Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@04:51:19 GMT

اجرای طرح بهشت‌آباد امنیت مردم را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۱۴۲۷۵

اجرای طرح بهشت‌آباد امنیت مردم را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد

فرهاد رئیسی دهکردی رئیس شورای اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: اخیراً اعلام شد که اجرای طرح بهشت آبادد متوقف شده است اما از منابع معتبر تصاویر و فیلم های کوتاه به دست رسیده که این طرح متوقف نشده است و عملیات اجرای آن همچنان ادامه دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرهاد رئیسی دهکردی رئیس شورای اسلامی چهارمحال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ با اشاره به تبعات زیانبار زیست محیطی و ایرادات فنی پروژه انتقال آب بهشت آباد گفت: پروژه انتقال آب از حوضه آبریز بهشت‌آباد به فلات مرکزی از دهه 80 مطرح و با وجود هشدار کارشناسان و صاحب‌نظران نسبت به تبعات زیانبار زیست محیطی و ایرادات فنی  این پروژه در سال 1390 کلنگ زده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری افزود: به دلیل اختلاف‌های شدید بین استان‌ها به ویژه تجمعات مردمی در دو استان چهارمحال و بختیاری و خوزستان شورای عالی آب در سیزدهمین مصوبه خود اجرای طرح بهشت آباد با تونل بلند را منتفی اعلام کرد و اکنون بدون توجه به مصوبه سیزدهم شورای عالی آب و علی رغم اینکه در چهلمین جلسه شورای عالی آب وزارت نیرو مکلف به انتخاب مناسبترین گزینه انتقال آب بهشت آباد شده بود، در مورخ 29/11/98 شرکت مدیریت منابع آب ایران با کمال تعجب مناسب‌ترین گزینه انتقال آب را به صورت تونل بلند اعلام کرد و در شرایط کرونایی کشور شروع به تجهیز کارگاه نمود. 

وی با اشاره به نگرانی عمیق در دو استان چهارمحال و بختیاری و خوزستان گفت: این موضوع بگونه‌ای است که امنیت و آسایش عمومی را به شدت مختل کرده و علی‌رغم اینکه اخیراً اعلام شد که اجرای طرح متوقف شده است از منابع معتبر تصاویر و فیلم های کوتاه به دست رسیده که طرح بهشت‌آباد متوقف نشده  و عملیات اجرای طرح همچنان ادامه دارد.
 
رئیسی دهکردی اظهار داشت: شورای اسلامی استان به‌عنوان منتخبین مردم استان چهارمحال و بختیاری و به نمایندگی از آنها و همچنین اصل یکصد و سوم قانون اساسی و بنا به درخواست‌های مردمی در جهت حفظ آرامش و شفاف سازی اذهان عمومی استان تقاضای ملاقات و دیدار با استاندار استان اصفهان و بازدید از پروژه مذکور در منطقه چرمهین و باغبهادران  را  کرده است.
 
و در پایان افزود: امید آنکه با ایجاد فرصتی مغتنم و ارزشمند، در جهت وفاق و همدلی زمینه‌ساز حضوری باشیم برای رفع شبهات و سوء‌تفاهمات موجود بین دو استان.
 
انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: استان چهارمحال و بختیاری طرح بهشت آباد شورای اسلامی اجرای طرح انتقال آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۱۴۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری

قطره کارشناس هواشناسی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه از فردا سه شنبه هوای استان بارانی می‌شود، گفت: بیشترین فعالیت سامانه بارشی برای اواخر هفته جاری پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید

شهرکرد خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری

وی افزود: آسمان استان امروز صاف تا کمی ابری است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • پیش بینی بارش‌ها بهاری از امروز در چهارمحال و بختیاری
  • موافقت شورای صدور ساخت آثار سینمایی با فیلم‌نامه هنرمند چهارمحال و بختیاری
  • پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • آغاز ضبط مناظره تلویزیونی کاندیداهای حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل خط ریلی چهارمحال‌وبختیاری ضروری است
  • استخدام ۴۵۶ نفر در دانشگاه فرهنگیان
  • تأمین آب آشامیدنی روستای کهن دژ شهرستان کیار
  • بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • تأمین آب آشامیدنی کهن دژ در بخش ناغان شهرستان کیار
  • اجرای طرح وارگه دانایی در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری