Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@08:00:14 GMT

اهدای هزار بسته معیشتی و بهداشتی از سوی خیر تبریزی

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۱۱۹۲۷

اهدای هزار بسته معیشتی و بهداشتی از سوی خیر تبریزی

حسین افتخاری، خیر خوش‌نام و نیک‌اندیش تبریز از تهیه و اهدای هزار بسته بهداشتی و معیشتی به خانواده های نیازمند شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم با حضور در محل پمپ بنزین افتخاری، ضمن تمجید از تهیه هزار بسته بهداشتی و معیشتی به خانواده های نیازمند تبریز، از حاج حسین افتخاری، خیر خوش‌نام و نیک‌اندیش شهر تجلیل بعمل آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی که این روزها در محلات و مناطق مختلف استان برای بازدید از روند اجرای رزمایش مواسات و همدلی حضور می‌یابد، این بار در اقدامی ارزشمند با حضور در محل پمپ بنزین افتخاری، از نزدیک شاهد تهیه و اهدای هزار بسته معیشتی، بهداشتی و میوه‌ای به نیازمندان شهر بود.

امام جمعه تبریز همچنین در دفتر حسین افتخاری حاضر شد و ضمن بازدید از گالری تصاویر این خیر نام‌آشنای شهر، اظهار داشت: هر کسی که در این روزها و شب های ماه مبارک رمضان قدمی در راه رفع حاجت نیازمندان بردارد، نزد پروردگار متعال ماجور است.

وی با بیان این‌که خاندان افتخاری در شهر تبریز، به حق افتخاری برای آذربایجان هستند، گفت: اقدام حاج حسین افتخاری ادامه راه پدر مرحومش در رسیدگی به نیازمندان و مستضعفان قلمداد می شود که جای بسی تقدیر و تشکر دارد.

همچنین حسین افتخاری، مالک پمپ بنزین افتخاری و خیر تبریزی در این دیدار ضمن ارایه گزارشی از روند اقدامات خیریه در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: امروز هزار بسته معیشتی، بهداشتی و میوه به ارزش ریالی هر بسته 750 هزار تومان به نیازمندان شهر اهدا می شود.

وی با اشاره به این‌که تاکنون با نهادهای مختلف دولتی و مردمی در راستای شناسایی و رفع نیاز آسیب‌دیدگان از بیماری کرونا همکاری داشته‌ایم، گفت: تاکنون صدها بسته معیشتی و بهداشتی با همکاری سپاه و بسیج، هلال احمر، کمیته امداد و دیگر نهادهای خیریه تهیه شده که همگی به افراد مستحق اهدا شده است.

بنابر این گزارش، حسین افتخاری پیش از این نیز کمک های نقدی و غیرنقدی به ارزش 10 میلیارد ریال در راستای محرومیت‌زدایی و بهبود وضعیت معیشتی فقرای شهر داشته است که اغلب اقدامات خیریه این خیر خوش‌نام شهر بدون اطلاع مردم و رسانه ها صورت می گیرد.

پایان پیام/699

منبع: شبستان

کلیدواژه: توزیع بسته های معیشتی افتخاری حسین افتخاری بسته معیشتی هزار بسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۱۱۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استوری بسیار غم‌انگیز حامد بهداد برای مریم + عکس

حامد بهداد جدیدا یک استوری غم‌انگیز منتشر کرده که خیلی سریع هم بین کاربران دست به دست شده. عادل تبریزی کارگردان فیلم گیج‌گاه در اینستاگرامش ماجرایی را باز که بعد از آن حامد بهداد هم به آن واکنش نشان داد. 

تبریزی ماجرا را این گونه بیان کرد: «دختری به نام "مریم" از اصفهان که عاشق حامد بهداد و فیلم گیج‌گاه بود در زمان اکران، با پیجش برای فیلم سنگ تمام گذاشت و دلسوز فیلم بود سرطان امانش نداد، روحش شاد».

بهداد هم در واکنش به این موضوع نوشت: «بسیار از شنیدن این خبر ناراحت شدم؛ از مریم ممنونم که با عشق و محبتش منو مارو یاری می‌داد. از روح عزیزش متشکر و امیدوارم در زیباترین شکل ممکن خداوند دگر باره او را بیافریند.»

منبع: برترین‌ها

tags # حامد بهداد سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • عکس| استوری غم انگیز حامد بهداد برای یک دختر
  • بررسی پدیده «پولشویی» در «مدار بسته» تلویزیون
  • عکس| پیام احساسی کاپیتان استقلال به جانشینش در تبریز
  • استوری بسیار غم‌انگیز حامد بهداد برای مریم + عکس
  • ماجرای جنجالی شدن اهدای دکترای افتخاری به رئیسی
  • در جلسه اهدای مدرک افتخاری به رئیسی، رئیس هیات امنا حضور داشت!
  • توجیه روزنامه دولت: در جلسه اهدای مدرک افتخاری به رئیس جمهور ، رئیس هیات امنا حضور داشت!
  • روزنامه دولت توجیه کرد: در جلسه اهدای مدرک افتخاری به رئیسی، رئیس هیات امنا حضور داشت!
  • ماجرای اهدای دکترای افتخاری به رئیسی و انتقادی که گاف از آب درآمد!
  • بسته‌های ویژه مادران باردار به ۸۲۵ هزار خانوار خراسان رضوی تعلق می‌گیرد