Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@22:56:11 GMT

انتشار کتاب پدیدارشناسی گیاهان زراعی و باغی

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۱۶۱۶۶

انتشار کتاب پدیدارشناسی گیاهان زراعی و باغی

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد،کتاب «پدیدارشناسی (بررسی فنوتیپی) گیاهان زراعی و باغی برای ویژگی‌های فیزیولوژیکی و بیوشیمیایی» توسط مسعود قاسمی قهساره استادیار گروه علوم باغبانی دانشگاه شهرکرد ترجمه شده است.

این کتاب در ۱۷ بخش با عنوان‌های روش‌های مختلف انجام آزمایش‌های کشاورزی، ویژگی‌های فیزیولوژیکی و بیوشیمیایی بذر، سنجش‌های رشد گیاه، نرخ فتوسنتز، ویژگی‌های تحمل خشکی، ویژگی‌های دیگر تحمل خشکی، ویژگی‌های مرتبط با آب بافت، ویژگی‌های تحمل تنش گرما، ویژگی‌های تحمل تنش اکسیداتیو، ویژگی‌های تحمل شوری، ویژگی‌های کیفی مغز، کربوهیدرات‌ها و آنزیم‌های مربوط، ترکیبات نیتروژن‌دار و آنزیم‌های مربوط، سایر شاخص‌های بیوشیمیایی، رنگدانه‌های گیاهی، تنظیم کننده‌های رشد و فنون واکاوی در ۲۵۶ صفحه در قطع وزیری، ترجمه و وارد بازار نشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کتاب روش‌هایی را ارائه می‌دهد که می‌تواند به پدیدارشناسی گیاهان زراعی برای ویژگی‌های مختلف فیزیولوژیکی و بیوشیمیایی کمک کند.

اساتید دانشگاهی، صاحب‌نظران و مولفان می‌توانند برای دریافت مشاوره در خصوص مراحل تالیف کتاب و چاپ آثار خود به دفتر انتشارات جهاد دانشگاهی استان واقع در دانشگاه شهرکرد- جنب دانشکده منابع طبیعی - معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی مراجعه کرده و یا با شماره ۳۲۳۲۰۳۲۳ یا ۳۲۳۲۰۰۷۰ تماس حاصل کنند، همچنین تارگاه jchb.ir برای کسب اطلاعات بیشتر اعلام می‌شود.

انتهای پیام/ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار دانشگاهی معرفی کتاب گیاهان باغی ویژگی های تحمل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۱۶۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۸ هزار و ۴۹۰ نفر در چهارمحال و بختیاری در کنکور تجربی

نماینده سازمان سنجش در چهارمحال و بختیاری گفت: آزمون‌های گروه‌های علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی صبح دیروز و داوطلبان گروه هنر و زبان خارجه در نوبت عصر دیروز با هم رقابت کردند.

باقری مسئول برگزاری آزمون سراسری در دانشگاه شهرکرد گفت: امروز جمعه در استان ۸ هزار و ۴۹۰ نفر داوطلب تجربی در آزمون شرکت کردند.

بیشتر بخوانید

آغاز نوبت اول کنکور سراسری در چهارمحال و بختیاری

وی افزود: در آزمون سراسری امسال تأثیر سوابق تحصیلی ۵۰ درصد و سال آینده ۶۰ درصد خواهد است.

باقری ادامه داد: نتایج این آزمون نیمه مرداد ماه امسال اعلام خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • مسابقات ملی «سدید»‌ بستری برای رشد و تقویت مهارت‌های ارتباطی در دانشجویان است
  • انتشار کتاب ماهی جان در قزوین
  • انتشار ۳ نمایشنامه
  • انتشار کتاب «ماهی جان» در قزوین
  • انتشار کتاب یوسف گم گشته باز آید در ماهشهر
  • آمریکا شایستگی اظهارنظر در مورد حقوق بشر را ندارد
  • نگاه رهبر انقلاب به مسائل حوزه کتاب همه جانبه است
  • رقابت ۸ هزار و ۴۹۰ نفر در چهارمحال و بختیاری در کنکور تجربی
  • سه نکته برای آموختن درباره صبر و عدم صبر از غزالی
  • پاپیروس دو هزار ساله‌ای که احتمالا راز «آرامگاه افلاطون» را فاش می‌کند (+عکس)