Web Analytics Made Easy - Statcounter

مریم بهروزی کارشناس هواشناسی استان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین،گفت: برای امروز با توجه به گذر امواج ناپایدار تا ظهر امروز برای برخی از نقاط استان بارندگی پیش بینی می‌شود و از ساعات بعدازظهر به تدریج این موج استان را ترک می‌کند.

بهروزی افزود: برای روز پنج شنبه در اکثر مناطق استان جو پایدار است، ولی باتوجه به رطوبت خوب موجود در منطقه و گذر موج ضعیف در نیمه شمالی استان به ویژه ارتفاعات احتمال رگبار پراکنده خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس هواشناسی گفت: دیشب بارش‌های خوبی را در سطح استان داشتیم که بیشترین بارش در معلم کلایه ۱۶ و ۲ دهم میلی متر گزارش شده است.

بهروزی با اشاره به اینکه بارش‌ها ماهیت رگباری دارند در بویین زهرا بارش باران نداشتیم و در قزوین هم ۶ ویک دهم میلی متر باران باریده است.

او با اشاره به اینکه برای روز جمعه تا ظهر شنبه جوی پایدار در منطقه حاکم است، گفت: برای امروز چهارشنبه با توجه به ابری بودن اسمان افزایش دما نداریم، اما از فردا پنج شنبه و روز جمعه و به ویژه شنبه در سطح منطقه افزایش دما اتفاق می‌افتد.

کارشناس هواشناسی پیش بینی کرد: در این مدت بیشینه دمای هوا در اکثر مناطق استان از ۳۰ درجه بیشتر خواهد شد.

او اضافه کرد: دیشب، مردم شهر آوج و کوهین دمای ۹ درجه را تجربه کردند و ظهر دیروز در گرمترین ساعات بیشترین دما با ۲۹ درجه بالای صفر در آبیک گزارش شده است.

به گفته کارشناس هواشناسی، در این مدت دمای هوای شهر قزوین ۱۲ تا ۲۸ درجه ثبت شده است.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وضعیت هوا هواشناسی کارشناس هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۱۴۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسته شدن مسیر فرعی مهرستان به ایرانشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، سرگزی از شهروندان خواست از تردد‌های غیرضروری در مسیر‌های ارتباطی، اسکان در مسیل‌ها، حاشیه رودخانه‌ها و پایین دست سد‌ها خودداری کنند.
مدیرکل هواشناسی استان هم گفت: میزان بارش در کوشه از توابع شهرستان تفتان به ۴۰ میلی متر رسید که بیشترین میزان بارندگی استان در روز جاری بوده است.
حیدری افزود: از ۵۶ ایستگاه هواشناسی و باران سنجی سیستان و بلوچستان از جمله از زاهدان ۳، چاه رحمان از توابع زاهدان ۳۰، زهک ۴.۶، میرجاوه و سنگان۱۲ میلی متر بارش باران گزارش شد.
وی بیان کرد: بارش‌های بهاری تا جمعه در سیستان و بلوچستان تداوم دارد.

دیگر خبرها

  • وزش باد و ریزش باران در خراسان رضوی ادامه دارد
  • ایستگاه زمان صوفی ۵۵ میلیمتر رکورد دار بارش درخراسان شمالی
  • بسته شدن مسیر فرعی مهرستان به ایرانشهر
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۶ و ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بارش باران در این استان ها
  • میزان بارش باران در ۲۴ ساعت گذشته کرمان اعلام شد
  • تداوم بارندگی‌ها در استان خراسان جنوبی
  • بارندگی ها در خراسان جنوبی ادامه دارد
  • ادامه فعالیت سامانه بارشی در خراسان جنوبی
  • تداوم بارش باران تا ظهر امروز در مازندران
  • بهره برداری از مرکز جامع سلامت معلم کلایه