Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از نقض مقررات قرنطینه توسط کالوم هادسون اودوی، این بازیکن جوان چلسی باید یک بار دیگر تست کرونا بدهد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ پس از نقض مقررات قرنطینه توسط کالوم هادسون اودوی، این بازیکن جوان چلسی باید یک بار دیگر تست کرونا بدهد.او  می‌تواند در تمرینات این هفته چلسی شرکت کند اما قبل از آن باید تست کرونا بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اودوی از اولین بازیکنان لیگ برتر انگلیس بود که به کوید-19 مبتلا شده بود.

پس از دستگیری به اتهام روابط نامشروع، این بازیکن جوان به قید وثیقه آزاد شد و می‌تواند به تمرینات گروهی چلسی بازگردد. باشگاه چلسی از اودوی خواسته بود تا صبح امروز در مجموعه تمرینی کوبهام حاضر شود و تست کرونا بدهد. اودوی در صورت منفی اعلام شدن تستش، اجازه تمرین با سایر بازیکنان چلسی را خواهد داشت.

در حال حاضر آبی های لندن از این موضوع نگران هستند پس از نقض مقررات قرنطینه توسط کالوم هادسون اودوی، این بازیکن یک بار دیگر به کرونا مبتلا شده باشد.  برخی از بازیکنان، فرانک لمپارد و اعضای کادر فنی چلسی روز دوشنبه تست کرونا داده بودند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ستاره آبی پوشان هادسون اودوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۱۲۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکات برتر ویکتور ومبانیاما ستاره تیم سن آنتونیو اسپرز / فیلم

ویکتور ومبانیاما ستاره اسپرز مطابق انتظار جایزه بهترین بازیکن سال اولی NBA را به خودش اختصاص داد. ویکتور ومبانیاما، فوروارد - سنتر تیم سن آنتونیو اسپرز، با کسب تمام 99 رأی اول از پنل رسانه‌ای، به عنوان بهترین بازیکن تازه وارد (Rookie of the Year) فصل ۲۴-۲۰۲۳ NBA انتخاب شد. برترین حرکات ویکتور ومبانیاما را تماشا کنید.

دانلود (78.5MB)

دیگر خبرها

  • هری کین: رونالدو بهترین تمام‌کننده تاریخ فوتبال است
  • انتخاب هری کین: کریستیانو رونالدو بالاتر از مسی بهترین تمام‌کننده تاریخ فوتبال است
  • جوایز پایان فصل چلسی؛ همه چیز برای کول پالمر
  • حرکات برتر ویکتور ومبانیاما ستاره تیم سن آنتونیو اسپرز / فیلم
  • بهترین بازیکن دفاعی سال NBA معرفی شد
  • ستاره چلسی 10 روز بعد از جراحی برگشت! (عکس)
  • چلسی مطمئن از انتقال 30 میلیون یورویی مسینیو
  • چند دقیقه از درخشش کندری پائز بازیکن آینده چلسی / فیلم
  • خداحافظی احساسی ستاره‌ای ۳۹ ساله با آبی‌های لندن؛ سیلوا چرا ۴ سال در چلسی ماند؟
  • نمایشگاه کتاب، رویدادی که هم جنگ را دید و هم روزهای قرنطینه را