Web Analytics Made Easy - Statcounter

عسگری با اشاره به اینکه فرصت پرداختن به حواشی‌های سیاسی و جناحی در شرائط کنونی نیست، گفت: پای مطالبات مردم بی‌ملاحظه می‌ایستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « مهدی عسگری» طی نشست هایی که در طول هفته ای اخیر با شورای شهر کرج، فراکسیون تولید، همچنین بازدیدی که از شهر گرمدره و دیدار با گروهای جهادی و تشکل های مردمی داشت بر اهمیت پیگیری مطالبات مردم تأکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده منتخب مردم البرز در مجلس شورای اسلامی در نشستی که روز سه شنبه 30 اردیبشهت در باشگاه میلادشهرداری کرج با اعضاء شورای شهر داشت، گفت: طبق وظائف و رسالت هایی که شورای استان البرز و اشرافیت آنان نسبت به مناطق و محله های سطح استان دارند می بایست اولویت بندی و چاره اندیشی لازم را اعمال کرد.

عسگری افزود: یکی از مسائل در این رابطه، نگاه های سیاسی است؛ این مطلب تنها مرتبط با نماینده مجلس نیست و به اعضاء شورا و شهرداری ها نیز مرتبط می شود.

نماینده مردم در مجلس نماینده تمام ملت است

این استاد دانشگاه تصریح کرد: به هیچ عنوان قائل به تقسیم بندی جناحی و سیاسی نیستیم چرا که نماینده مردم در مجلس نماینده تمام ملت است و انتظارمان این است که اعضاء شورای شهر نیز به این امر خودشان را مستلزم کنند.

وی تصریح کرد: وابستگی به جریان های قدرت، ثروت و ... در انتخابات نداشتیم که پس از آن در روند امور بخواهیم نظر آن ها را اعمال کنیم؛ نباید با نگاه گروهی، جناحی و قومیتی تصمیم گیری کنیم.

عسگری ادامه داد: بحث سلامت، حسن سابقه، پاک دستی، کارآمدی و ... در شرائط کنونی قابل اغماض نیست، ما هیچ جناح و دسته و گروهی نداریم جز مردم.

هجوم مافیای قاچاق به مرزهای تجاری تا کجا؟

نماینده مردم البرز دیداری نیز با فراکسیون تولید با برخی مسئولان امنیتی داشت که در این نشست گفت: نظامی که توانسته است با اشرافیت کامل اطلاعاتی در برابر نفوذ داعش به مرزهای کشور ایستادگی کند، چطور در عرصه مافیای قاچاق نتوانسته است؟!

عسگری با اشاره به اهمیت تحقق شعار سال با محوریت جهش تولید، این پرسش را از فراکسیون تولید پرسید: چرا باید در میانه جنگ اقتصادی شاهد هجوم قاچاق به مرزهای تجاری کشور باشیم؟ نمی خواهیم یا نمی توانیم؟

ریشه مشکلات گرمدره مهاجرت های بی رویه است

نماینده مردم البرز در مجلس شورای اسلامی دیداری نیز با فعالان جهادی و تشکل های مردمی داشت که ضمن این دیدار مطرح کرد: گروه های مردمی با تلاش گسترده، خدمات خوبی را در عرصه کمک مومنانه از خود نشان داده اند.

عسگری افزود: ریشه مشکلات کرج به خصوص گرمدره مهاجرت های بی رویه و افزایش خارج از قاعده جمعیت است که همین امر باعث برهم خوردن تناسب توان خدماتی با تراکم جمعیتی است.

تشکیل کارگروه های تخصصی مسأله محور

نماینده مردم البرز در نخستین روز هفته جاری دیداری با رئیس کل دادگستری استان البرز داشت که طی این دیدرا گفت: یکی از برنامه های پیش رو، ایجاد کارگروه های تخصصی با رویکرد مسأله محور است که به مباحث حقوقی و تقنینی می پردازد.

عسگری از تشکیل کارگروه دیگری با عنوان آسیب های اجتماعی و سبک زندگی خبر داد و اظهار کرد: امکان همکاری، همفکری، همیاری با بخش های مرتبط با دادگستری در این روند وجود دارد.

نماینده یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در پایان از تشکیل قرارگاه صیانت از بیت المال در دادگستری و مبارزه جدی با زمین خواری با همت دادگستری تقدیر کرد و آن را یکی از عوامل موثر در زمینه حفظ حقوق بیت المال دانست.

عسگری در پایان تصریح کرد: تنها رویکرد قضایی نمی تواند در حفظ صیانت حقوق مردم موثر تلقی شود بلکه با تمرکز بر پیشگیری، باید ساز و کار در جهتی تدبیر شود که امکان فساد نباشد.

پایان پیام/481

منبع: شبستان

کلیدواژه: مهدی عسگری نماینده مردم البرز در مجلس شورای اسلامی پیگیری مطالبات مردم مطالبات مردم انتخابات مجلس نماینده مردم مردم البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۱۵۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشای دلایل رد صلاحیت حسن روحانی

حسن روحانی در دیدار دوره‌ای با معاونان رئیس‌جمهور در دولت‌های یازدهم و دوازدهم که دیروز برگزار شد، با تبریک روز کارگر و معلم به این دو قشر مهم جامعه، از انتشار پاسخ خود به نامه شورای نگهبان برای ردصلاحیت در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در آینده‌ای نزدیک خبر داد.   به گزارش سایت حسن روحانی او در بخشی از اظهارات خود  از انتشار پاسخ خود به نامه شورای نگهبان برای ردصلاحیت در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در آینده‌ای نزدیک خبر داد و تصریح کرد: من به ایرادات شورای نگهبان پاسخ خواهم داد تا مردم از سطح درک اعضای این شورا از مسائل حیاتی کشور مطلع شوند.   موارد ردصلاحیت یکی ادعای اهانت به قوه قضائیه و شورای نگهبان است و دیگری عدم ایستادگی در برابر غرب و اشکال در اجرای برجام و… این پاسخ هم به این دلیل است که باور دارم جایگاه شورای نگهبان مقدس است و این شورا شکل گرفته تا مردم اطمینان حاصل کنند قوانین تدوین‌شده خلاف موازین اسلامی و قانون اساسی نیست.   اگر داوری شورای نگهبان مورد تردید قرار بگیرد، به جمهوریت و اسلامیت ما ضربه وارد خواهد شد. مجلس اقلیت، دولت اقلیت و خبرگان اقلیت به نفع کشور و نظام نیست. به همین جهت باید احساس مسئولیت کنیم، ساکت ننشینیم و مردم را به مشارکت در همه امور و پشتیبانی از نظام و کشور تشویق کنیم کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ایجاد درآمد پایدار اولویت اساسی شهرداری‌ها باشد+فیلم
  • افشای دلایل ردصلاحیت حسن روحانی در انتخابات
  • نماینده مجلس : شهرداری حق دارد با خارجی ها قرارداد ببندد اما نه پنهانی
  • افشای دلایل رد صلاحیت حسن روحانی از سوی شورای نگهبان
  • نماینده تبریز: شهرداری حق دارد با خارجی ها قرارداد ببندد اما نه پنهانی
  • افشای دلایل رد صلاحیت حسن روحانی
  • راه درازی تا فعلیت رساندن کامل ظرفیت‌های تجاری ایران و افغانستان داریم
  • ببینید | نماینده اصولگرای مجلس تقصیر هک شدن سامانه مجلس را گردن عضو شورای شهر انداخت!
  • نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده است
  • حمله شدیدالحن سایت اصولگرا به ذوالنوری | به چه حقی "شورایعالی سران قوا" که دستور رهبری است را خلاف می‌دانی!