Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-02@02:44:21 GMT

انتقال سردارآزمون به ناپولی؛ هیاهو برای هیچ

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۱۴۳۲۳

بحث انتقال احتمالی سردار آزمون، مهاجم ایرانی زنیت با وجود تکذیب باشگاه زنیت و عدم تایید پیشنهاد از سوی خود همچنان ادامه دارد.

به گزارش تابناک ورزشی، در جدیدترین خبر در این زمینه وینچنزو مورابیتو، واسطه ناپولی برای مذاکره با زنیت در جذب آزمون عنوان کرد: آزمون حداقل خواسته های ناپولی را ندارد. مطمئنا رتبه بندی خاصی برای مذاکره با او وجود داشته ولی به صورت جدی انجام نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من معتقدم که این قرارداد به سرانجام نمی رسد و انتقال انجام نمی شود.

پیش از این رسانه های مختلف اروپایی از توجه باشگاه های دیگری مثل سویا، اتلتیکو، ولورهمپتون، اورتون، آرسنال و لستر سیتی به آزمون خبر دادند ولی تمام این اخبار در اندازه حدس و گمان باقی ماند.

 

منبع: تابناک

کلیدواژه: روز قدس روز ملی جمعیت محمد عزیزی فریدون احمدی مهدی جمالی دعای روز بیست و ششم رمضان سردار آزمون ناپولی تکذیب روز قدس روز ملی جمعیت محمد عزیزی فریدون احمدی مهدی جمالی دعای روز بیست و ششم رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۱۴۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال ۲۰ درصد سهام باشگاه پرسپولیس به بانک ملت

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، این کنسرسیوم بانکی متشکل از شش بانک است که در مجموع 85 درصد سهام این باشگاه بزرگ را در اختیار گرفته اند. شایان ذکر است، ۳۰ درصد سهام باشگاه پرسپولیس به بانک‌ شهر، 20 درصد به بانک ملت، 20 درصد به بانک تجارت، ۵ درصد به بانک صادرات، ۵ درصد به بانک رفاه و 5 درصد به بانک اقتصاد نوین انتقال یافته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیشنهاد ضد بارسای ناپولی: فکر جدایی را هم نکن!
  • با وجود علاقه ناپولی؛ قرارداد جانپیرو گاسپرینی با آتالانتا تمدید می‌شود
  • پیروزی 3-2 میلان در خانه ناپولی با گلزنی فن باستن و مارادونا (1 می، 1988) / فیلم
  • مربی سابق تیم ملی والیبال در روسیه جام گرفت
  • زنیت قهرمان لیگ برتر والیبال روسیه شد
  • ناپولی برای استخدام کونته دچار تردید شد
  • انتقال ۲۰ درصد سهام باشگاه پرسپولیس به بانک ملت
  • «بازی باطل معاندین» با حکم توماج صالحی؛ هیاهو بر سر هیچ
  • شایعات توافق آنتونیو کونته با ناپولی حقیقت ندارد
  • پائولو دیبالا موثرترین بازیکن سری آ در تقویم سال ۲۰۲۴