Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@14:08:15 GMT

مدیرکل جدید« حفظ آثار دفاع مقدس» استان بوشهر معارفه شد+ عکس

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۱۱۹۴۵

مدیرکل جدید« حفظ آثار دفاع مقدس» استان بوشهر معارفه شد+ عکس

مدیرکل جدید اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش¬های دفاع مقدس استان بوشهر در مراسمی با حضور جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش¬های دفاع مقدس در سالن 22 بهمن سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، آئین تودیع و معارفه مسؤول جدید  اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر امروز برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم  از زحمات سردار غلام علی کفاش مدیر سابق این اداره کل تقدیر و سرهنگ علیرضا غریبی به عنوان مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر معرفی شد.

 

سردار غلامعلی کفاش با ارائه گزارش عملکردی از دوران مسؤولیت خود در سال‌های 97 و 98 گفت: از سال 82 تا 96 در استان بوشهر 57 یادمان شهدای گمنام وجود داشته است که از این تعداد 28 یادمان ساخته شده، هفت یادمان در دست اقدام و 22 یادمان بدون اقدام بوده است که این آمار از سال 1397 تاکنون به 63 یادمان شهدای گمنام شامل 40 یادمان ساخته شده، 17 یادمان در دست اقدام و 6 یادمان بدون اقدام افزایش پیدا کرده است.

مدیرکل سابق حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر گفت: آمار اخبار منتشر شده در خبرگزاری دفاع مقدس استان بوشهر در سال¬های 97 و 98 به 5 برابر نسبت به اخبار منتشر شده از سال 92 تا 96 افزایش پیدا کرده است که بر همین اساس رتبه خبرگزاری دفاع مقدس استان بوشهر در میان خبرگزاری‌های سایر استان‌ها از رتبه 30 در سال 96 به رتبه 9 در سال 99 ارتقاء پیدا کرده است.

وی تعداد کتاب‌های چاپ شده با موضوع دفاع مقدس از سال 82 تا 96 را 36 عنوان اعلام و تصریح کرد: از سال 97 تاکنون 39 جلد کتاب با همکاری این اداره کل در حوزه محتوایی دفاع مقدس به چاپ رسیده که در مجموع با احتساب 80 جلد کتاب چاپ شده ویژه کنگره ملی بزرگداشت سرداران و 2 هزار شهید استان بوشهر، 119 جلد کتاب در این مدت به چاپ رسیده است.

فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر نیز در این مراسم با گرامی داشت پیشاپیش سوم خرداد سال روز آزادسازی خرمشهر گفت: عملیات آزادسازی خرمشهر و صدها عملیات غرورآفرین، افتخارآفرین و عزت بخش دیگر به همراه سایر پدیده‌های دوران دفاع مقدس و پس از آن، آثار و برکاتی دارد که وظیفه همه ما است که همواره این حماسه‌ها را زنده نگه داریم.

سردار علی رزمجو اظهار کرد: استان بوشهر در کارنامه الهی دوران هشت سال دفاع مقدس سهم به‌سزایی داشته است به طوری که کمتر استانی در کشور پیدا می‌شود که به صورت مستقیم با آمریکایی‌ها جنگیده باشد.

 

این مراسم با حضور امیر تقی پور مسؤول معاونت بازرسی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، فرماندهان ارشد نظامی استان و جمعی از مسؤولین برگزار شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: تودیع معارفه بوشهر حفظ آثار استان بوشهر اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۱۱۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع شهید گمنام دفاع مقدس در سازمان زندان‌‎ها

تشییع شهید گمنام دفاع مقدس در سازمان زندان‌‎ها

دیگر خبرها

  • فعالسازی ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس
  • تشییع شهید گمنام دفاع مقدس در سازمان زندان‌‎ها
  • ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس فعال می‌شوند
  • دفاع مقدس ما امروز در جنگ نرم است
  • افتتاح فاز نخست موزه دفاع‌ مقدس زنجان
  • فاز نخست موزه دفاع‌ مقدس زنجان افتتاح می‌شود
  • فراخوان جشنواره راویان غدیر در استان قزوین
  • تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اهواز
  • مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق (ع) و تشییع شهید دفاع مقدس در بوشهر
  • تشییع پیکر شهید دوران دفاع مقدس در بوشهر+ تصاویر