های جالبی کرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رضا حقیقی که بعد از حضور در جام جهانی ۲۰۱۴ رفته رفته از سطح اول فوتبال ایران حذف شد در مصاحبه با ایران‌ورزشی به دو اشتباه بزرگ در دوران ورزشی‌اش اشاره کرده است.

اشتباه اول او نرفتن به اروپا بود که البته رضا حقیقی در این موضوع چندان مقصر نبوده است:

” من بعد از جام جهانی از دیناموکیف و هرتابرلین پیشنهاد ۸۰۰ هزار یورویی داشتم که نامه‌اش به باشگاه پرسپولیس هم رسیده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین از باشگاه العربی قطر هم پیشنهاد دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومانی دریافت کرده بودم اما با پرسپولیس قرار داشتم و وقتی با آقای دایی صحبت کردم ایشان چون تیم را بسته بود و بازیکن دیگری نبود که جایگزینم کند به من گفت بمان و آخر فصل با شرایط بهتری برو. من هم قبول کردم اما ایشان هفته هشتم توسط آقای سیاسی کنار رفتند و سر ما هم بی کلاه ماند. اگر می‌رفتم مسیر زندگی‌ام تغییر می‌کرد.”

دومین اشتباه رضا حقیقی هم جدایی از پرسپولیس بوده است:

” شرایط مالی پدیده خوب بود و آنها پیشنهاد یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومانی دادند. من اگر تجربه امروزم را داشتم شاید تصمیم دیگری می‌گرفتم اما گول حرف‌های مرزبان و مدیربرنامه‌هایم را خوردم. شاید اگر در پرسپولیس می‌ماندم الان کاپیتان این تیم بودم و حداقل ۱۰۰ بازی ملی داشتم”

حقیقی ۳۱ ساله علیرغم این اشتباهات، به بازگشت به سطح اول فوتبال ایران امیدوار است:

” من نه پیر شده‌ام و نه فوتبال از یادم رفته است. من اگر از نظر روانی به شرایط خوبی برگردم دوباره می‌شوم همان رضا حقیقی که بودم. از نظر روانی باید با خودم کنار بیایم که اگر شده یک سال هم در لیگ یک بازی کنم. من اگر شروع کنم راحت ۶-۵ سال دیگر در فوتبال خواهم بود.”

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: رضا حقیقی پرسپولیس پرسپولیس رضا حقیقی علیرضا مرزبان رضا حقیقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۱۰۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلای جان رامین رضاییان مقابل پرسپولیس (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رامین رضاییان حساب ویژه‌ای روی نفوذهای خود از سمت راست زمین در دیدار مقابل پرسپولیس داشت تا سپاهان را به گل برساند و مثل بازی رفت به برتری برسند، اما نمایش درخشان عبدالکریم حسن در جناح چپ خط دفاعی قرمزها مانع از نفوذ مدافع کناری طلایی پوشان شد.

شاید فقط یک بازیکن را بتوان در بین پرسپولیسی‌ها شاخص‌تر از بقیه دانست که عملکردش مقابل سپاهان کاملا به چشم آمد و بازی او جلب توجه زیادی کرد و حتی شاید اشاره داشت که او بهترین نمایش خود پس از پیوستن به قرمزها را در این بازی به اجرا گذاشت.

عبدالکریم حسن با عملکرد مطمئن و فوق‌العاده در سمت چپ خط دفاعی سرخ‌پوشان که در سمت مقابل یکی از نقاط قوت سپاهان به‌شمار می‌رفت، کاری کرد تا بازیکنانی مثل رامین رضاییان نتوانند به خواسته خود برسند و راه نفوذ از آن سمت را بست.

مدافع چپ قطری پرسپولیس روی توپ‌های بلند و دفع توپ نیز عالی کار کرد و با اینکه تصور می‌شد سخت‌ترین بازی خود را پس از پیوستن به پرسپولیس داشته باشد، اما ستاره قرمزها مقابل سپاهان بود.

دیگر خبرها

  • رکورد داران خطای پنالتی در تاریخ لیگ برتر فوتبال
  • بلای جان رامین رضاییان مقابل پرسپولیس (عکس)
  • اولین حرف های آتیلا حجازی درباره استقلال | من خارج از کشور بودم اما ...|‌ با این شرایط قهرمانی آسیا صد درصد شدنی است
  • فریم به فریم با درگیری فیزیکی کاپیتان پرسپولیس و ستاره سپاهان (عکس)
  • جشن تولد پسر پرسپولیس بعد از برد خانگی
  • اشتباه مهم من در دوره اول این بود: زیادی خوب بودم!- ترامپ 
  • کاپیتان سپاهان: فدراسیون فوتبال برای سپاهان سنگ اندازی می کند
  • مورایس: بردن پرسپولیس اصلا آسان نیست
  • کارشناس داوری فوتبال: قضاوت ضعیف حیدری، بازی پرسپولیس و سپاهان را بی‌کیفیت کرد!
  • مورایس: خوشحال می شوم بگویند برو/ از تساوی ما استقلال سود برد