Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، لژیونر‌های فوتبال ایران در تلاش هستند تا وضعیت بهتری برای فصل آینده داشته باشند. در این میان صحبت از پیشنهاد چندین باشگاه معتبر برای بازیکنان ایرانی در نقل و انتقالات تابستانی مطرح است. البته ممکن است برخی از لژیونر‌ها سیر نزولی داشته باشند و نتوانند در تیمی بهتر یا در همان موقعیتی که در حال حاضر دارند باقی بمانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آزمون در زنیت می‌ماند

اولین بازیکنی که از مدت‌ها قبل بحث داشتن پیشنهاد معتبر برای او مطرح شده، سردار آزمون است. او که این فصل در تیم زنیت سن‌پترزبورگ نمایش قابل قبولی داشت از گذشته پیشنهاد تیم‌هایی، چون لاتزیو و لیورپول را در خصوصش مطرح می‌شد. پس از آن، مدتی بحث حضور ناپولی به‌عنوان مشتری مطرح برای او به میان آمد و نام باشگاه‌های نامداری، چون اتلتیکو مادرید و آرسنال نیز به همراه پیشنهاد چند تیم انگلیسی و اسپانیایی برای او مطرح شد، اما مدودف مالک باشگاه زنیت در چندین مصاحبه خود بحث داشتن پیشنهاد آزمون را خیالی دانست و اعلام کرد اگر پیشنهادی هم برای این بازیکن ایرانی وجود داشته باشد، باشگاه قصد فروش او را ندارد.

طارمی در تیم‌های معتبر پرتغال

مهدی طارمی دیگر لژیونر ایرانی است که در تیم ریوآوه پرتغال بازی می‌کند. این بازیکن که مقابل تیم‌های مطرح پرتغالی عملکرد بسیار خوبی داشته، مورد توجه آن‌ها قرار گرفته و مالک و سرمربی تیم ریوآوه بحث داشتن پیشنهاد از باشگاه‌های بنفیکا، اسپورتینگ لیسبون و پورتو را برای طارمی رد نکرده‌اند. این به این معنی است که مهاجم تیم ملی فوتبال ایران فصل آینده در یکی از این تیم‌ها حضور خواهد داشت.

احتمال بازگشت جهانبخش به هلند

علیرضا جهانبخش با قراردادی پنج ساله از تیم آلکمار هلند به برایتون انگلیس آمد، اما در دو فصل حضورش در این تیم نتوانسته موفق چندانی داشته باشد و در مقاطعی کوتاه، عملکرد خوبی ارائه کرده است. احتمال آنکه نام جهانبخش در فهرست مازاد برایتون قرار گیرد زیاد است و از آلکمار به‌عنوان تیم فصل آینده جهانبخش نام برده می‌شود.

جدایی رضایی و قلی‌زاده از شارلروا

کاوه رضایی پس از بازگشت به رویال شالروای بلژیک توانسته در این تیم عملکرد خوبی داشته باشد و به‌احتمال فراوان به تیم کلوپ بروژ بلژیک باز خواهد گشت. علی قلی‌زاده هم دیگر بازیکن تیم شالروا است که پیشنهاد‌های خوبی برای او وجود دارد و به‌احتمال فراوان فصل آینده در تیمی بهتر از شالروا بازی خواهد کرد.

برادران محمدی در رادار تیم‌هایی بهتر

مهرداد و میلاد محمدی در تیم‌های بلژیکی و پرتغالی حضور دارند و ممکن است که بتوانند در شرایط بهتری قرار بگیرند. میلاد در تیم خنت بلژیک حضور دارد و اگر بتواند با پیشنهاد‌های خوبی که خواهد داشت، کنار بیاید شاید در تیم بهتری بازی کند. مهرداد در تیم آوس پرتغال بازی‌های بسیار خوبی انجام داده، ولی تیمش در رده انتهایی جدول رده‌بندی قرار دارد و به‌احتمال فراوان فصل آینده در تیمی دیگر از تیم‌های کشور پرتغال بازی خواهد کرد. او در حال حاضر از تیم‌های ماریتیمو و ستوبال پیشنهاد دارد.

قدوس در آمیان ماندنی نیست

سامان قدوس که چهار ماه به خاطر تخلف در نقل و انتقالات از حضور در تیم آمیان محروم شده بود، بازگشت پرفروغی داشت، اما تیمش پس از نیمه‌تمام ماندن رقابت‌های لیگ یک فرانسه با تصمیم اتحادیه فوتبال این کشور به لیگ دسته پایین‌تر سقوط کرد و بعید نیست او به‌زودی از این تیم جدا شود و برای حضور در سطح یک فوتبال فرانسه یا باشگاه دیگری در اروپا تلاش کند.

عدم موفقیت صیادمنش، ابراهیمی و عزت‌اللهی

اللهیار صیادمنش که در تیم فنرباغچه ترکیه نتوانست بازی‌های درخشانی ارائه کند و به‌صورت قرضی به تیم استانبول اسپور منتقل شد، بعید نیست که فصل آینده با پیشنهادی از تیمی دیگر در ترکیه یا حتی یکی از لیگ‌های متوسط اروپا روبه‌رو شود.

امید ابراهیمی و سعید عزت‌اللهی هم در یوپن بلژیک بازی‌هایی را ارائه نکرده‌اند که بتوان انتظار داشت فصل بعد در تیمی بهتر بازی کنند. البته عزت‌اللهی شانس بازگشت به لیگ روسیه را خواهد داشت.

منبع: آنا

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی نقل و انتقالات لژیونرهای فوتبال ایران فصل آینده برای او تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۱۲۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برچیدن کمپ‌های پناهجویان در آستانه بازی‌های المپیک پاریس

پلیس فرانسه در آستانه برگزاری بازی‌های المپیک تابستانی پاریس روند پاکسازی و برچیدن کمپ‌های مهاجران بی سرپناه در این شهر را تشدید کرده که این امر با انتقادهای سازمان‌های امدادی مواجه شده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از روزنامه "تاگس شاو"، بازی های المپیک تابستانی از اواخر جولای در پاریس آغاز می شود. با نزدیک شدن به این رویداد جهانی، کمپ های مهاجران بیشتر و بیشتری در پاریس و اطراف آن تخلیه می شوند که این اقدام با انتقاد سازمان های امدادی مواجه شده است.

در همین راستا پلیس فرانسه یک کمپ مهاجران در نزدیکی شهرداری پاریس را پاکسازی کرد. مقامات حدود 100 نوجوان و جوان پناهنده از غرب آفریقا را صبح زود بیدار کردند و از آنها خواستند وسایل خود را بسته بندی کنند و بروند. پلیس گفت که این عملیات به دلایل امنیتی ضروری بود، به ویژه به این دلیل که این اردوگاه در نزدیکی مدارس نیز قرار داشت.

نیروهای پلیس به این مهاجران، که بسیاری از آنها خردسال بودند و به دنبال مجوز اقامت بودند گفتند که در صورت تمایل می توانند به طور موقت در شهر آنجر در منطقه لوآر به مدت سه هفته اسکان داده شوند. اتوبوسی در همان نزدیکی منتظر بود تا پناهجویان را به یک مرکز ترانزیتی در پاریس برساند.

تنها دو تا سه مرد سوار این اتوبوس شدند و بیشتر پناهجویان با وسایلشان رفتند. برخی گفتند که می ترسند پس از پایان سه هفته در آنجر، 250 کیلومتری جنوب غربی پایتخت، تنها بمانند.

تخلیه اردوگاه های مهاجران هر سال بهار پس از پایان تعطیلات زمستانی انجام می شود. اما گروه های امدادی می گویند که این گونه تلاش ها در آستانه شروع بازی های المپیک پاریس در پایان ماه جولای افزایش یافته است. در این روند پناهجویان به جای اسکان در منطقه پاریس، جایی که بسیاری از پناهجویان در انتظار تاریخ دادگاه خود هستند، به پناهگاه های دور از پایتخت فرستاده می شوند.

پیش از این هم حدود یک هفته پیش گزارش هایی مبنی بر تخلیه چندین اردوگاه و کمپ مهاجران در پاریس منتشر شد. سازمان های امدادی به ویژه از این واقعیت انتقاد می کنند که نیروهای پلیس اغلب کمپ ها را بدون ارائه راه حل های کاری برای مشکلات بی خانمان ها پاکسازی می کنند.

به نوشته رسانه ها تدابیر شدید و بسیار سخت گیرانه امنیتی دولت فرانسه در آستانه برگزاری مسابقات المپیک تابستانی 2024، شهر پاریس را به منطقه ممنوعه ای تبدیل کرده که موجب آزار ساکنان آن می شود.

بر اساس گزارش های منتشر شده تعداد افسران مجری قانون هشت برابر بیشتر از ورزشکاران در این بازی ها است.

در روز 24 مارس، دو روز پس از حمله تروریستی به تالار شهر کروکوس در نزدیکی مسکو که بیش از 140 کشته بر جای گذاشت، فرانسه بالاترین سطح از سه سطح هشدار تروریستی را اعلام کرد و می توان پیش بینی کرد که این وضعیت هشدار تا زمان برگزاری و همچنین در طول بازی های المپیک تابستانی که از 26 ژوئیه در پایتخت فرانسه آغاز می شود حفظ خواهد شد.

در طول المپیک، بر اساس تصمیمات اتخاذ شده حدود 45000 پلیس و ژاندارم، 18000 سرباز و 20000 نیروی امنیتی خصوصی، با تقریباً هشت افسر مجری قانون برای هر یک از 12000 ورزشکار وجود خواهند داشت.

به این ترتیب فرانسه در حالی که خود به شدت تدابیر امنیتی برای مقابله با تروریسم را افزایش داده از کشورهای دوست خود نیز خواسته است برای تامین امنیت بازی های المپیک تابستانی هزاران نیروی پلیس را به پایتخت این کشور اعزام کنند.

بازی‌های المپیک 2024 پاریس از 26 جولای تا 11 آگوست (5 تا 21 مرداد) برگزار می‌شود.

گسترش اعتراضات دانشجویی حامی فلسطین از آمریکا به فرانسهخشونت پلیس فرانسه علیه دانشجویان حامی فلسطین

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صعود تیم لژیونر‌های ایرانی به فینال لیگ قهرمانان فوتسال اروپا
  • ژاوی اولین نیروی تابستانی بارسا را اعلام کرد
  • آتیلا حجازی: امیدوارم نام استقلال تغییر نکند/ بی‌درنگ پیشنهاد سرپرستی را قبول کردم
  • تمجید ژاپنی‌ها از شهاب زاهدی/ لژیونر ایرانی مدعی آقای گلی جی لیگ
  • سه لژیونر جدید والیبال ایران، مقصد: کره جنوبی!
  • ۶ لژیونر در آستانه فتح جام/ قهرمانی اروپا در یک قدمی سردار آزمون
  • پیشنهاد‌هایی از انگلیس، اسپانیا و ایتالیا برای سردار آزمون
  • تاتنهام با دو سناریو به سراغ نقل و انتقالات تابستانی می‌رود
  • برچیدن کمپ‌های پناهجویان در آستانه بازی‌های المپیک پاریس
  • پیشنهاد ۸۵ میلیون یورویی شیاطین سرخ به ستاره بارسلونا