Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-05@21:30:07 GMT

اجرای برنامه‌های گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر در سمنان

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۱۴۴۸۶

اجرای برنامه‌های گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر در سمنان

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج نور شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان، برنامه‌های بزرگداشت سی و هشتمین سالگرد حماسه جاودانه فتح خرمشهر در این شرکت را تشریح کرد.

حمید نظری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: با توجه به این‌که امسال، چهلمین سال دفاع مقدس را پیش رو داریم، برنامه‌های فرهنگی، هنری، ورزشی و ارزشی مناسبی در بازه سوم خرداد تا خاتمه سال جاری پیش‌بینی شده که در مناسبت‌ها به نحو شایسته‌ای به اجرا درخواهند آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به برنامه‌های نکوداشت سالروز آزادسازی خرمشهر اشاره کرد و افزود: فضاسازی و تبلیغات محیطی، برپایی نمایشگاه عکس جاودانه‌ها و حماسه‌آفرینی‌های رزمندگان در عملیات بیت‌المقدس، تهیه روزشمار و بروشور اطلاع‌رسانی دستاوردهای این عملیات در دفاع مقدس و تجلیل از خانواده شهید منتسب به همکار که در سوم خرداد سال 1361 به فیض عظیم شهادت نائل‌آمده، ازجمله این برنامه‌ها است.

وی با عنوان این‌که سوم خرداد به‌عنوان «روز مقاومت، ایثار و پیروزی» نام‌گذاری شده تصریح کرد: تشکیل میز خدمت بسیجیان شرکت در مدیریت‌های توزیع برق، برگزاری مسابقه کتابخوانی الکترونیکی از کتاب " خرمشهر، از اِشغال تا آزادی و پخش فایل‌های صوتی و نماهنگ حاوی روایت گری دفاع مقدس از طریق اتوماسیون اداری و شبکه پیام‌رسان داخلی، از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی‌شده به شمار می‌رود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دفاع مقدس سمنان خرمشهر ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۱۴۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون کتبی اعطای مدرک حافظان قرآن در خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی خرمشهر گفت: در مرحله اول آزمون کتبی تخصصی حفظ قرآن شرکت کنندگانی از سه شهرستان آبادان، خرمشهر و شادگان شرکت کردند.
سید نادر موسوی افزود: در این آزمون ۱۱۰ نفر شرکت داشتند که از این تعداد ۶۹ خانم و ۴۱ نفر آقا بودند.
او ادامه داد: افرادی که در این مرحله کتبی امتیاز لازم را کسب کنند می‌توانند در مرحله شفاهی این آزمون شرکت کنند.

دیگر خبرها

  • سمنان دهه کرامت میزبان خادمان رضوی با اجرای ۱۰۰ عنوان برنامه است
  • خبر‌هایی از اجرای برنامه های بسیج سازندگی در میامی
  • دستگاه های اجرایی تنگستان در برگزاری مراسم سوم خرداد همکاری کنند
  • مراسم گرامیداشت عملیات بازی‌دراز در هفته جاری برگزار می‌شود
  • آیین گرامیداشت مقام پیشوای ششم شیعیان در شیراز برگزار شد
  • نتایج اولیه آزمون دستیاری پزشکی در نیمه دوم خرداد اعلام می‌شود
  • نتایج اولیه آزمون دستیاری پزشکی در نیمه دوم خرداد اعلام می شود
  • گرامیداشت از سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) در کابل
  • برگزاری آزمون حفظ قرآن در خرمشهر
  • برگزاری آزمون کتبی اعطای مدرک حافظان قرآن در خرمشهر