Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-28@18:44:39 GMT

آب گرفتگی‌ها در تهران برطرف شد

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۱۵۲۹۳

آب گرفتگی‌ها در تهران برطرف شد

خبرگزاری فارس:منصور درجاتی، مدیرکل مدیریت بحران استان تهران، در خصوص میزان بارندگی‌های اخیر اظهار داشت: رکورد جدیدی در میزان بارندگی ثبت شد و دیشب طی ۱۸ دقیقه ۲۵ میلیمتر  بارندگی داشته‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس اطلاعیه‌های وزارت کشور و سازمان هواشناسی نیرو‌های امدادی و خدماتی تا فردا در آماده باش کامل قرار دارند و وضعیت در حال حاضر بهتر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران بیان داشت‌: دربرخی از نقاط شهر تهران آبگرفتگی داشته‌ایم مانند گلاب دره، اتوبان امام علی، تونل توحید که در حال حاضر آبگرفتگی در این مسیر‌ها برطرف شده است.

درجاتی افزود‌:‌با اینکه شب گذشته انواع و اقسام بارش باران، طوفان و تگرگ را تهران تجربه کرد، ولی خوشبختانه هیچگونه آتش‌سوزی در اثر رعد و برق و صاعقه نداشتیم وخللی در توزیع برق و مخابرات در استان تهران ایجاد نشد.

وی بیان داشت: لایروبی انهار نیز توسط شهرداری‌ها و در مناطق بیرون شهر توسط آب منطقه‌ای به صورت منظم انجام شده است و در حال حاضر مشکلی وجود ندارد.

منبع: فردا

کلیدواژه: آب گرفتگی مدیریت بحران تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۱۵۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال آب‌گرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها در ایلام

کارشناس سازمان هواشناسی استان ایلام گفت: آب‌گرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها، احتمال طغیان رودخانه‌ها، خطر اصابت صاعقه و اختلال در تردد از بعدازظهر روز دوشنبه پیش‌بینی می‌شود.

احسان احمدی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در ایلام، اظهار کرد: از بعدازظهر روز دوشنبه دهم اردیبهشت تا اواخر وقت روز شنبه پانزدهم اردیبهشت‌، وقوع رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید در نقاط مستعد پیش‌بینی می‌شود که با کاهش دمای هوا همراه خواهد بود.

وی افزود: آب‌گرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها، احتمال طغیان رودخانه‌ها و خطر اصابت صاعقه و اختلال در تردد طی این مدت زمان پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس سازمان هواشناسی استان ایلام خاطرنشان کرد: بارش‌ها و وزش باد شدید منجر به آسیب به محصولات کشاورزی، باغات و تأسیسات سبک خواهد شد.

احمدی‌نژاد ادامه داد: به کشاورزان توصیه می‌شود تسریع در برداشت محصولات کشاورزی نواحی گرمسیری و انتقال محصولات به مکان‌های مسقف را انجام دهند.

وی گفت: از هم استانی‌ها تقاضا می‌شود از اتراق در حریم مسیل‌ها، حاشیه رودخانه‌ها و صعود به ارتفاعات خودداری کنند.

کد خبر 748685

دیگر خبرها

  • احتمال آب‌گرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها در ایلام
  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۳ استان در سیل و آب‌گرفتگی
  • فیلم | آتش سوزی یک هتل در محدوده میدان ولیعصر تهران
  • آب گرفتگی معابر شهر بیرجند پس از بارش رگباری باران (فیلم)
  • اولین تصاویر از آتش سوزی هتل معروف در تهران
  • امدادرسانی به بیش از ۳۰۰۰ نفر در سیل و آب‌گرفتگی ۱۲ استان
  • آب‌گرفتگی پارکینگ و کارخانه مدیران خودرو در بم
  • نجات زن میانسال از آب‌گرفتگی
  • فیلم/آب گرفتگی معابر شهر بیرجند پس از بارش رگباری باران
  • (ویدیو) آب‌گرفتگی پارکینگ و کارخانه مدیران خودرو در بم