Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@08:25:44 GMT

بازگشایی باشگاه های پرورش اندام خراسان رضوی

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۱۴۳۷۳

بازگشایی باشگاه های پرورش اندام خراسان رضوی

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سروش پورآزاد رئیس هیات بدن‌سازی و پرورش اندام خراسان رضوی گفت: طبق تصمیم ستاد مقابله با کرونای استان باشگاه‌های بدنسازی و پرورش اندام این استان از ۶ خرداد ماه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بازگشایی می‌شود.

او با بیان اینکه از اوایل اسفند پارسال اماکن ورزشی خصوصی و دولتی استان تعطیل شد، ادامه داد: با توجه به بهبود وضعیت استان از نظر مقابله با کرونا جلسات مختلف با باشگاه‌داران و نمایندگان آنها، مدیرکل ورزش و جوانان استان و مسئولین دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار شد و نتایج این جلسات و پیشنهادات به ستاد مقابله با کرونا در مرکز استان ارسال گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس هیات بدن‌سازی و پرورش اندام خراسان رضوی ادامه داد: باشگاه داران برای بازگشایی باشگاه خود از یکم تا پنجم خرداد ماه باید در سامانه سلامت ثبت نام و کد رهگیری دریافت نمایند. همچنین فرم‌های مربوط به این موضوع را از کانال هیات بدن سازی استان دریافت و به اداره ورزش مشهد ارسال کنند.

پورآزاد بیان کرد: تاکید شده است دستورالعمل‌های مراقبتی و پیشگیری از شیوع کرونا باید با دقت و توجه هر چه بیشتر در باشگاه‌های ورزشی رعایت شود.

هزار و ۴۰۰ باشگاه بدن سازی و پرورش اندام در خراسان رضوی فعالیت دارند که نیمی از آن‌ها در شهر مشهد هستند.   انتهای پیام//ف.س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بدنسازی و پرورش اندام ورزش و جوانان ویروس کرونا سازی و پرورش اندام خراسان رضوی بدن سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۱۴۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادفات در مشهد یک کشته و ۴۳ مصدوم بر جای گذاشت

سرهنگ سیدرضا اسدنژاد گفت: طی شبانه روز گذشته یک فقره تصادف فوتی، ۳۸ فقره تصادف جرحی و ۲۳۷ فقره تصادف خسارتی در خیابانهای مشهد رخ داده است.

وی اضافه کرد: بارندگی و لغزندگی سطح خیابان، سرعت زیاد و عدم توجه به جلو از مهمترین عوامل این تصادفات بوده است.

جانشین رییس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: همچنین دیروز مرتکبان ۶ هزار و ۹۴۲ فقره تخلف راهور در مشهد جریمه شدند که هزار و ۸۰۶ فقره از این تعداد، تخلفات حادثه ساز است.

اسدنژاد افزود: ۸۱ دستگاه خودرو نیز توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.

حدود یک میلیون دستگاه خودرو در مشهد روزانه تردد می کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • ثبت ۵۰۰ فقره تصادف در شبانه‌روز گذشته در مشهد
  • ۸۲ مصدوم در تصادفات مشهد
  • تصادفات مشهد ۸۲ مصدوم بر جا گذاشت
  • هوای گرم در خراسان رضوی ماندگار است
  • هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد «سالم» است
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • تصادفات در مشهد یک کشته و ۴۳ مصدوم بر جای گذاشت
  • بازگشایی مسیر‌های جاده‌ای مسدود خراسان رضوی
  • مسیرهای جاده‌ای مسدود خراسان رضوی بازگشایی شده است
  • آبگرفتگی و سیلاب در ۴ شهرستان خراسان رضوی