Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-06@02:21:56 GMT

فرصت پرداخت قبوض تمام شد

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۱۴۱۳۱

با شیوع ویروس کرونا و به منظور همکاری با مشترکان خانگی و تجاری، قرار شد تا پایان اردیبهشت ماه برای پرداخت قبوض فرصت داده شود که عملا با پایان یافتن اردیبهشت ماه این فرصت به پایان می‌رسد و مشترکان موظف به پرداخت قبوض خود هستند. ناطقان:  تسهیلات در نظر گرفته شده برای مشترکان خانگی که توان پرداخت ندارند و مشترکان تجاری آمپری در نظر گرفته شده بود و در این زمان نیز برق هیچ کدام از مشترکان قطع نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مصطفی رجبی مشهدی - سخنگوی صنعت برق کشور - در این رابطه به ایسنا گفت: به منظور استمرار خدمات مطلوب در تابستان از تمام مشترکان تقاضا داریم که نسبت به پرداخت قبوض برق خود اقدام کنند.

وی ضمن تشکر از مشترکانی که اقدام به پرداخت قبض برق خود کرده اند، گفت: پرداخت قبوض تقریبا به روال عادی برگشته و درصد محدودی قبض خود را پرداخت نکرده اند.

رجبی اظهار کرد: باتوجه به اینکه بیش از ۷۰ درصد از سهم هزینه ای صنعت برق مربوط به تولید کنندگان برق خصوصی و یا پیمانکاران تعمیر و نگهداری و تامین کنندگان تجهیزات شبکه برق است، با پرداخت به موقع قبوض برق توسط مشترکان کمک زیادی به استمرار خدمات رسانی مطلوب و پرداخت مطالبات بخش خصوصی خواهد شد.

سخنگوی صنعت برق با اشاره به روند گرم شدن دما هوا و افزایش استفاده از کولرهای گازی و آبی گفت: مشترکان می توانند  با تنظیم درجه کولرهای گازی بین ۲۴ تا ۲۵ درجه و استفاده از دور کند کولرهای آبی، بین ۱۰ تا  ۲۰ درصد از هزینه برق خود را کاهش دهند.
 

اواسط فروردین ماه نیز رضا اردکانیان - وزیر نیرو - اعلام کرد: پس از شیوع ویروس کرونا جزو دستگاه‌هایی بودیم که قبل از اینکه از ما خواسته شود، اعلام کردیم مشترکانی که برای پرداخت قبوض مشکل دارند تا پایان  اردیبهشت ۹۹ برای پرداخت آن مهلت دارند، اما درخواست ما این است کسانی که مشکل ندارند، قبوض را پرداخت کنند، زیرا در غیر این صورت این صنعت، چون متکی به این منابع است تحت فشار قرار می‌گیرد.

به‌گفته وی، ۲۰ درصد از منابع درآمدی را دریافت کردیم که این وضع قابل ادامه نیست، بنابراین کسانی که مشکلی ندارند برای استمرار خدمات رسانی، وظیفه شهروندی خود را انجام دهند. با این وجود این طرح تا زمان اعلام شده ادامه یافت اما اکنون از مشترکان خواسته شده تا نسبت به پرداخت قبوض برق خود اقدام کنند.
منبع: ایسنا برچسب ها: پرداخت ، قبض ، ناطقان ، مشترکین

منبع: ناطقان

کلیدواژه: پرداخت قبض ناطقان مشترکین پرداخت قبوض برق خود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۱۴۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت نظارت بیشتر بر پرداخت وام نهضت ملی مسکن

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما،  نهضت ملی مسکن یکی از طرح هایی است که دولت سیزهم  با اجرای آن سعی در کمک به افراد جامعه برای خانه دار شدن دارد.

به گفته مدیرعامل صندوق ملی مسکن ، اقساط ماهانه وام نهضت ملی مسکن پنج  میلیون تومان در دوسال ابتدایی بازپرداخت این وام است .

محمدرضا مهدیاراسماعیلی گفت: بعد از دوسال هم اقساط وام به صورت پلکانی دریافت خواهد شد و سود تسهیلات نهضت ملی مسکن در حال حاضر ۱۸ درصد است.

با این حال شهروند خبرنگار ما  می‌گوید بانک عامل در کوهدشت به این تصمیم ملی پایبند نیست و سود تسهیلات و مبلغ اقساط را  بالاتر اعلام می‌کند.

متن پیام شهروندخبرنگار ما:

با سلام خدمت خبرنگاران محترم ، بنده اهل لرستان شهرستان کوهدشت هستم ، خواهشا در خصوص وام نهضت مسکن ملی و پرداخت اقساط آن پیگیری لازم را انجام بدهید
با توجه به اینکه بارها و بارها از طریق رسانه ملی اعلام شده که وام نهضت مسکن ملی ۱۸ درصد و تا دوسال اول اقساط آن ۵ میلیون  تومان است اما در لرستان مسولین بانک اعلام میکنند بیایید سریع قسط بندی انجام بدهید ، وام ۲۳ درصد و اقساط آن حدودا ۱۲ میلیون تومان است ، بنده کارمند با سه فرزند هستم چگونه  ۱۲ میلیون تومان پرداخت کنم ،این مشکل تعداد زیادی از همشهریان است لطفا پیگیری کنید.

 

دیگر خبرها

  • ◄ بیمه بدنه پارسیان چند درصد خسارت را پوشش می دهد؟
  • میزان خاموشی برق خراسان رضوی به ۸۶ دقیقه کاهش یافت
  • ستاره پرسپولیس پایان فصل جدا می‌شود
  • قائم مقام دانشگاه آزاد اسلامی: چک‌های بی محل و پرداخت‌های خارج از ضوابط در دانشگاه آزاد وجود ندارد
  • بانکی‌پور، نماینده مجلس: در لایحه حجاب و عفاف تمام دوربین‌های ادارات دولتی و خصوصی باید به فراجا وصل شوند / کسی که کشف حجاب کند، بار اول یک و نیم میلیون تومان جریمه می‌شود، بار دوم، ۳ میلیون تومان که بعد از سه هفته باید ۴ و نیم میلیون تومان پرداخت کند / ب
  • پرداخت ۳۸ میلیارد تومان پاداش به مشترکین کم‌مصرف قزوین
  • بانک ها هیچ دلیل و علاقه ای برای پرداخت وام به مردم ندارند!
  • چند درصد بودجه آموزش و پرورش صرف پرداخت حقوق می شود؟ | بیشترین جهش بودجه ای در این وزارتخانه
  • توخل: نگران آینده بایرن نیستم
  • ضرورت نظارت بیشتر بر پرداخت وام نهضت ملی مسکن