Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@19:31:31 GMT

مهمان باغ سیب پیامبر شوید

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۱۲۸۵۰

مهمان باغ سیب پیامبر شوید

به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، کتاب «مهمانی باغ سیب» داستان بلندی از حادثه‌ها و حماسه‌های یاران و اصحاب پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) است.

داوود امیریان در این اثر داستانی، خوانندگان خود را به تاریخ پرفراز و نشیب و پرافتخار عصر بعثت می‌برد و آنان را برای ساعاتی مهمان باغ سیب پیامبر می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کتاب در ۲۰۰ صفحه و از سوی انتشارات عهدمانا برای کودکان و نوجوانان راهی بازار کتاب شده است.

در بخشی از کتاب می‌خوانیم:

همه با فریاد حمزه از جا پریدند. از چشمان حمزه انگار آتش زبانه می‌کشید. پوست گندمگونش تیره و کمان در دست راستش می‌لرزید. حمزه رو به ابولهب فریاد زد: تو برادر منی، عموی محمّدِامین هستی؟ فرزند عبدالمطلب هستی؟ ننگ بر تو. غیرتت کجاست؟ به او حمله کنند، دشنامش بدهند و تو لال شوی و هیچ کاری نکنی؟ کجاست آن بی‌غیرتی که جرئت کرده به عزیزتر از جان من توهین کند؟

حمزه چشم گرداند. ابوجهل مثل مرده، سفید شده و می‌لرزید. حمزه جلو رفت. چنگ انداخت و یقه ابوجهل را گرفت و بلندش کرد.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: معرفی کتاب ائمه اطهار کودک و نوجوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۱۲۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزیزترین مهمان پرسپولیس در طول فصل

به گزارش "ورزش سه"، در میان حواشی تلخ و آزاردهنده سکوهای ورزشگاه آزادی در دیدار پرسپولیس - سپاهان، یک مورد جالب از نگاه بسیاری پنهان ماند؛ دختری که با موهای تراشیده و لبخندی جالب و پیراهنی سرخ برای تماشای این دیدار حساس به ورزشگاه آزادی آمده بود و به همراه فرزند خردسالش، این بازی را تماشا می‌کرد.

تصاویر او بلافاصله در اینستاگرام دست به دست شد اما لا به لای اتفاقات منفی این بازی کمتر موردتوجه قرار گرفت. با این حال هرچه از بازی گذشت، چهره خندان او بیشتر بر دل طرفداران پرسپولیس نشست و با انتشار چند هزار باره عکس معروف این هوادار خانم، باشگاه پرسپولیس تصمیم به دعوت از او به تمرین این تیم گرفت.

روز گذشته او به همراه همسر و پسرش راهی استادیوم کاظمی شدند تا این هوادار تیفوسی پرسپولیسی به آرزوی دیرینه خود برسد و فرصت این را کسب کند که در میان ستاره‌های تیم محبوبش چند جمله را به زبان بیاورد و البته مورد محبت اوسمار ویه‌را، سرمربی پرسپولیس، نیز قرار بگیرد.

در ویدیویی که باشگاه پرسپولیس منتشر کرده او در بین بازیکنان پرسپولیس و رو به اوسمار ویه‌را، صحبتهای جالبی را مطرح می‌کند: «ما با پرسپولیس زندگی کردیم، حالمون اصلا با پرسپولیس خوب میشه، به خاطر همین یک روز قبل از شیمی درمانی که بازی پرسپولیس بود، من گفتم که با تماشای این بازی حالم خوب میشه، به پسرم هم قول داده بودم که بیارم سر بازی. هی می‌گفت من میخوام با بازیکنای پرسپولیس عکس بندازم و گفتم یه روز میبرمت که با همشون عکس بندازی، هر کدوم که دوست داری.»

او سپس با اشاره به هواداری خود از پرسپولیس ادامه داد: «پرسپولیس برد و باختش اصلا مهم نیست، اسم پرسپولیسه که میمونه. من از بچگی با پرسپولیس زندگی کردم. خاطرات بچگیم همه وصله به پرسپولیس.»

در یکی از ویدیوهای وایرالی اینستاگرام، هواداران پرسپولیس پایان این جملات ندا نویدی نسب را که شهرت زیادی در میان طرفداران پرسپولیس پیدا کرده، با جمله معروف حسین کلانی، اسطوره این باشگاه، همراه کردند: «پرسپولیس، ممکنه زندگی نده ولی شادی میده، عشق میده، اینه داستان سرخ...»

ندا، هوادار مشهور پرسپولیس، بعد از این صحبتهای خود با بازیکنان تیم خوش و بش کرد و در حالی که یکی از هواداران قدیمی سیدجلال حسینی نیز محسوب می‌شد، برای لحظاتی با او همکلام شد و در ادامه تمرین تیم محبوبش را همراه همسر و فرزندش به تماشا نشست.

وبسایت "ورزش سه" برای این هوادار پرسپولیس در مبارزه با بیماری آرزوی موفقیت و سلامتی می‌کند.

دیگر خبرها

  • فیلم| ادعای مضحک مجری BBC و واکنش مهمان برنامه
  • مسجد و هویت‌بخشی به محله
  • ناپایداری جوی و دریایی در هرمزگان از بعدازظهر، ۱۷ اردیبهشت
  • عزیزترین مهمان پرسپولیس در طول فصل
  • تغییر چهره بازیگر مهمان مامان مهرجویی بعد از ۲۰ سال | ببینید
  • آیت‌الله رمضانی: اسلام گنج وجودی انسان را معرفی می‌کند / ویژگی‌های مسلمان واقعی براساس روایات اهل‌بیت(ع)
  • داوید سیلوا مهمان ویژه منچسترسیتی در تقابل با وولورهمپتون + عکس
  • تداوم ناپایداری‌های جوی و دریایی در هرمزگان
  • تداوم ناپایداری‌های جوی و دریایی در هرمزگان، ۱۵ اردیبهشت
  • ترویج ازدواج شرعی احیای سیره و سنت پیامبر اسلام (ص) است