Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-07@13:56:53 GMT

اجرای طرح سنجش سلامت کلاس اولی با یک ماه تأخیر

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۱۲۱۲۸

اجرای طرح سنجش سلامت کلاس اولی با یک ماه تأخیر

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، محسن حاجی‌میرزایی وزیر آموزش و پرورش در سی‌ودومین جلسه شورای سازمان آموزش و پرورش استثنایی اظهار ‌کرد: در این جلسه با ارائه گزارش عملکرد سازمان آموزش و پرورش استثنایی، تصویری خوبی از اقدامات سازمان منعکس شد که معطوف به اهداف و برنامه‌های اصلی سازمان بود.

وی افزود: بسته‌های تحولی در نظر گرفته شده، جهت‌گیری‌های روشنی به سمت هدف‌های روشن و مشخص دارد و اجرای آنها تحولات خوبی در آموزش کودکان با نیازهای ویژه به همراه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه سیاست تلفیقی، طرح خوبی است که دانش‌آموزان با نیازهای ویژه را برای حضور در اجتماع آماده می‌کند، گفت: طرح مهارت آموزی در مدارس استثنایی که ریاست جمهوری نیز بارها بر اجرای آن تأکید کرده‌ است مورد توجه قرار گیرد و پیگیری شود.

حاجی میرزایی تصریح کرد: طرح غربالگری و سنجش نوآموزان در بدو دبستان طرحی مدرن و با ارزش است و البته امسال با توجه به شرایط شیوع کرونا با یک ماه تأخیر برگزار می‌شود.

وزیر آموزش و پرورش تأکید کرد: لازم است با تعامل و ارتباطات، فضای مناسب‌تری برای دانش‌آموزان با نیازهای ویژه فراهم کنیم تا خاطر خانواده‌ها جمع باشد که فرزندشان از خدمات آموزشی و پرورشی خوبی برخوردار هستند.

انتهای پیام/

104 / 361 محسن حاجی میرزایی وزارت آموزش و پرورش سازمان آموزش و پرورش استثنایی مدارس نوآموزان

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: محسن حاجی میرزایی وزارت آموزش و پرورش سازمان آموزش و پرورش استثنایی مدارس نوآموزان آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۱۲۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش حاجی‌میرزایی به اظهارات صحرایی درباره سند 2030: از خدا پروا کنید!

به گزارش جماران؛ محسن حاجی میرزایی وزیر پیشین آموزش و پرورش در شبکه اجتماعی اکس نوشت: «جناب آقای صحرایی، حفظ صندلی لرزان وزارت و پوشاندن ناکارامدی‌ها ارزش آن را ندارد که شأن و شرافت انسانی خود را پایمال کنیم. آنچه درباره سند ۲۰۳۰ و سند تحول در دولت قبل گفته‌اید نادرست است و تعدی در حق کسانی که دلسوزانه و مجدانه برای تحقق تحول در آموزش و پرورش تلاش کرده اند. از خدا پروا کنید.»

 

 

صحرایی وزیر فعلی آموزش و پرورش در برنامه صف اول گفته است: «دولت سیزدهم دو اتفاق را رقم زد نخست اینکه مرگ سند ۲۰۳۰ را رسماً اجرا کرد چرا که هنوز هم بودند کسانی که در بدنه دولت به سند ۲۰۳۰ اعتقاد داشتند. سند ۲۰۳۰ به عنوان یک رویکرد در دولت پیشین وجود و در وزارت آموزش و پرورش دفتر داشت و حتی ردیف بودجه برای آن تخصیص داده شده بود، در حالی که برای سند تحول بنیادین بودجه نداشتیم.  واقعیت این است که همین امروز هم من نمی‌توانم با جرات بگویم که سند ۲۰۳۰ به طور کامل از بین رفته است چرا که ممکن است در وزارت آموزش و پرورش کسانی باشند که به این سند اعتقاد داشته باشند.»

 

دیگر خبرها

  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از فردا/ اعلام سن ثبت‌نام
  • ثبت‌ نام کلاس‌اولی‌ها از فردا آغاز می‌شود
  • ثبت‌نام کلاس‌اولی‌ها از فردا آغاز می‌شود
  • ثبت‌نام کلاس‌اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • ثبت‌نام کلاس‌اولی‌ها از چهارشنبه/۲۴۰ هزار ردیف استخدامی معلمان در دولت سیزدهم
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از چهارشنبه
  • ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از چهارشنبه آغاز می‌شود
  • معرفی و تجلیل از برترین‌های مسابقات قرآنی کارکنان و دانش‌آموزان با نیازهای ویژه استان سمنان
  • واکنش حاجی‌میرزایی به اظهارات صحرایی درباره سند 2030: از خدا پروا کنید!
  • کلاس اولی‌ها برای سنجش سلامت ثبت نام کنند/آخرین مهلت آخراردیبهشت