Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت خزانه‌داری آمریکا از تحریم یک شرکت چینی که از آن به عنوان یکی از نمایندگان فروش یک شرکت هواپیمایی ایرانی نام برده است، خبر داد. ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۴ بین الملل دیپلماسی ایران نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، وزارت خزانه‌داری آمریکا روز سه‌شنبه طی بیانیه‌ای اعلام کرد که نام یک شرکت چینی را به دلیل نقض تحریم‌ها علیه ایران به فهرست شرکت‌های تحت تحریم دفتر کنترل دارایی‌های خارجی (اوفک) که از نهادهای زیرمجموعه این وزارتخانه محسوب می‌شود، افزوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارت خزانه‌داری آمریکا در بیانیه خود مدعی شده است که این شرکت چینی به عنوان یکی از نمایندگان فروش شرکت هواپیمایی ماهان در چین (مشخصاً در شهرهای شانگهای و پکن) فعالیت می‌کند  و با توجه به تحریم‌های ثانویه مرتبط با شرکت هواپیمایی ماهان، این شرکت نیز در فهرست تحریم‌های اوفک قرار می‌گیرد.

طی هفته‌های اخیر مقامات کشورها و سازمان‌های بین‌المللی متعددی از دولت آمریکا خواسته‌اند که دست‌کم بخشی تحریم‌های خود علیه ایران، ونزوئلا و دیگر کشورها  را بردارد تا بخش بهداشت و درمان این کشورها بهتر بتواند با روند شیوع ویروس کرونا مقابله کند.

اما مقامات آمریکایی ــ که به‌نظر می‌رسد شیوع ویروس کرونا را فرصت خوبی برای افزایش فشار بر کشورهای مخالف سیاست‌های خود قلمداد می‌کنند ــ نه‌تنها تاکنون هیچ واکنش مثبتی به این درخواست‌ها نشان نداده‌اند، بلکه تحریم‌های تازه‌ای را طی چند روز گذشته علیه آنها و افراد و شرکت‌هایی که به‌زعم نهادهای آمریکایی با این کشورها همکاری داشته‌اند، وضع کرده‌اند.

آمریکا یک شرکت ایرانی و مدیرانش را به نقض تحریم‌ها متهم کرددرخواست از سازمان بهداشت جهانی برای مداخله در رفع تحریم‌های ظالمانه علیه کشورهاوب‌سایت آمریکایی: برتری ایران در مهار کرونا در سایه تحریم‌های سنگین کاخ سفیدنمکی: با وجود تحریم‌ها از اروپا و آمریکا جلوتر حرکت می‌کنیم/ در 50 روز از واردکننده به صادرکننده تبدیل شدیمانتقاد دیپلمات ارشد چینی از تداوم تحریم‌های آمریکا علیه ایران و ونزوئلاآمریکا برای جلوگیری از دور زده شدن تحریم‌هایش توسط ایران راهنما تدوین کرد

انتهای پیام/.

 

 

R1535/P/S8,87,95,1128/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "چین" تحریم های ایران اخبار "آمریکا"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار چین تحریم های ایران اخبار آمریکا اخبار چین تحریم های ایران اخبار آمریکا علیه ایران شرکت چینی تحریم ها یک شرکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۱۰۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه راتگرز نیوجرسی علیه اسرائیل بیانیه صادر می‌کند

تظاهرکنندگان در دانشگاه راتگرز نیوجرسی پس از توافق با مسئولان دانشگاه مبنی بر محکوم کردن نسل کشی رژیم صهیونیستی  و قطع روابط با رژیم صهیونیستی کمپ‌های خود را برچیدند.

تظاهرکنندگان می‌گویند که مقامات دانشگاه با حمایت از دانشجویان فلسطینی موافقت کردند و در نظر دارند در بیانیه‌ای نسل کشی رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کنند.

به گزارش الجزیره، اوایل روز پنجشنبه به معترضان حامی فلسطین مهلت داده شد تا منطقه را پاکسازی کنند.

اعتراضات در دانشگاه راتگرز باعث شده بود که امتحانات نهایی به تعویق بیافتد.

دانشجویان چندین دانشگاه در آمریکا و برخی از دیگر کشور‌های جهان با برگزاری اعتراضات ضمن درخواست قطع روابط با رژیم صهیونیستی، خواستار آتش‌بس دائم در غزه شدند.

در روز‌های اخیر صد‌ها دانشجوی آمریکایی و دانشجویانی از دیگر کشور‌های جهان در اعتراضات سراسری شرکت کرده اند و در این میان عده زیادی هم بازداشت شده‌اند. گفته می‌شود، پلیس آمریکا تا کنون هزار و ۹۰۰ نفر از افرادی را که در تظاهرات دانشگاهی برای حمایت از فلسطین شرکت کرده‌اند، بازداشت کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • خودزنی آمریکا با تحریم روسیه / مصائب بوئینگ بدون قطعه ساخت مسکو!
  • خودزنی آمریکا با تحریم روسیه/ مصائب بوئینگ بدون قطعه ساخت مسکو!
  • کره شمالی: هیات‌های جدید ناظر بر تحریم‌ها، محکوم به شکست هستند
  • کره شمالی: آمریکا و متحدانش به دنبال اجتناب از چارچوب سازمان ملل هستند
  • افشاگری جدید علیه زاکانی درباره قرارداد‌های مخفی شهرداری تهران
  • سرمایه‌گذاری در ۱۰۰ شرکت بورسی ایران هیچ ریسکی ندارد | بزرگ‌ترین بازار بورس ناشناخته جهان مربوط به ایران است
  • دانشگاه راتگرز نیوجرسی علیه اسرائیل بیانیه صادر می‌کند
  • آمریکا ۵ فرد و ۲ نهاد را در ارتباط با حزب‌الله لبنان تحریم کرد ؛ ۲ صرافی و ۲ شرکت در لبنان و امارات
  • ریچموند به هایوارد پیوست/ تشدید دایره تحریم اسرائیل در آمریکا
  • آمریکا شرکت‌های آذربایجانی را به دلیل کمک به روسیه تحریم کرد