Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-01@12:53:04 GMT

توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در روستای کوهستان بهشهر

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۱۵۵۶۴

توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در روستای کوهستان بهشهر

داوری گفت: ۴۰۰ بسته معیشتی در قالب کمک مومنانه در روستای کوهستان بهشهر توزیع شد تا گامی در راستای لبیک به منویات رهبری مبنی بر کمک به نیازمندان جامعه باشد.

« جواد داوری»  در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بهشهر گفت:  در راستای رزمایش «مواسات، همدلی و کمک مومنانه» و عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری با تشکیل ستاد مردمی مقابله با کرونا برای کمک به نیازمندان روستای کوهستان بسیج شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول امور فرهنگی بسیج روستای کوهستان بهشهر خاطرنشان کرد: مشارکت و حضور بی ادعای مردم روستای کوهستان و ارسال کمک ها و هدایای نقدی و غیرنقدی موجب شد تا در ماه رمضان امسال همچون همیشه در صف اول خدمات رسانی به نیازمندان باشیم.

 

وی افزود: در کمک مومنانه روستای کوهستان، اقشار مختلف مردم، خانواده های معظم شهدا، دهیاری و شورای اسلامی، پایگاه بسیج آیت الله کوهستانی، گروه های جهادی جوانان، روحانیون، بانوان، هیات مذهبی، ورزشکاران و بسیجیان پایگاه خواهران ام البنین(ع) وارد کار شدند تا گره ای  از کار نیازمندان باز شود.

داوری گفت:  با محوریت مسجد و با هدف کمک به اقشار آسیب پذیر جامعه  روستایی، همزمان با ماه مبارک رمضان و ایام شیوع بیماری ویروس کرونا اجرا شد که در قالب رزمایش کمک مومنانه بیش از 400 بسته معیشتی، 170 پرس غذای گرم  با حدود 200 میلیون تومان بین نیازمندان روستای کوهستان بهشهر توزیع شد.

 

وی افزود: این سبدهای معیشتی به مناسبت ماه مبارک رمضان، با همکاری « میمنت عباسی » مسئول پایگاه ام‌البنین(ع) روستای کوهستان، « شیرآقایی » رییس شورای اسلامی روستای کوهستان و « امیر اسحاقی » از جوانان روستا و با همکاری گروه های جهادی روستای کوهستان و خانواده شهدا و اقشار مختلف مردمی جمع آوری و در بین نیازمندان توزیع شد.

پایان پیام/175

منبع: شبستان

کلیدواژه: جواد داوری کمک مومنانه روستای کوهستان بهشهر کمک مومنانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۱۵۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۸ دستگاه ماینر غیرمجاز در روستای دودهک دلیجان

به گزارش خبرگزاری مهر، محمود محمودی گفت: در پی احتمال استفاده از دستگاه ماینر در یک واحد مسکونی در روستای دودهک دلیجان، ماموران انتظامی در منطقه حضور یافتند.

وی ادامه داد: پس از بازرسی هشت دستگاه ماینر (مبدل ارز دیجیتال) کشف شد که در این زمینه پرونده تشکیل و در مراجع قضایی در حال رسیدگی است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی افزود: جمع آوری ماینرهای غیرمجاز در دستور کار جدی قرار دارد و مردم در صورت مشاهده و آگاهی از فعالیت ماینرهای غیرمجاز می‌توانند مراتب را از طریق سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۰۰۰۱۲۱و سامانه تلفنی ۱۲۱ و یا ۰۹۰۱۸۰۷۱۸۰۰ اعلام کنند و ضمن رعایت سطح محرمانگی، از پاداش‌های مربوطه بهره‌مند شوند.

محمودی تاکید کرد: استفاده غیرمجاز از شبکه برق برای استخراج رمز ارزها باعث اختلال در تامین برق‌رسانی به مشترکان و خسارت به لوازم برقی می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت: ۱۷ هزار دستگاه ماینر تاکنون در استان شناسایی و جمع آوری شده است که بار مصرفی آنها معادل ۴۸ مگاوات به میزان پنج درصد پیک بار مصرفی و معادل برق مصرفی سه شهر تفرش، آشتیان و کمیجان بوده است

کد خبر 6093119

دیگر خبرها

  • توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» رودسر
  • توزیع 1.5 تن گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در بهشهر
  • شناسایی سه واحد متخلف غیراستاندارد در یزد
  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • کشف ۸ دستگاه ماینر غیرمجاز در روستای دودهک دلیجان
  • نصب شیر آلات تنظیم فشار در روستای توتک شهرستان مروست
  • نصب شیر آلات تنظیم فشار آب در روستای توتک مروست
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین