Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، سرهنگ مهدی نیکبخت رئیس پلیس راه هرمزگان افزود: در حادثه واژگونی وآتش سوزی یک دستگاه کامیون کشنده حامل سوخت گازوئیل در محور بندرعباس به سیرجان یک نفر کشته شد.

سرهنگ نیکبخت گفت: این حادثه ساعت ۴۰ دقیقه بامداد رخ داد که بر اثر آتش سوزی تانکر سوخت، راننده کامیون در دم جان سپرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او علت حادثه را سرعت غیر مجاز در سرپیچ جاده اعلام کرد.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس هم گفت: پس از اعلام وقوع این حادثه بلافاصله تیم‌های عملیاتی از ایستگاه‌های شماره ۲ و ۳ بندرعباس به محل اعزام شدند که با توجه به بُعد مسافت( دو راهی سیاهو) در ساعت ۰۱:۲۸ به محل رسیدند.

حسن امینی زاده افزود: با تلاش‌های تیم آتش نشانی بندرعباس و همچنین آتش نشانی گهره و هلال احمر این حریق پس از حدود یک ساعت اطفا و مهار شد.

او گفت: متاسفانه راننده تانکر به دلیل پرت شدن از کامیون به بیرون و سوختگی، قبل از رسیدن نیرو‌های آتش نشانی جان خود را از دست داده بود.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس راه آتش گرفتن خودرو سرعت غیر مجاز آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۱۵۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان صیاد شیرازی

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی آتش نشانی مشهد، آتشپاد سوم قاسم پیر ازغندی اظهار کرد: ساعت ۱۲:۳۰ امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت حادثه منزل مسکونی در خیابان صیاد شیرازی ۱۹ به مرکز فرماندهی اعلام و بلافاصله همکاران آتش نشان از ایستگاه های  ۲۶،۲۷ و ۵ به محل اعزام شدند.

افسر نگهبان آتش نشانی مشهد افزود: با حضور آتش نشانان مشخص شد حریق در طبقه اول یک ساختمان پنج طبقه رخ داده و  کانون حریق از سمت آشپزخانه شروع شده و به کل آشپزخانه و پذیرایی و قسمتی از اتاق خواب‌ها رسیده است.

وی با بیان اینکه این حادثه، محبوسی نداشته است، عنوان کرد: آتش نشانان پس از اطفای حریق و ایمن سازی محل در ساعت ۱۳:۱۵ دقیقه به عملیات خود پایان دادند.

ازغندی با اشاره به اینکه علت دقیق حادثه در دست بررسی است، از شهروندان خواست نسبت به رعایت نکات ایمنی توجه کافی مبذول دارند تا از بروز چنین حوادثی پیشگیری شود.

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۳میلیون لیتر سوخت قاچاق در مرزها از ابتدای سال تاکنون
  • تکرار نشست زمین در خیابان شهیدان کاظمی/عمق فرونشست ۴ متر است
  • واژگونی تریلی در جاده آذرشهر- عجب شیر یک کشته بر جا گذاشت
  • واژگونی مینی بوس در روستای امیرهنده/ ۱۰ نفر مصدوم شدند
  • پلیس مانع گسترش آتش کامیون شد
  • آتش سوزی که در صورت عدم حضور پلیس فاجعه بارتر می‌شد
  • وقوع ۵ حادثه رانندگی در استان سمنان/ یک نفر جان باخت
  • واژگونی مرگبار یک ال ۹۰ در رشت
  • نجات مصدومان حادثه واژگونی خودرو و ریزش بنزین در رشت
  • آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان صیاد شیرازی