Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@16:39:07 GMT

پاسداشت سوم خرداد در کهگیلویه و بویراحمد

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۱۲۰۷۴

پاسداشت سوم خرداد در کهگیلویه و بویراحمد

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: امسال به دلیل ویروس کرونا امکان اجرای برنامه‌های گرامیداشت سوم خرداد و سایر مناسبت‌ها به گونه‌ای که همه ساله برگزار می شد وجود ندارد اما مراسم‌های حداقلی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج سردار حمید خرمدل به مناسبت روز وسم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: فتح خرمشهر برگ زرینی در تاریخ 41 ساله انقلاب اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه فتح اظهار کرد: سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر است و در دوران دفاع مقدس وضعیتی را بوجود آورد که موجب انگیزه مضاعفی برای نظام و انقلاب و سرزمینمان شد.

وی بیان کرد: در آن روزهای پر التهاب جنگ، نیروهای بعثی عراق خرمشهر را  اشغال و اعلام کردند که تحت هیچ شرایطی امکان باز پس گیری آن وجود ندارد اما رزمندگان سپاه اسلام  با همه سختی ها و استحکاماتی که دشمن فراهم کرده بود دست به کار بزرگی زدند و برگ زرینی در دفاع مقدس وحتی در طول تاریخ کشور و 41 ساله  انقلاب اسلامی شکل گرفت.

سردار خرم دل ابراز داشت: به اندازه ای این پیروزی مهم و ارزشمند بود که مقام معظم رهبری درباره آن فرمودند «خرمشهرها در پیش است» و با وجود  همه فشارها و تحریم ها به مردم ما  امیدواری دادند که خرمشهرهای دیگر در پیش است و این موضوع یک الگو و برند در کشور ماست.

وی یادآور شد: در حماسه بزرگ  فتح خرمشهر سلحشوران و رزمندگان  غیور استان کهگیلویه و بویراحمد نقش آفرین بودند و شهیدانی را تقدیم کردیم و در طول دفاع مقدس نیز رزمندگان تیپ سرافراز 48 فتح سپاه استان حماسه آفرینی کردند. 

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: امسال به دلیل  ویروس کرونا  امکان اجرای برنامه‌های گرامیداشت سوم خرداد و سایر مناسبت‌ها  به گونه‌ای که همه ساله برگزار می شد وجود ندارد اما مراسم‌های حداقلی در سطح سپاه و نواحی به یاد رزمندگان و ایثارگران برگزار و از این حماسه آفرینی ها تجلیل می کنیم.

انتهای پیام/82009

منبع: فارس

کلیدواژه: دفاع مقدس انقلاب اسلامی خرمشهر کهگیلویه و بویراحمد کهگیلویه و بویراحمد سوم خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۱۲۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشن روز معلم در دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان گفت: این دانشجویان در جشنواره تدریس برتر و جشنواره اقوام افتخارآفریدند.

سلیمان حسینی نیک افزود: وی ادامه داد: هم اکنون ۷۰۰ دانشجو معلم در دو دانشگاه پردیس کوثر و شهید ایزدپناه در شش رشته تحصیلی و دو مقطع کاردانی و کارشناسی مشغول به تحصیل هستند که در سال تحصیلی پیش رو ۴۰۰ دانشجوی دیگر به آنها افزوده می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • برنامه‌های پاسداشت مقام معلمان و مربیان و اساتید عقیدتی سیاسی در سراسر نیروی زمینی سپاه برگزار شد
  • ۷۰ برنامه در هفته بسیج کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • اجرای بیش از ۷۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کهگیلویه و بویراحمد
  • تأمین آب ۱۲۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد
  • مسابقات قرآن و عترت کهگیلویه و بویراحمد در چرام
  • جابه‌جایی بیش از یک میلیون تن کالا از کهگیلویه و بویراحمد
  • سی سخت میزبان المپیاد کوهنوردی سازمان تامین اجتماعی کشور
  • گزارش تسنیم از اجلاسیه سرداران و ۴۲۲ شهید کهگیلویه
  • بی بهره بودن استان از ظرفیت سدها را به رهبر انقلاب گزارش می دهیم
  • برگزاری جشن روز معلم در دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد