Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@23:31:23 GMT

مسابقات قرآنی اوقاف در ۵ منطقه خراسان جنوبی برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۱۶۱۰۸

مسابقات قرآنی اوقاف در ۵ منطقه خراسان جنوبی برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام مهدی عباسی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برای شرکت در مسابقات قرآن اوقاف شرایطی چون داشتن تابعیت ایرانی، اشتغال نداشتن به تحصیل در مقاطع مختلف تحصیلی آموزش و پرورش به‌صورت روزانه و داشتن حداقل ۱۸ سال سن الزامی است.

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی بیان‌کرد: طلاب حوزه‌های علمیه و دانشجویان در طول مدت تحصیل و همچنین سربازان در طول مدت خدمت نظام وظیفه با ارائه گواهی معتبر، می‌توانند در شهرستان محل تحصیل یا خدمت خود برای ثبت نام در مسابقات اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباسی با تأکید بر اینکه متقاضیان می‌توانند در مسابقات یک شهرستان شرکت کنند، افزود: چنانچه در هر مرحله از مسابقات قرآن خلاف موضوع اثبات شود، شرکت‌کننده امکان شرکت در ادامه مسابقات را نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه تنها از طریق مراجعه به سایت رسمی مسابقات قرآن کریم به نشانی www.my.oghaf.ir امکان ثبت‌نام وجود دارد، گفت: ثبت‌نام در مسابقات از تاریخ ۶ اردیبهشت‌ماه جاری لغایت ۱۶ خردادماه صورت می‌گیرد.

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی اظهار کرد: این دوره از مسابقات در سطوح منطقه‌ای، استانی، ملی و بین‌المللی و در دو بخش خواهران و برادران برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به رشته‌های این مسابقه، افزود: این مسابقه در رشته‌های حفظ ۵ جز (مرحله منطقه‌ای و استانی برای خواهران و برادران)، حفظ ۱۰ جز (مرحله منطقه‌ای و استانی برای خواهران و برادران)، حفظ ۲۰ جز (مرحله منطقه‌ای تا ملی برای خواهران و برادران)، حفظ کل (مرحله منطقه‌ای تا بین‌المللی برای خواهران و برادران) و قرائت ترتیل (مرحله منطقه‌ای تا ملی برای خواهران و برادران) برگزار می‌شود.

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی بیان کرد: شرکت کنندگان می‌توانند به‌صورت همزمان تنها در یکی از رشته‌های حفظ ۵ جز، حفظ ۱۰ جز، حفظ ۲۰ جز، حفظ کل و قرائت ترتیل و قرائت تحقیق یا قرائت ترتیل شرکت کنند.

عباسی ادامه‌داد: جهت اهتمام به جذب حداکثری عموم قرآنیان به حفظ قرآن کریم، استثنائاً شرکت همزمان در یکی از رشته‌های حفظ کل و قرائت تحقیق مجاز است.

وی گفت: چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن در استان در پنج منطقه نهبندان، سربیشه، درمیان، بیرجند و خوسف، طبس و بشرویه، فردوس و سرایان، قاین، خضری و زیرکوه برگزار خواهد شد.

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی از برگزاری مرحله شهرستانی از ۲۴ خردادماه تا ۲۷ تیرماه جاری خبر داد و گفت: مرحله استانی این مسابقات در خراسان‌جنوبی از ۱۱ تا ۱۷ مردادماه برگزار می‌شود.

کد خبر 4930252

منبع: مهر

کلیدواژه: مهدی عباسی اداره کل اوقاف خراسان جنوبی بیرجند ویروس کرونا بوشهر شیراز شهرکرد گرگان شب قدر قزوین شیوع کرونا ایلام کمک به نیازمندان بیرجند روابط عمومی مواسات زلزله برای خواهران و برادران مرحله منطقه ای مسابقات قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۱۶۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت تداوم تلاش‌ها برای ارتقای کیفیت و ایمنی جاده‌ها

استاندار خراسان جنوبی بر ضرورت تداوم تلاش‌ها در زمینه ارتقای کیفیت و ایمنی راه‌های این استان تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی و به نقل از روابط عمومی استانداری، جواد قناعت، امروز _دوشنبه هفدهم اردیبهشت _در جلسه دیدار با داریوش امانی معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور به تشریح موقعیت جغرافیایی و اقلیمی استان پرداخت.

وی با تأکید بر اینکه خراسان‌جنوبی به واسطه واقع شدن در مسیر دو کریدور اصلی شمال به جنوب و غرب به شرق، شاهد ترددهای بی‌شماری است، ارتقای کیفیت و ایمنی راه‌های استان در راستای حفظ امنیت جانی مسافران را ضروری خواند.

استاندار خراسان‌جنوبی ضمن تشکر از عملکرد مثبت اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان، تصریح کرد: توسعه این خدمات به حمایت‌های ویژه و تأمین تجهیزات نیاز دارد.

وی با ارائه درخواست تأمین ماشین‌آلات و تجهیزات ایمنی محورهای مواصلاتی در خراسان‌جنوبی، درباره وضعیت روکش راه‌های سطح استان گزارشی ارائه کرد.

قناعت متذکر شد: اصلاح و بهسازی نقاط حادثه‌خیز از اقداماتی است که به‌طور ویژه در دستور کار استان قرار دارد و تسریع در روند اجرای این مهم، حمایت‌های سازمان راهداری را می‌طلبد.

داریوش امانی، معاون وزیر راه و شهرسازی با تأکید بر اینکه اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی به واسطه نوع فعالیت و اقدامات مثبت، اداره برتر کشور است، خاطرنشان کرد: در راستای ارتقای شرایط موجود با نظر مثبت هر کمکی که نیاز باشد، انجام می‌شود.

امانی درباره تأمین اعتبار و پیگیری موضوع شتاب دادن به روند اجرای رفع نقاط حادثه‌خیز استان نیز قول مساعد داد.

کد خبر 751050

دیگر خبرها

  • دولت سیزدهم نویدبخش اجرای پروژه‌های شاخص در خراسان جنوبی است
  • قرارگاه ملی مسجد باید بر تقویت ساختار مردمی اداره مساجد همت گمارد 
  • حمایت از کارآفرینان و بخش خصوصی استان برای تحقق جهش تولید
  • تعمیر و نصب هزار و ۱۱۰ علائم ایمنی در محورهای خراسان جنوبی
  • اخذ سند مالکیت امامزاده بی‌بی خدیجه خاتون(ع) شهرستان میبد
  • کارگاه آموزشی جامع مدیریت امور قرآنی در یاسوج برگزار شد
  • تسریع در جمع‌آوری و بازگشت اتباع خارجی غیرمجاز به کشور مبدأ
  • ضرورت تداوم تلاش‌ها برای ارتقای کیفیت و ایمنی جاده‌ها
  • جلسه هماهنگی مسابقات تور بین المللی دوچرخه سواری خزر
  • اداره کل امور اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان اوقاف چه دستاورد‌هایی دارد؟