Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدیار ممبینی رئیس دادگستری دزفول در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با توجه به وضعیت قرمز ناشی از شیوع ویروس کرونا، تعطیلی ادارات در ماه مبارک رمضان رئیس و اعضاء شعبه ۹ شورای حل اختلاف این شهرستان با زبان روزه و با هماهنگی دادگستری دزفول توانتسند با تلاش و کوشش خود در یک روز کاری با مراجعه به منازل شکات و جلب رضایت آنان، ۶ پرونده مهم با موضوع تهمت و افترا، اختلاف خانوادگی، تصرف عدوانی و تخریب اموال را با صلح و سازش مختومه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: از بین این پرونده‌ها، ۳ پرونده طلاق بوده است که با وساطت این عزیزان زحمت کش، زوج‌ها از طلاق گرفتند صرف نظر کردند و ترجیح دادند که زندگی خود را در کنار خانواده خود با خوبی و خوشی ادامه دهند و جا دارد از تلاش و زحمات رئیس و اعضاء این شعبه بخاطر این کار خداپسندانه در ایجاد صلح و سازش بین طرفین پرونده‌ها در چنین شرایط حساس تقدیر و تشکر نمود.

ممبینی در ادامه بیان داشت: شورای حل اختلاف در کنار محاکم تأثیر بسزایی در پیشگیری و کاهش جرم داشته است و در این چند سال اعضاء و کارکنان شورا‌های حل اختلاف انصافاً تلاش‌ها و زحمات فراوانی در حل و فصل پرونده‌های بزرگ و مهم داشتند و لازم است مسئولان به بهترین شکل آنان را مورد حمایت بیشتر معنوی و مادی قرار بدهند.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صلح و سازش قوه قضائیه دادگستری ماه مبارک رمضان حل اختلاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۱۳۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشک‌های بازیگر مطرح برای پرونده سنگین اتهامات اخلاقی + ویدئو | برای کاری که نکرده‌ام عذرخواهی نمی‌کنم!

به گزارش همشهری آنلاین، ‌ حالا کانال چهار بریتانیا اعلام کرده که در مستندی به نام «پشت ماسک اسپیسی» به بررسی اتهامات آزارهای جنسی او خواهد پرداخت و این مسئله باعث شده اسپیسی در گفتگوی مفصل و یک ساعت و نیمه به دفاع کامل از بخش های مختلفی از اتهاماتش بپردازد. اسپیسی در این گفتگو که با دن ووتون خبرنگار بریتانیایی انجام داده، تمام تعارف ها و مخفی‌کاری های سابق را کنار گذاشته و به صورت تمام عیار بیشتر اتهامات به خود را رد کرده و با جزئیات آنها را بی اساس خوانده است.

منبع: سینما دیلی

سرانجام پرونده تجـاوز بازیگر مطرح سریال خانه پوشالی |‌ من فقط می‌دانم که او یک مرد خوب است ...

کد خبر 850380 برچسب‌ها سینمای جهان خبر مهم بازیگران سینما و تلویزیون جهان

دیگر خبرها

  • تعویق زمان برگزاری دادگاه دونالد ترامپ
  • اشک‌های بازیگر مطرح برای پرونده سنگین اتهامات اخلاقی + ویدئو | برای کاری که نکرده‌ام عذرخواهی نمی‌کنم!
  • ‌وکلا در راستای ایجاد صلح و سازش تلاش کنند
  • شورای حل اختلاف در کدام‌ پرونده‌ قضایی ورود دارد؟
  • محکوم به قصاص در دزفول از چوبه‌دار رهایی یافت
  • بخشش حکم قصاص پس از ۲۳ سال
  • سازش در مزرعه به همت شورای حل اختلاف استان یزد
  • تلاش سیا برای سرقت زیردریایی هسته‌ای!
  • بررسی مشکلات مددجویان زندان سپیدار اهواز در دیدار با رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان
  • بررسی مشکلات ۱۵ مددجو زندان سپیدار اهواز