Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال اعتقاد دارد دیگر کاری از دستش برای این باشگاه بر نمی آید.

طرفداری- کامران منزوی پس از جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال در جمع خبرنگاران اظهار داشت:

مدیران باشگاه فقط روز خودشان را گذراندند و مجبور به این کار بودند. من برای اولین بار است که می شنوم که 40 درصد پایه قرارداد بازیکنان را پرداخت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الان می بینیم که هر روز یک رازی افشا می شود. دخل و خرج فوتبال به هم نمی خورد. ساندویچ فروش اطراف ورزشگاه آزادی درآمدش از باشگاه استقلال بیشتر است. استقلال از فوتبال چیزی در نمی آورد.

به گزارش تسنیم؛ وی درباره بدهی های باشگاه استقلال گفت:

همه بدهی ها واقعی است و همه گرفتند خرج باشگاه کردند.  مدیران هر کدام که پول گرفتند خرج باشگاه کردند. به طور مثال در زمان جان واریو یا تیام یا جپاروف پول خرج شده است. برای اینکه مدیران تحت فشار تصمیم می گیرند و هزینه می کنند. از این باشگاه فقط نامش و هوادارانش مانده است. 

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال ادامه داد:

در زمان تنظیم قرارداد بازیکنان دو بازیکن بیشتر پیش من نیامدند و آن دو بازیکن هم قراردادشان به امضای آقای فتحی رسیده است و یکی از آنها از قبل طلب داشت که ما هم گفتیم طلب را اضافه می کنیم. بعدها متوجه شدیم که آن بازیکن 100 درصد قراردادش را گرفته است. بعد از مدتی مشخص شد که حق با بازیکن است و طلب دارد.

منزوی در پاسخ به این سوال که با توجه به جلسه ای که امروز برگزار شد با این باشگاه ادامه همکاری می دهد؟ گفت:

من دل شکسته هستم و نمی خواهم در استقلال بمانم. من استقلال را دوست دارم، من سرپرست این تیم بودم و قهرمان ایران ونایب قهرمان آسیا شده ام. در این تیم کاری از دست من بر نمی آید و باید جا باز شود تا یک نفر بیاید شاید کاری بتواند انجام دهد. بلکه اعتقاد دارم تا ساختار درست نشود کاری پیش نمی رود.

وی در پاسخ به این سوال که راهکار حل مشکلات اسنقلال چیست؟ تصریح کرد:

نمی شود با مدیران این باشگاه براساس شرکتهای دولتی برخورد کرد ولی دیونش را بلامحل تلقی کرد. ما وقتی وجهی داریم به خزانه می رود و درصدی بابت سود از ما کم می شود. این باشگاه همین طور بدهی به وجود می اورد و به جلو می رود. ما همین امسال تازه توانستیم بدهی سال گذشته را تسویه کنیم. دخل و خرج فونبال ما به هم نمی خورد. ما اگر صیادمنش را نمی فروختیم روزگار بدتر می شد.

منزوی افزود:

فقط هم دو باشگاه اسنقلال و پرسپولیس نیستند، پرونده های باشگاه های ما را در فیفا ببینید. در کمیته تعیین وضعیت ببینید اکثر تیم ها پرونده دارند. این دو باشگاه چون هوادار دارند مشکلات شان در رسانه ها مطرح می شود. 

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت:

ادبیات اقتصاد ورزش ما باید تغییر کند ورزش ما اقتصادی نیست. باید به آن سوبسید با حساب و کتاب بدهیم. ارزانترین تیم تاریخ استقلال تیم امسال هست. آقای خلیل زاده قرار است گزارش بدهند. هواداران ما دوست دارند بهترین بازیکن جذب شود و مدیران هم تحت فشار قرار می گیرند و مجبور می شود خرج کند. درآمدهای استقلال و پرسپولیس نامعلوم ولی خرج های آنها قطعی است. هر اقتصاددانی را آوردید تا این معادله را حل کند ورزش ایران نجات پیدا می کند. 

وی در پایان گفت:

مشکل سعادتمند این است که 52 روز است با دست خالی آمده است و با کوله باری از مشکلات که بدهی یکی از آنهاست. مشکل زمین هست و هزاران مشکل دیگر وجود دارد. سعادتمند هم راه مدیران گذشته را می رود و با عشق و علاقه بیشتر و با یک کارگزار جدید قرارداد بسته است و تا روزی که کارگزار پول بدهد پول می گیرد.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: هیئت مدیره باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۱۱۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فولاد جلوی جنجال بزرگ در خوزستان را گرفت (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بعد از جنجال بزرگی که هفته پیش در جریان میزبانی استقلال ملاثانی از فجرسپاسی در لیگ دسته اول پیش آمد، مسئولان باشگاه استقلال خوزستان به خاطر ندادن ورزشگاه غدیر اهواز به تیم استقلال ملاثانی بسیار تحت فشار قرار گرفتند.

حواشی این مسئله آنقدر بازتاب گسترده‌ای داشت که استاندار خوزستان و مسئولان ورزش این استان را بر آن داشت که جلسه‌ای مهم را با حضور مدیران عامل باشگاه‌های خوزستانی برگزار کنند.

خروجی آن جلسه حمایت از استقلال ملاثانی بود و در این راستا باشگاه فولاد خوزستان که در جام حذفی حضور نداشت، با همکاری به موقع ورزشگاه مدرن و شیک خود را در اختیار آبی‌پوشان ملاثانی قرار داد.

روز گذشته استقلال ملاثانی برای اولین بار در فولادآرنا که ورزشگاه اختصاصی فولاد است از سپاهان در جام حذفی پذیرایی کرد که اتفاق بزرگی برای این تیم لیگ یکی به حساب می آمد. این اتفاق باعث شد تا روحیه بازیکنان و اعضای ملاثانی قبل از مصاف با سپاهان هم بالا برود و عکس‌های یادگاری نفرات این تیم قبل از شروع بازی با سپاهان در فولادآرنا نشان از همین مساله دارد.

استوری صفحه رسمی باشگاه استقلال ملاثانی از حضور اعضای این تیم در فولادآرنا.

همکاری باشگاه فولاد و در راس آن بهرام رضاییان مدیرعامل این باشگاه سبب شد تا مسئولان استقلال ملاثانی به تمجید از فولادی‌ها بپردازند. نعیم حمیدی، مدیرعامل باشگاه استقلال ملاثانی بعد از بازی دیروز از مسئولان فولاد و امین ابراهیمی رییس کارخانه و بهرام رضاییان مدیرعامل باشگاه بابت دادن ورزشگاه اختصاصی خود به تیم تشکر کرد. سیاوش اکبرپور سرمربی استقلالی‌ها نیز در نشست خبری خود به این مساله اشاره داشت و لب به تقدیر از باشگاه فولاد خوزستان گشود.

این در حالی است که با شروع مسابقات فولاد در لیگ برتر احتمالا شاهد ادامه مشکلات استقلال ملاثانی برای میزبانی از حریفان باشیم. باید دید در آینده چه اتفاقاتی پیرامون میزبانی ملاثانی از حریفان پیش خواهد آمد.

دیگر خبرها

  • اتفاق ویژه: جایگاه غربی آزادی برای پرسپولیس باز شد
  • بازسازی ورزشگاه آزادی به کجا رسید؟
  • نگاهی به آمار رویارویی ۲ تیم استقلال و تراکتور
  • جریمه 350 میلیون تومانی باشگاه استقلال خوزستان
  • مکان بازی پیکان - استقلال تغییر می‌کند!
  • دانش‌آموزان بدهی ۳ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
  • پای کار استقلال ملاثانی بوده ایم/ وقت حمایت ازتیم‌های خوزستان است
  • فولاد جلوی جنجال بزرگ در خوزستان را گرفت (عکس)
  • بارسا چاره‌ای ندارد: فروش حداقل یک ستاره
  • آزادی زندانی بدهی مالی توسط پزشک یاسوجی