Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-28@11:59:15 GMT

جزئیات اجرای طرح سنجش سلامت نوآموزان در ایام کرونا

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۱۵۴۲۵

سید جواد حسینی رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران، درباره نحوه برگزاری طرح سنجش سلامت نوآموزان پیش دبستانی و دبستانی برای سال تحصیلی آینده با توجه به شیوع کروناویروس اظهار کرد: طرح سنجش برای دانش آموزان اول ابتدایی از تیرماه وارد مرحله نوبت گیری و از مردادماه کار اجرایی آن آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: در طرح سنجش نوآموزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی از جمله فاصله گذاری اجتماعی و تعبیه اتاق انتظار همچنین نوبت دهی با توجه به نحوه شیوع بیماری در شهر‌های مختلف انجام می‌شود به عنوان مثال در شهر‌های قرمز نوبت دهی هر ۳۰ دقیقه یک بار و در شهر‌های با شرایط عادی هر ۱۵ دقیقه یکبار انجام می‌شود.

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی با اشاره به اینکه تعداد پرسنل اجرای طرح سنجش سلامت نوآموزان با توجه به شرایط فعلی کاهش پیدا کرده است، اظهار کرد: تعداد پذیرش روزانه از ۴۰ نفر به ۱۵ تا ۲۰ نفر کاهش پیدا کرده است تا استاندارد‌های بهداشتی لازم را رعایت کنیم.

حسینی درباره زمان انجام طرح سنجش سلامت نوآموزان برای پیش دبستانی گفت: طرر سنجش سلامت این گروه از نوآموزان از اول مهر ماه انجام می‌شود.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: طرح سنجش سلامت نوآموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۱۵۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده حل مشکل کمبود ناوگان جاده‌ای اربعین با واردات

رئیس سازمان راهداری با بیان این‌که برای ایام اربعین با مشکل تامین ناوگان مواجه هستیم، گفت: این مشکل را از طریق واردات و استفاده از ظرفیت داخلی رفع می‌کنیم. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، داریوش امانی با اشاره به اقدامات سازمان راهداری برای اربعین 1403، اظهار کرد:‌ در حوزه زیرساخت‌ها اقداماتی در مسیرهای منتهی به پایانه مرزی در حال انجام است، بر اساس پیش‌بینی‌ها یک هفته قبل از اربعین حسینی پروژه‌ها تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود: بخشی از این پروژه‌ها مربوط به روکش آسفالت، رفع نقاط پرحادثه، روشنایی، نصب نیوجرسی و تابلو علائم بوده که در حال انجام است.

وی از برنامه‌ریزی برای ارائه خدمات بهتر به زائران در اربعین امسال خبر داد و با اعلام این‌که امسال 14 هزار میلیارد ریال اعتبار در بخش پروژه‌های زیرساخت راه اربعین تأمین اعتبار شده است، یادآور شد: پروژه‌هایی که در پایانه‌های مرزی انجام می‌شود مربوط به بحث بهسازی و بازسازی سرویس‌های بهداشتی، افزایش سایبان‌ها، مه‌پاش و ایجاد تونل‌های سرد در ایام گرم از سال است.

رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای تأکید کرد: در پایانه برکت مهران نیز برنامه‌ریزی‌های لازم برای افزایش سایبان‌ها، سرویس‌های بهداشتی و مسقف کردن سازه‌ها در این محوطه انجام شده است.

امانی تاکید کرد: در زمینه ناوگان حمل‌ونقل نیز که با مشکل کمبود و نوسازی مواجه هستیم، نشست‌هایی برگزار شده تا بتوانیم تعدادی اتوبوس را از خارج از کشور وارد و از ظرفیت کارخانه‌ها و صنایع بزرگ نیز در این ایام و در زمان مسیر رفت زائران بهره بگیریم.

وی با بیان این که باید با تدابیر خود در بخش‌های سخت‌افزار و نرم‌افزار بتوانیم جوابگوی مردم باشیم، گفت: به فضل الهی و مدد امام حسین (ع) سال گذشته با وجود کمبود ناوگان با کمترین مشکلی اربعین باشکوهی برگزار شد و طبق آمار ستاد اربعین بیشترین معطلی دو ساعت بود. همه مدیران با تمام توان و امکانات سازمانی باید در خدمت اربعین و خدمت‌رسانی به زائران حضرت اباعبدالله الحسین باشند و هیچ‌گونه کوتاهی از هیچ مدیری پذیرفته نخواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سنجش سلامت بیش از ۱۸ هزار نوآموز استان همدان
  • رضایتمندی مردم از اجرای طرح نور در سطح استان سمنان
  • سنجش ۲۴هزار نوآموز در کردستان
  • سنجش کلاس اولی‌ها و پیش‌دبستانی‌ها تا پایان اردیبهشت ادامه دارد
  • تلاش برای بازگرداندن دانش آموزان بازمانده از تحصیل
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • آیا برنامه سلامت خانواده بهتر از پزشک خانواده است؟
  • آیا برنامه سلامت خانواده قوی تر از پزشک خانواده است
  • وعده حل مشکل کمبود ناوگان جاده‌ای اربعین با واردات
  • اجرای پرشور برنامه های انقلابی در اسلامشهر اهمیت فراوانی دارد