Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی جنبش انصارالله و رئیس هیأت ملی مذاکره کننده یمن اعلام کرد که رهبر انصار الله پرونده بازداشت شدگان فلسطینی را دنبال می‌کند و تاخیر در اجرای ابتکار عمل رهبر انصارالله، از سوی طرف سعودی صورت می‌گیرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه المسیره، محمد عبدالسلام، سخنگوی جنبش انصارالله و رئیس هیأت ملی مذاکره کننده عنوان داشت که تاخیر در اجرای طرح عبدالملک بدر الدین الحوثی، رهبر انصارالله یمن درمورد مبادله اسیران نظام سعودی در ازای آزادی کادرهای حماس، از جانب طرف سعودی صورت می‌گیرد و رهبر انصارالله پرونده فلسطینی‌ها را دنبال می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی انصارالله تصریح کرد: ما نسبت به هر مذاکره‌ای که به آزادی آنها بیانجامد، روی باز نشان می‌دهیم.

وی ادامه داد: فلسطین برای به مزایده گذاشتن نیست و هرکس که در کنار فلسطین بایستد، خون‌ها و شهدایی را می‌دهد.

عبدالسلام عنوان داشت: بخشی از دلایل تعدی به یمن نیز به دلیل موضع مستقل آن نسبت به مسائل امت است. هیچ یک از معامله‌ها نتوانسته است مساله مساله فلسطین را محو کند و اسرائیل همچنان دشمن نخست امت است.

وی تاکید کرد: عربستان طرحی ندارد جز اینکه امت را در طَبَقی از طلا برای خدمت به آمریکا و اسرائیل تقدیم کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انصارالله یمن رهبر انصارالله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۱۴۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت 4 متهم اصلی پرونده گم شدن یسنا

به گزارش صدای ایران از ایرنا از دادگستری گلستان، سیدجواد میردوستی روز شنبه اظهار کرد: متهمان چهار مرد هستند که یکی از آنان پس از بازجویی با صدور قرار بازداشت موقت، راهی زندان شد.

وی افزود: سه متهم دیگر این پرونده در پلیس آگاهی برای بازجویی تحت نظر هستند و پس از تکمیل تحقیقات در مورد آنان تصمیم قانونی اتخاذ می‌شود.

دادستان کلاله گفت: بعضی از افراد بازداشتی جزو افرادی هستند که پیش از پیدا شدن «یسنا»، با دستور بازپرس پرونده به عنوان مظنون به پلیس آگاهی احضار شده بودند.

میردوستی تاکید کرد: انگیزه متهمان از ربودن این کودک پس از تکمیل تحقیقات اطلاع‌رسانی خواهد شد.

«یسنا» کودک کلاله‌ای است که یکشنبه هفته گذشته مفقود شد و پس از چند روز جستجو روز پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت در سلامت کامل پیدا شد.

دیگر خبرها

  • آرامکو به دنبال استخدام آقای خاص
  • بازداشت 4 متهم اصلی پرونده گم شدن یسنا
  • وزارت دادگستری آمریکا به دنبال تحریم گوگل است
  • پلیس کانادا سه هندی را به اتهام قتل رهبر سیک‌ها بازداشت کرد
  • راهپیمایی میلیونی یمنی‌ها در همبستگی با ملت فلسطین در نوار غزه
  • الحوثی: آمریکا به دنبال ادامه نسل‌کشی در غزه است/ جنبش دانشجویی دست واشنگتن را رو کرد
  • چراغ سبز عربستان به اسرائیل با بازداشت حامیان فلسطین
  • بلومبرگ: عربستان دیدگاه‌های ضد اسرائیلی را سرکوب می‌کند
  • تاکید سخنگوی قوه قضائیه بر تسریع پیگیری و حل پرونده‌های مردمی
  • آگاه‌سازی عمومی برای کاهش ورود پرونده‌ به دادگستری