Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@05:23:42 GMT

توسعه پروازهای مسافری فرودگاه بین المللی پیام

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۱۵۶۰۳

توسعه پروازهای مسافری فرودگاه بین المللی پیام

طی نشستی با حضور مسؤولان ذیربط مقرر شد درخواست فرودگاه بین المللی پیام مبنی بر توسعه پروازهای مسافری بررسی و زیرساخت‌های لازم این موضوع مهم فراهم شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، نادر ثناگو، مدیرعامل فرودگاه بین المللی پیام، صبح امروز در نشست هم اندیشی دفاتر هواپیمایی کشور که با هدف توسعه پروازهای مسافری در فرودگاه بین المللی  پیام برگزار شد، گفت: این نشست با هدف هم افزایی بین دفاتر و آژانس‌های هواپیمایی  برای توسعه  پروازهای مسافری فرودگاه پیام و همچنین بررسی راهکارهای لازم برای تقویت بخش مسافری فرودگاه و استفاده بهینه از ظرفیت موجود در استان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل فرودگاه بین المللی پیام ضمن ارائه گزارشی از فرایند اخذ مجوزهای لازم  و کسب استاندارهای لازم برای پروازهای مسافری فرودگاه پیام، گفت: برای توسعه پروازهای  فرودگاه پیام از ظرفیت سرمایه گذار خارجی استفاده شده است.

وی اظهار امیدواری کرد: با پیگیری و حضور جدی دفاتر هواپیمایی مستقر در استان البرز و تهران نسب به توسعه پروازها اقدام شود.

در ادامه این جلسه علی اصغر باریکانی، مدیرکل دفتر نظارت بر فرودگاه‌ها، شرکت‌ها و موسسات هوانوردی ضمن اعلام آمادگی سازمان هواپیمای کشورر برای توسعه پروازهای فرودگاه پیام خاطر نشان کرد: سازمان هواپیمایی کشور امکانات لازم را برای تحقق این مهم به کار گرفته و امید وار هستیم به زودی شاهد رونق گرفتن پروازهای مسافری در استان البرز و فرودگاه بین المللی پیام باشیم.

همچنین محمدی مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان البرز از اعلام آمادگی مجموعه خود برای پیگیری مطالبات دفاتر هواپیمایی خبر داد و گفت : اتفاق بزرگی در استان رخ داده است که  در حوزه گردشگری هم آثار خوبی خواهد داشت بنا براین این موضوع نیازمند حمایت و حراست برای رسیدن به هدف غایی است.

وی ادامه داد : قطعا جلساتی با ریاست استاندار البرز برای برنامه ریزی توسعه پروازهای مسافری فرودگاه بین المللی پیام برگزار خواهیم کرد.

در ادامه رفیعی رئیس انجمن دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران ضمن بیان اینکه توسعه  پروازها موجب رونق کسب وکار دفاتر هواپیمایی خواهد داشت، گفت: هدف از برگزاری این جلسه ایجاد هم بستگی و هم دلی برای تحقق آرزوی دیرینه شهروندان استان البرز است و تمام دفاتر هواپیمایی های استان باید از ظرفیت ایجاد شده در فرودگاه پیام استفاده کنند.

گفتنی است پیش از برگزاری این جلسه نمایندگان دفاتر هواپیمایی استان البرز و تهران از ترمینال مسافری پیام بازدید کردند.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: فرودگاه توسعه پروازها کرج پروازهای مسافری فرودگاه فرودگاه بین المللی پیام توسعه پروازهای مسافری دفاتر هواپیمایی فرودگاه پیام استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۱۵۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خراسان رضوی بیشترین تعداد دفاتر انجمن سینمای جوانان کشور را دارد

به گزارش خبرگزاری مهر، بابک داوودی در دیدار با شهردار گناباد با بیان اینکه بیشترین تعداد دفاتر انجمن سینمای جوانان کشور در خراسان رضوی است اظهار کرد: این استان از ظرفیت‌های خاصی در تولید فیلم کوتاه برخوردار است.

وی از انجمن سینمای جوانان گناباد به عنوان یکی از دفاتر موفق استان خراسان رضوی یاد کرد و افزود: این انجمن در ارزیابی های انجام شده با برخورداری از بزرگترین کارگاههای فیلمسازی کشورمان و حتی خاورمیانه در جایگاه مناسبی در فیلمسازی جهان قرار دارد.

مدیر املاک و مستغلات انجمن سینمای جوانان ایران افزود: انجمن سینمای جوانان گناباد با برخورداری از ظرفیتهای هنرمندان مستعد و توانمند و نگاه مثبت مسوولان به این جایگاه رسیده است.

داوودی با بیان اینکه انجمن سینمای جوانان ایران تنها انجمن بین المللی کشور است که فیلمهایش به جشنواره های خارجی راه می یابد، خاطرنشان کرد: توانمندی های هنرمندان و فیلمسازان ایرانی در قالب انجمن سینمای جوانان در جشنواره های مهم بین المللی و جهانی به نمایش گذاشته می شود و این ظرفیت مهمی برای معرفی فیلمسازی کشور در دنیا به شمار می شود.

گفتنی است؛ انجمن سینمای جوان گناباد که از سال ۱۳۶۵ فعالیت خود را آغاز کرده است، هم اکنون در رشته‌های آموزش عکاسی، کارگردانی، فیلمنامه نویسی، تدوین، صدابرداری و صداگذاری، تصویربرداری، فیلم داستانی، مستند و تجربه گرا فعالیت می‌کند.

کد خبر 6092451

دیگر خبرها

  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌ های هوایی
  • انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌های هوایی
  • انجام تنها ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط یک شرکت هوایی
  • انجام تنها ۱۷ هزار پرواز نوروزی توسط یک شرکت هوایی
  • فرودگاه کرمانشاه تعطیل نیست
  • هواپیمایی لوفت‌ هانزا لغو پروازهای خود به تهران را تا ۲۰ اردیبهشت تمدید کرد
  • هواپیمایی لوفت‌هانزا لغو پروازهای خود به تهران را تا ۲۰ اردیبهشت تمدید کرد
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • خراسان رضوی بیشترین تعداد دفاتر انجمن سینمای جوانان کشور را دارد