Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-06@22:10:32 GMT

ستاره استقلالی در لیست سیاه و فروش

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۱۳۰۰۳

ستاره استقلالی در لیست سیاه و فروش

قهرمان لیگ برتر فوتبال بلژیک کاوه رضایی را در فهرست فروش خود قرار داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

هرچند کلوب بروژ بدون مشکل بزرگی توانست عنوان قهرمانی ژوپیلر لیگ بلژیک را با توجه به شیوع ویروس کرونا و نیمه‌کاره ماندن این رقابت‌ها کسب کند، اما در خط حمله ضعف‌های زیادی داشت. با این وجود کلوب بروژ می‌خواهد به همکاری‌اش با دو مهاجم پایان دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، کلوب بروژ تصمیم گرفته تا کاوه رضایی و لویس اوپندا را به صورت قطعی بفروشد. این ۲ بازیکن شانس بازی در کلوب بروژ را یافتند، اما نتوانستند نظر مساعد فیلیپه کلمنت (سرمربی) را به دست آورند. اکنون کلوب بروژ با فروش کاوه رضایی ستاره پیشین استقلال و لویس اوپندا می‌خواهد پول حاصل از این کار را صرف تقویت خط حمله خود کند.

کاوه رضایی در فصل گذشته ژوپیلر لیگ بلژیک به صورت قرضی برای شارلوا بازی کرد. مهدی بیات، رئیس این باشگاه اعلام کرد برای خرید قطعی کا‌وه رضایی از کلوب بروژ تلاش می‌کند.

تسنیم

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کلوب بروژ کاوه رضایی استقلال کاوه رضایی کلوب بروژ لژیونرهای ایران کاوه رضایی کلوب بروژ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۱۳۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوش برای استقلالی‌ها در آستانه دیدار با ذوب‌آهن

آرمین سهرابیان و رافائل سیلوا به تمرینات تیم فوتبال استقلال تهران بازگشتند و مشکلی برای همراهی این تیم در دیدار با ذوب آهن ندارند.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال تهران در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال، فردا دوشنبه از ساعت ۲۰:۳۰ به مصاف ذوب آهن خواهد رفت.

با اعلام جواد نکونام، رافائل سیلوا مدافع برزیلی و آرمین سهرابیان با پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت به شرایط بازی برگشتند و در تمرینات این تیم شرکت کردند. این دو بازیکن‌ می‌توانند در دیدار فردا برابر ذوب آهن در صورت صلاحدید کادر فنی در ترکیب قرار بگیرند.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • واکنش مهرداد رضایی به حمله بازیکن استقلال + فیلم
  • گل اول سپاهان به استقلال خوزستان + فیلم
  • هونگچی E-QM5 در لیست فروش سامانه خودروهای وارداتی قرار گرفت
  • هونگچی E-QM۵ در لیست فروش سامانه قرار گرفت+ قیمت
  • هونگچی E-QM5 در لیست فروش سامانه قرار گرفت
  • خبر خوش برای نکونام و استقلالی‌ها در آستانه بازی با ذوب آهن
  • تکذیب مذاکره استقلال با ستاره آلومینیوم
  • خبر خوش برای استقلالی‌ها در آستانه دیدار با ذوب‌آهن
  • عاصی شدن سران دورتموند از مدافع بی‌نظم؛ نیکلاس زوله در لیست فروش زنبورها
  • ستاره پرتغالی الاتحاد در لیست سیاه لیگ عربستان!