Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت، نخستین هواپیمای اماراتی روز گذشته در فرودگاه تل آویو فرود آمد.

این نخستین باری است که یک هواپیمای باری از سوی شرکت اماراتی الاتحاد که یک شرکت هواپیمایی ملی در ابوظبی است در فرودگاه بن گوریون در شهر تل آویو فرود می آید.

بر اساس این گزارش، هواپیمای مذکور به صورت مستقیم از ابوظبی به تل آویو سفر کرده و بنا به نوشته روزنامه مذکور حامل کمک های بشر دوستانه برای تشکیلات خودگردان فلسطین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالیست که روز گذشته منابع رسانه ای رژیم صهیونیستی اعلام کردند که کشور امارات یک فروند هواپیمای لوکس طی هفته گذشته در اختیار صهیونیستها قرار داده است.

این منابع اعلام کردند که صهیونیستهایی که در مراکش از ماه مارس به دلیل بسته شدن حریم هوایی این کشور در سایه گسترش ویروس کرونا سرگردان بودند از طریق یک هواپیمای اماراتی لوکس از این کشور خارج شدند.

منابع مذکور افزودند که این هواپیما بنا به دستور یکی از امیران اماراتی با هدف نجات دادن این عناصر صهیونیست از مراکش، ارسال شده است.

کد خبر 4930075 فاطمه صالحی

منبع: مهر

کلیدواژه: امارات متحده عربی رژیم صهیونیستی اسرائیل فرودگاه بن گوریون ایالات متحده آمریکا ویروس کرونا عراق رژیم صهیونیستی عربستان سعودی فلسطین روسیه شیوع کرونا افغانستان ایران سوریه دونالد ترامپ امارات متحده عربی مصطفی الکاظمی تل آویو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۱۳۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عقب‌نشینی تل‌آویو از شروط خود در توافق پیشنهادی با مقاومت فلسطین

به گزارش خبرگزاری مهر، منابع فلسطینی آگاه در گفت و گو با شبکه المیادین تاکید کردند: توافق پیشنهادی که جزئیات آن منتشر شده پایه و اساس جدی مذاکراتی را تشکیل می‌دهد که ممکن است به یک توافق فراگیر قریب الوقوع منجر شود.

این منابع اضافه کردند: مساله مهم و حیاتی برای جنبش حماس که در این توافق نهایی نشده موضوع آتش بس است که باید صراحتاً در توافق ذکر شود.

آنها تصریح کردند: ما شاهد پیشرفت آشکار در این توافق پیشنهادی اخیر بودیم چرا که طرف صهیونیستی از شروط خود در خصوص بازگشت آوارگان فلسطینی و عقب نشینی دست برداشته است.

لازم به ذکر است که سایت شبکه المیادین امروز جزئیات توافق پیشنهادی سه مرحله‌ای را میان رژیم صهیونیستی و مقاومت فلسطین منتشر کرد که بر اساس آن اسرای موجود نزد دو طرف آزاد شده و آوارگان فلسطینی به منازل خود بازمی گردند و نظامیان صهیونیست نیز به سمت مرزهای نوار غزه عقب نشینی می‌کنند.

کد خبر 6095175

دیگر خبرها

  • پلمب‌ تالاری که باعث لغو پروازهای خرم‌‌آباد شد
  • دلیل عجیب و غریب تعطیلی یک تالار در خرم‌آباد
  • تالار افلاک خرم‌آباد به دلیل تیراندازی‌های غیرمجاز در عروسی‌ها پلمپ شد
  • نخستین آیین‌نامه اجرایی سند تحول آموزش و پرورش تصویب شد
  • فیلم| لحظه حمله موشکی مقاومت عراق به بئر السبع و تل آویو برای نخستین بار
  • نخستین آیین نامه اجرایی سند تحول آموزش و پرورش پس از ۱۲ سال تصویب شد
  • فرود آمدن جالب هواپیمای جنگی بر روی برج العرب دبی + فیلم
  • لحظه حمله موشکی مقاومت عراق به بئر السبع و تل آویو برای نخستین بار |‌ ویدئو
  • عقب‌نشینی تل‌آویو از شروط خود در توافق پیشنهادی با مقاومت فلسطین
  • اعزام نخستین گروه حجاج عمره از ۳ استان جنوبی کشور