Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-05-05@17:03:06 GMT

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر استعفا کرد

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۱۴۸۹۴

صراط:

محمد نصیری، سخنگوی جمعیت هلال احمر گفت: مرتضی سلیمی، رئیس سازمان امداد و نجات استعفای خود را به رئیس جمعیت هلال احمر تقدیم کرده است. 

به گفته وی ، سلیمی در این متن خستگی به دلیل جنس سخت کار در امداد و نجات در مدت نزدیک به ۵ سال و حضور در ریاست سازمان امداد و نجات را علت استعفای خود اعلام کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سخنگوی جمعیت هلال احمر گفت: رئیس جمعیت هلال احمر با این استعفا موافقت کرده است و امروز رئیس جدید سازمان امداد و نجات معرفی می‌شود.
 در متن استعفای سلیمی، رئیس سازمان امداد و نجات خطاب به رئیس جمعت هلال احمر آمده است: ضمن تشکر از محبت‌های مبذوله و لطف و محبت جناب‌عالی به استحضار می‌رساند نظر به اینکه از سال ۱۳۹۵ تاکنون به عنوان رئیس سازمان امداد و نجات فعالیت کرده و در طول مدت خدمت به دلیل جنس سخت کار، دچار خستگی مفرط و نیز غفلت از رسیدگی شخصی به خود و خانواده شده‌ام؛ خواهشمند است با استعفاء اینجانب موافقت فرمائید.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۱۴۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به ۱۶ شهرستان درگیر آبگرفتگی در خوزستان

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: ۲ هزار و ۱۵۲ نفر درگیر با آبگرفتگی طی ۲ روز اخیر در پی بارش باران در ۱۶ شهرستان توسط هلال احمر امدادرسانی شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم در اهوزا، وحید شعبانی گفت:  2 هزار و 152 نفر درگیر با آبگرفتگی طی 2 روز اخیر در پی بارش باران در 16 شهرستان توسط هلال احمر امدادرسانی شدند.

وی افزود: 16 شهرستان خوزستان طی 2 روز گذشته تحت تاثیر سامانه بارشی قرار گرفته بودند و در مناطقی شاهد وقوع سیلاب و آبگرفتگی بودیم.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: نیروهای عملیاتی جمعیت هلال احمر استان در مدت یاد شده 90 عملیات امداد و نجات انجام دادند.

نجفی با اشاره به اینکه در این عملیات‌ها 57 دستگاه خودروی امدادی به کار گرفته شد، افزود: در این مدت زمان، تیم‌های تخصصی سیلاب موفق به تخلیه گل و لای و آب از 35 منزل مسکونی شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان بیان کرد: تیم‌های امدادی در حال ارزیابی مناطق دچار آبگرفتگی هستند و عملیات امدادرسانی نیز همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • برنامه الحاق ناوگان لجستیکی جدید هلال احمر به استان‌های کشور
  • امدادرسانی به ۱۶ شهرستان درگیر آبگرفتگی در خوزستان
  • ورود خودرو‌های جدید به هلال احمر
  • امدادرسانی به بیش از ۵۰۰۰ نفر در سیل و آبگرفتگی ۲۳ استان
  • ۲۱ استان کشور متأثر از سیل و آبگرفتی
  • امدادرسانی نیرو‌های عملیاتی هلال احمر به بیش از ۱۹۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی / ۷۸ عملیات امداد و نجات در ۴۸ ساعت گذشته صورت گرفت
  • امدادرسانی هلال احمر به ۸۰۰ نفر متأثر از وقوع سیل در کشور
  • سیل‎ و کولاک در ١٣ استان/ امدادرسانی به ٨٠٠ حادثه‌دیده
  • ۱۳ استان متاثر از سیل و آبگرفتگی/ امدادرسانی به ۸۰۰ نفر
  • ۱۳ استان متاثر از سیل و آبگرفتگی/امدادرسانی به ۸۰۰ نفر