Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری تسنیم: حسین امیر‌‌عبداللهیان در دومین روز از‌ نشست کنگره بین‌المللی قدس‌شریف که در دفتر حوزه‌ نمایندگی ولی‌فقیه در امور حج و زیارت استان برگزار شد، اظهار‌‌ داشت: رژیم‌صهیونیستی تهدیدی بزرگ برای صلح منطقه است.

وی افزود: طرح 4 ماده‌ای جمهوری اسلامی‌که شامل بازگشت فلسطینیان به سرزمین اصلی خود، برگزاری انتخابات، تشکیل نظام سیاسی بر اساس رفراندم و تصمیم‌گیری برای سایر ساکنان است که باید مورد توجه جدی قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر‌‌عبداللهیان با تاکید براینکه در یک دهه اخیر مقاومت فلسطین روی پا خود ایستاده و به تهدیدهای رژیم‌صهیونیستی پاسخ داده است، بیان‌کرد: برای تعیین سرنوشت فلسطین باید سرشماری دقیقی از مردم این کشور صورت بگیرد.

دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین‌الملل ‌عنوان کرد: اندیشمندان بزرگی از سراسر جهان در مورد روز قدس صحبت کرده‌اند و ایده‌های خود را برای مقابله با خطر رژیم‌صهیونیستی اعلام کرده‌اند و حرکت‌های بزرگی در جهت حمایت از مردم فلسطین در سال‌های اخیر صورت گرفته است.

امیر‌‌عبداللهیان با اشاره به اهمیت حمایت از مردم مظلوم فلسطین افزود: جلسات و گفت‌و‌گوهایی که در این روزها در فضای‌مجازی در سطح بین‌المللی فراهم می‌شود فرصتی را می‌سازد تا صدای مردم مظلوم فلسطین در سراسر جهان شنیده شود.

وی مقاومت را تنها راه مهمی برای حل معضل بزرگ خاورمیانه دانست و خاطرنشان‌کرد: با ایستادگی و مقاومت، غده سرطانی اسرائیل از بین رفته و ملت مظلوم فلسطین که ساکنان واقعی این سرزمین هستند به حقوق طبیعی خود می‌رسند.

منبع: فردا

کلیدواژه: امیر عبداللهیان رژیم صهیونیستی رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۱۲۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حملات هوایی شدید رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان

رژیم صهیونیستی شهرک‌های «مارون الرأس»، «یارون» و اطراف شهرک «حولا» در جنوب لبنان هدف حمله هوایی رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

رژیم صهیونیستی برای جبران شکست‌های خود در مقابله با گروه‌های مقاومت فلسطین و لبنان، مناطق غیر نظامی در غزه و جنوب لبنان را هدف قرار می‌دهد.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی نیز بار‌ها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • دانشجویان آزاده جهان به دانشجویان و اساتید آمریکایی و اروپایی برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین به پاخیزند
  • توجه اصلی به جنایات صهیونیستها معطوف باشد
  • راهپیمایی ضدصهیونیستی اردنی‌ها در پایتخت این کشور+فیلم
  • بررسی آخرین وضعیت کشتی توقیف شده اسراییلی حامل پرچم پرتغال | امیر عبداللهیان: موضوع انسانی رهایی خدمه کشتی، مورد توجه جدی ماست
  • شهادت عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان
  • شهادت یک عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان + عکس
  • محکومیت رژیم صهیونیستی در جمعه خشم
  • حماس: هیچ پیشنهادی جز آتش‌بس در غزه را نمی پذیریم
  • کرانه باختری، میدان وحدت در جبهه مقاومت
  • حملات هوایی شدید رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان