Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-29@22:27:01 GMT

دستگیری عاملان شرارت و تیراندازی خیابانی در مشهد

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۱۳۹۲۵

دستگیری عاملان شرارت و تیراندازی خیابانی در مشهد

فرمانده انتظامی مشهد گفت: عاملان شرارت و تیراندازی هوایی در بلوار طبرسی شمالی مشهد دستگیر شدند.

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ عباس صارمی ساداتی اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر شرارت و تیراندازی هوایی دو جوان پرایدسوار در محدوده بلوار طبرسی شمالی مشهد، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران انتظامی مشهد قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی ادامه داد: طبق بررسی های اولیه، دو جوان پرایدسوار با اسلحه شکاری و قمه، اقدام به تیراندازی هوایی و ایراد خسارت به یک دستگاه موتورسیکلت و خودروی پارک شده در کنار خیابان کرده و متواری شده بودند. فرمانده انتظامی مشهد گفت: با تلاش پلیس این دو متهم چهره زنی شدند و در حال تخریب شیشه های یک منزل مسکونی دستگیر شدند. صارمی ساداتی افزود: در ادامه این عملیات، سه متهم دیگر این پرونده نیز توسط پلیس دستگیر شدند و از متهمان یک قبضه اسلحه شکاری، ۶ فشنگ و دو عدد قمه کشف شد. فرمانده انتظامی مشهد افزود: تحقیقات در این زمینه ادامه دارد. دستگیری عامل ٤٧ فقره سرقت رییس پلیس آگاهی خراسان رضوی نیز در خبری از دستگیری عامل ٤٧ فقره سرقت در مشهد خبر داد و افزود: در پی اعلام سرقت منزلی مسکونی در مشهد موضوع در دستور قرار گرفت. سرهنگ جواد شفیع زاده گفت:‌ با توجه به افزایش پرونده های مربوط به سرقت وسایل خانه و محتویات داخل خودرو در نزدیکی سرقت اولیه، ‌کاراگاهان پلیس دریافتند که سرقت ها توسط یک نفر انجام شده است. وی ادامه داد: متهم شناسایی و حین سرقت از یک مسافرخانه دستگیر شد. رییس پلیس آگاهی خراسان رضوی گفت: ماموران انتظامی پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از مخفیگاه متهم، ۱۵ عدد دوربین مداربسته، یک دستگاه دوچرخه، تعدادی جک خودرو، پنج حلقه رینگ و لاستیک، ۲۰ عدد عینک آفتابی، سه دستگاه پخش خودرو، دو عدد پیک نیک، چهار دستگاه تلویزیون ال. ای. دی و تعدادی لوازم مسروقه دیگر را کشف کردند. شفیع زاده افزود: تاکنون تعداد ۴۷ مالباخته در این زمینه شناسایی و ضمن ارائه شکایات، برخی از آنان اموال مسروقه را شناسایی و با هماهنگی قضایی تحویل گرفته اند. وی ادامه داد: مالباختگان می توانند با مراجعه به سایت اینترنتی WWW.Police.Ir و ورود به قسمت اموال کشف شده، ‌شماره سریال کالای مسروقه را وارد و پیگیری کنند. منبع: ایرنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: مشهد نیروی انتظامی بازداشت انتظامی مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۱۳۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ سارق موبایل قاپ با شلیک پلیس

همشهری آنلاین- حوادث: شامگاه یکشنبه ماموران یکی از کلانتری‌های پایتخت در حال گشت‌زنی در شرق تهران بودند که به ۲ سرنشین یک دستگاه موتور سیکلت مشکوک شدند. این دو جوان رفتار مرموزی داشتند و به نظر می‌رسید قصد شناسایی سوژه برای سرقت را دارند. از سوی دیگر شماره پلاک موتور مخدوش بود و دقایقی قبل‌تر نیز به پلیس گزارش شده بود که سرنشینان موتوری درست شبیه موتورسیکلت مشکوک، دست به موبایل‌قاپی سریالی در آن حوالی زده بودند.

دیگر برای پلیس محرز شده که این دو جوان همان سارقان تحت تعقیب هستند و در این شرایط بود که برای دستگیری آنها وارد عمل شدند. دو جوان موتورسوار اما به محض دیدن پلیس، تصمیم به فرار گرفتند و تعقیب و گریز آغاز شد.

سارقان با حرکات مارپیچ و خطرناک سعی داشتند از دست پلیس فرار کنند و ماموران نیز بارها به آنها اخطار داده و حتی چند تیر هوایی شلیک کردند. اما سارقان تسلیم نشدند و سرانجام مأموران با رعایت قانون به کارگیری سلاح و پس از چند اخطار، اقدام به تیراندازی به سوی دزدان کردند. یکی از گلوله ها به ترک نشین موتور برخورد کرد و دیگری به راکب. ترک نشین در همان لحظه ای که هدف تیراندازی قرار گرفت، نقش زمین شد اما راکب همچنان به فرار خود ادامه داد تا اینکه کمی آن طرف تر، با واژگونی موتورش، زمین خورد و فرارش پایان یافت. هر دو مرد جوان در این تیراندازی گلوله خورده بودند و برای درمان به بیمارستان انتقال یافتند.

یکی از آنها از مرگ نجات یافت اما دیگری در اتاق عمل جراحی قلبش از تپش ایستاد و جانش را از دست داد. در این شرایط بود که گزارش این تیراندازی مرگبار به قاضی سالار صنعتگر مخابره شد و او دستور تحقیقات در این باره را صادر کرد. بررسی ها حاکی از آن بود که آنها سارقان موبایل قاپ بودند. سارقی که زنده مانده بود در تحقیقات گفت: من و دوستم از چند شب قبل تصمیم گرفتیم با همدستی یکدیگر، گوشی موبایل سرقت کنیم. شگردمان این بود که سوار بر موتور می شدیم در ساعت خلوت روز در خیابان ها پرسه می زدیم. به محض شناسایی سوژه به سمتش می رفتیم و گوشی موبایلش را می قاپیدیم. وی ادامه داد: یک شب قبل از این اینکه همدستم با شلیک پلیس کشته شود بیش از ۸ گوشی سرقت کردیم. شب حادثه هم در حال شناسایی سوژه جدید بود که پلیس سر بزنگاه رسید و مچمان را گرفت. اما ما به جای تسلیم شدن، تصمیم به فرار گرفتیم که این فرار پایان مرگباری داشت.

این متهم با قرار قانونی بازداشت شده است و تحقیقات تکمیلی نیز در این پرونده ادامه دارد.

کد خبر 848123 برچسب‌ها تیراندازی سارق - سرقت فراجا قتل - قاتل

دیگر خبرها

  • مرگ سارق موبایل قاپ با شلیک پلیس
  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر
  • ماجرای تیراندازی در دولت‌آباد چه بود؟
  • دستگیری سارق مامورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد
  • تیراندازی در دولت آباد برای زمین گیر کردن سارقان
  • سرقت در ورامین دستگیری در مشهد
  • دستگیری ۲۲ نفر از عوامل درگیری و تیراندازی در هویزه
  • دستگیری ۲۲ نفر از عوامل درگیری و تیراندازی در هویزه خوزستان
  • دستگیری ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی در هویزه
  • دستگيری عاملان نزاع دسته جمعی در کوهدشت