Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، فیلم کوتاه دیگری محصول مشترک ایران و هند، داستان مردی است که دیگری زندگی او را می‌رباید.

جشنواره بین فرهنگی ونیز، بر این پایه که هر کشوری فرهنگ، هویت و جهان‌بینی خاص خود را دارد و این اختلاف گنجینه‌ای باارزش در تجربیات زیستی نوع بشر به حساب می‌آید، اولین دوره خود را در ونیز، شهر با قدمت، زیبایی و ارزش‌های هزار ساله، برگزار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جشنواره آثاری دارای جنبه‌های فرهنگی محلی و ملی را برای دستیابی به مفهوم بین فرهنگی و غنی‌سازی متقابل ارزش‌ها، آداب و رسوم و سنت‌ها، فراتر از همزیستی ساده، از سراسر جهان می‌پذیرد.

فیلم‌هایی با موضوعاتی از قبیل روابط بین زنان و مردان، تحصیلات، نوجوانی، پیری، بیماری، همبستگی، خشونت، دوستی، رابطه با طبیعت یا سایر موضوعات گسترده مانند اینها که قطعاً جنبه‌های مهمی از تعلق فرهنگی فیلم‌ساز را در بر دارند، مورد توجه برگزارکنندگان این جشنواره است و برآن است تا با ایجاد بستری پرتحرک و پویا، افق‌های تازه‌ای را بازکرده و به راه خود ادامه دهد.

این سومین حضور و سومین جایزه جشنواره‌ای فیلم کوتاه دیگری ساخته مشترک سامان حسین پور و آکو زندکریمی است.

این فیلم قبل تر در جشنواره کاستدورف صربستان جایزه بهترین فیلمبرداری و در جشنواره فیلم کوتاه تهران جایزه دوم بخش سینما و کتاب را از آن خود کرده است.

به دلیل همه‌گیری کروناویروس، فیلم‌های برگزیده جشنواره در ونیز در یک سینمای روباز و با تدابیر بهداشتی در تاریخ ۲۹ می ۲۰۲۰، برای عموم مردم نمایش داده خواهد شد.

در این اثر مجید پتکی، محمد بیداق بیگی کرمانشاهی، شنیا مظفریان، آسیه مرادی زر، شیوا صوفی محمودی، حدیقه محمودی به عنوان بازیگر فعالیت دارند و مدیر فیلمبرداری آن هم حامد بقائیان است.

کد خبر 4930174

منبع: مهر

کلیدواژه: فیلم کوتاه جشنواره فیلم ونیز ویروس کرونا بوشهر شیراز شهرکرد گرگان شب قدر قزوین شیوع کرونا ایلام کمک به نیازمندان بیرجند روابط عمومی مواسات زلزله فیلم کوتاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۱۴۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسکتبال NBA | استفن کری، بهترین بازیکن کلاچ سال

ستاره گلدن استیت وریرز فصل را با یک جایزه انفرادی به پایان رساند.

طرفداری | استفن کری، ستاره گلدن استیت وریرز، در این فصل امتیازآورترین بازیکن در لحظات حساس (کلاچ تایم) بود و حالا یک جایزه دیگر به کلکسیون افتخاراتش اضافه کرده است.

کری پنجشنبه شب به عنوان بهترین بازیکن کلاچ NBA (لحظات حساس بازی در اواخر آن که بازی با اختلاف کمی دنبال می شود) در فصل 24-2023 معرفی شد و این جایزه را به رزومه پربارش که شامل دو جایزه MVP، یک MVP بازی آل‌استار، یک MVP فینال NBA، یک MVP فینال کنفرانس غرب و 9 حضور در تیم منتخب NBA می‌شود، اضافه کرد.

این جایزه به افتخار جری وست، کسی که کری او را به خوبی می‌شناسد و زمانی مشاور گلدن استیت بود، نامگذاری شده است. استفن کری یکی از سه فینالیست این جایزه در کنار دمار دروزن از شیکاگو و شی گیلجس الکساندر از اوکلاهاما سیتی بود.

کری با 189 امتیاز، هفت امتیاز بیشتر از دروزن،  امتیازآورترین بازیکن در لحظات حساس (تعریف‌: بیشترین امتیاز امتیاز در 5 دقیقه پایانی کوارتر چهارم یا در وقت اضافه، با اختلاف امتیاز کمتر از 5 امتیاز در بازی) لیگ برتر شد.

آراء به هم نزدیک بود، کری با کسب 45 رای اول و 298 امتیاز، این جایزه را به خود اختصاص داد. دروزن با کسب 34 رای اول و 272 امتیاز در رده دوم قرار گرفت. در این رأی‌گیری بازیکنان برای رای اول 5 امتیاز، برای رای دوم 3 امتیاز و برای رای سوم 1 امتیاز دریافت می‌کردند. گیلجس الکساندر 160 امتیاز کسب کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • فراخوان جایزه داستان و بازآفرینی منتشر شد
  • نمایش اثر منتخب شانزدهمین جشنواره هنر‌های تجسمی فجر در دوسالانه هنر ونیز ۲۰۲۴
  • ۳ جایزه و یک تقدیر از سینمای ایران در جشنواره مسکو
  • فیلمی که گدار یک روز قبل از مرگ خودخواسته کامل کرد
  • جایزه بهترین مستند جشنواره فیلم مسکو برای فیلمساز ایرانی
  • جایزه بهترین مستند جشنواره فیلم مسکو برای سام کلانتری
  • افزایش جایزه جشنواره البرز به برگزیدگان / ۱۰ میلیارد برای ۶۲ نخبه علمی + فیلم
  • بسکتبال NBA | استفن کری، بهترین بازیکن کلاچ سال
  • اعلام فراخوان جایزه ملی داستان و بازآفرینی در اصفهان
  • برگزاری جایزه داستان و بازآفرینی با رویکرد روایتگری ادبی