Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@12:15:57 GMT

صحت عمل ماموران وظیفه‌شناس پلیس بهشهر

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۱۰۵۹۹

صحت عمل ماموران وظیفه‌شناس پلیس بهشهر

فرمانده انتظامی بهشهر از صحت عمل و رد رشوه 100 میلیون ریالی ماموران وظیفه‌شناس پاسگاه انتظامی "امیر آباد " خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از پایگاه خبری پلیس مازندران، سرهنگ حسن عنایتی گنجی در تشریح جزئیات این خبر، گفت: در پی اجرای طرح پاک‌سازی مناطق آلوده به مواد مخدر، مأموران پاسگاه انتظامی امیرآباد بهشهر موفق به شناسایی و دستگیری یک سوداگر مرگ در حوزه استحفاظی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: متهم برای فرار از قانون و چشم پوشی ماموران از اعمال مجرمانه وی مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال وجه نقد به ماموران پیشنهاد داد که عوامل انتظامی علاوه بر تنظیم صورت‌جلسه و تشکیل پرونده این سوداگر مرگ را به مرجع قضایی معرفی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر در پایان با اشاره به اینکه امروز پلیس در مسیر تراز انقلاب اسلامی و مبتنی بر قانون‌مندی است، خاطر نشان کرد: پلیس همواره در اجرای قانون از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد و در اجرای قانون مقتدرانه با مجرمان و تبهکاران برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: مواد مخدر پلیس مازندران بهشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۱۰۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان کشف شد

فرمانده انتظامی هرمزگان از اجرای طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت و کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، سردار علی اکبر جاویدان در تشریح این خبر بیان داشت: در راستای مقابله جدی و بی امان با قاچاقچیان سوخت و به منظور جلو گیری از هدررفت سرمایه ملی، روز گذشته طرح ضربتی پاکسازی مناطق آلوده به قاچاق سوخت بصورت هم زمان در مناطق خانسرخ، سورو ، نخل ناخدا وروستای دهنو از توابع بندرعباس اجرا شد.

وی افزود: در اجرای این طرح که با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی و گشت زنی های هدفمند اجرا شد جمعا 80 هزار لیتر گازوئیل قاچاق ،مقادیری مشروبات الکلی ، 423 جفت کفش و یکدستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق کشف و ضبط شد.

این مقام انتظامی استان با بیان اینکه دراین طرح تعداد 5 دستگاه خودرو شوتی فعال در قاچاق سوخت و 10 فروند تشتک فایبر کلاس قایق موتوری نیز توقیف شدند، اظهار داشت : در این رابطه تعداد 137 نفر اتباء بیگانه غیر مجاز و فاقد مجوز اقامت که برخی از آنها در تهیه و قاچاق سوخت فعالیت داشتند نیز شناسایی و دستگیر شدند که هماهنگی های لازم جهت طرد آنان انجام شده است .

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با تأکید بر استمرار طرحهای عملیاتی پاکسازی مناطق آلوده به قاچاق و قاطعیت پلیس در اجرای این طرح ها ، از عموم مردم قدر شناساس استان خواست در صورت مشاهده و اطلاع از هرگونه دپو و یا قاچاق کالا، سوخت و مواد مخدر مراتب را از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند

انتهای پیام/864/.

دیگر خبرها

  • دستگیری عوامل نزاع دسته‌جمعی در چالوس
  • سرقت در ورامین دستگیری در مشهد
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید
  • ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان کشف شد
  • تقدیر بانوان بهبهانی از اجرای طرح نور
  • کشف ۴۰ تن گندم غیرقابل استفاده در حمیدیه
  • جاسازی ۴۱۷ گرم هروئین در معده یک قاچاقچی
  • کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده یک قاچاقچی در یزد
  • تشکیل ۸ کمیته روانشناسی برای نیروهای وظیفه
  • تشکیل ۸ کمیته روانشناسی برای نیرو‌های وظیفه