Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-01@08:19:21 GMT

تحریم یک شرکت چینی به دلیل ارتباط با ایران

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۱۰۷۶۰

ساعت 24-وزارت خزانه‌داری آمریکا روز سه‌شنبه اعلام کرد یک شرکت چینی را به بهانه ارتباط با ایران به فهرست تحریم‌ها اضافه کرده است.

دفتر کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه‌داری آمریکا امروز سه‌شنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد یک شرکت مستقر در چین را به بهانه ارتباط با شرکت هواپیمایی ماهان در فهرست تحریم‌ها قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارت خزانه‌داری آمریکا در این بیانیه اعلام کرده شرکت Shanghai Saint Logistics Limited مستقر در چین را به دلیل فعالیت به عنوان نماینده فروش شرکت ماهان‌ایر در فهرست تحریم‌ها قرار داده است.

خزانه‌داری آمریکا گفته از سال ۲۰۱۸ این هفتمین نماینده فروش شرکت ماهان‌ایر است که توسط آمریکا در فهرست تحریم‌ها قرار گرفته است.

دولت آمریکا در راستای سیاست فشار علیه ایران شرکت ماهان‌ایر را به دلیل آنچه به ادعای این کشور ارتباط با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خوانده شده در فهرست تحرم‌ها قرار داده است.

«استیون منوشین»، وزیر امور خزانه‌داری آمریکا گفت: «ما برای هدف قرار دادن شرکت‌هایی که به ارتباط تجاری با ماهان‌ایر ادامه می‌دهند تردید نخواهیم کرد.»

فارس

منبع: ساعت24

کلیدواژه: تحریم خزانه داری آمریکا فهرست تحریم ها ماهان ایر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۱۰۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک نشانه مهم زوال عقل

مطالعه‌ای که به تازگی توسط محققان دانشکده بهداشت عمومی جانز هاپکینز در بلومبرگ انجام شده، نشان می‌دهد که احتمال زوال عقل در افراد مسن با شدت بالای کم‌شنوایی بیشتر است، اما این احتمال در بین کسانی که از سمعک استفاده می‌کنند پایین‌تر است.

نتایج حاصل از این مطالعات (روی بیش از ۲۴۰۰ سالمند)، بیانگر این است که کاهش شنوایی ممکن است عاملی در افزایش خطر زوال عقل باشد و بر همین اساس، درمان کم‌شنوایی می‌تواند خطر زوال عقل را کاهش دهد. کاهش شنوایی یک مسئله حیاتی در زمینه سلامت عمومی است و این خطرِ روبه‌رشد (که کاهش شنوایی ممکن است با خطر زوال عقل مرتبط باشد]، میلیون‌ها نفر را در جهان تحت تأثیر قرار می‌دهد.

در این مطالعه، ۲۴۱۳ نفر مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتند که حدود نیمی از آنها بالای ۸۰ سال داشتند و طی همین بررسی‌ها ارتباط واضحی بین شدت کم‌شنوایی و زوال عقل در آنها مشاهده شد؛ شیوع زوال عقل در میان شرکت‌کنندگان با کم شنوایی متوسط تا شدید، ۶۱ درصد بیشتر از شرکت‌کنندگانی بود که شنوایی نرمال داشتند. شیوع زوال عقل در ۸۵۳ شرکت‌کننده کم‌شنوا که از سمعک استفاده می‌کردند نیز تا ۳۲ درصد کمتر بود.

چگونگی ارتباط کم شنوایی با زوال عقل هنوز به طور قطع مشخص نیست، اما نتایج این تحقیقات به مجموعه اطلاعاتی که حاصل از بررسی ارتباط جرئی بین کم‌شنوایی و زوال عقل است، اضافه می‌کند.

امید بر این است که به تدریج، اطلاعات کامل‌تری از تأثیر کم‌شنوایی بر عملکرد شناختی و زوال عقل در سالمندان حاصل شود و داده‌های موجود در این زمینه تکامل یابند.

منابع: upi ، neurosciencenews

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901098

دیگر خبرها

  • استخراج الماس از گل صدتومانی
  • مخالفت وزیر خارجه انگلیس با اقدام علیه سپاه
  • سلب میزبانی ایران از مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ | واکنش فوری و متقابل ؛ ایران مسابقات را تحریم کرد
  • رویداد صدرا با حضور ۶۰ شرکت در دانشگاه آزاد بوئین‌زهرا آغاز شد
  • عرضه جهانیِ تولید ایرانی علیه تحریم‌ها
  • یک نشانه مهم زوال عقل
  • سرمایه گذاری ۱۰ هزار میلیارد ریالی چینی‌ها در بخش کشاورزی مازندران
  • چین معافیت تعرفه‌ای واردات محصولات آمریکایی را تمدید می‌کند
  • چین خطاب به آمریکا: تلافی می‌کنیم
  • در مذمت و ستایش ارز دریافتی خودروسازان اخیراً گمرک