Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-29@16:30:07 GMT

خودروهای بدون پلاک توقیف می شوند

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۱۰۷۳۹

خودروهای بدون پلاک توقیف می شوند

با توجه به هماهنگی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و پلیس راهور ناجا خودروهای بدون پلاک توقیف خواهند شد.

 سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در راستای اجرای سیاست‌های نظارت و ساماندهی بازار خودرو، جلوگیری از تخلفات سود جویان و با عنایت به برنامه ریزی‌های انجام شده با شرکت‌های خودرو ساز و نصب پلاک برروی خودروهای تولیدی در محل کارخانه و مطابق هماهنگی های انجام شده با فرماندهی پلیس نیروی انتظامی جمهوری اسلامی، پلیس راهورخودروهای بدون پلاک را توقیف و به پارکینگ منتقل خواهد نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شایان ذکر است که، سازمان حمایت در اطلاعیه های قبلی نصب پلاک بر روی خودروهای صفر کیلومتر را برای تمام شرکتهای تولیدکننده خودرو و دارندگان خودرو بدون پلاک اجباری نموده است.

تمام خودروهای بدون پلاک موجود در پارکینگ‌ها و محل‌های نگهداری خودرو مشمول این طرح هستند.

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: خودروهای بدون پلاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۱۰۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس | مبلغ گواهی اسقاط خودروهای مونتاژی افزایش یافت

تین نیوز

با اجرای آیین نامه ماده ۱۰ قانون ساماندهی صنعت خودرو، گواهی اسقاط مورد نیاز برای شماره گذاری خودروهای مونتاژی از ۲۵ درصد به 1.5 گواهی اسقاط افزایش یافت.

به گزارش تین نیوز به نقل از ترابران، در ابلاغیه‎ ای از جانب ایران خودرو به نمایندگی های مجاز این شرکت با موضوع «افزایش مبلغ گواهی اسقاط محصولات مونتاژی» گفته شده است که بر اساس مصوبه هئت وزیران و با توجه به ابلاغ و اجرایی شدن آیین نامه اجرایی ماده ۱۰ قانون ساماندهی صنعت خودرو، گواهی اسقاط موردنیاز برای شماره گذاری خودروهای مونتاژی شامل خانواده هایما از ۲۵ درصد به 1.5 گواهی اسقاط افزایش یافت. به این ترتیب، قیمت گواهی اسقاط این خودروها معادل ۵۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان افزایش یافت.

در بخش دیگری از این نامه گفته شده است که مبلغ معادل ارزش ریالی روز گواهی اسقاط در سیستم فروش پیاده سازی شده و آیتم ماده 10 قانون ساماندهی خودروهای مونتاژی به مبلغ 525 میلیون ریال رسیده است.

بدیهی است بر اساس قراردادهای فروش پرداخت مابه التفاوت ارزش گواهی اسقاط (الزامات قانونی) برای همه تعهدات الزامی است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • عکس | مبلغ گواهی اسقاط خودروهای مونتاژی افزایش یافت
  • توقیف خودرو‌های حامل گندم خارج از شبکه توزیع در جویبار
  • اجرای طرح تشدید برخورد با خودروهای هنجارشکن در آذربایجان‌غربی
  • برخورد قاطع پلیس با خودروهای پلاک مخدوش در آذربایجان غربی
  • توقیف ۸۵ خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی
  • تحقق ۱۰۰ درصدی نوسازی پلاک‌های بافت فرسوده در شرق تهران
  • سنگ اندازی مافیای خودرو برای ورود خودروهای برقی به کشور
  • شناسایی و انهدام باند قاچاق خودرو‌ در مازندران
  • بازداشت ها در جنبش دانشجویی حامی فلسطین در آمریکا به روایت آمار
  • غرب بدون روتوش