Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-03@09:23:27 GMT

اجرای رزمایش همدلی در شهرداری سمنان

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۱۶۳۵۳

اجرای رزمایش همدلی در شهرداری سمنان

شهردار سمنان از برگزاری رزمایش همدلی و کمک مومنانه از سوی شهرداری این شهر خبر داد.

سیدمحمد ناظم‌رضوی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: برای کاهش بخشی از اثرات مخرب شیوع ویروس کرونا و افزایش تاب‌آوری جامعه، رزمایش همدلی و کمک مومنانه از سوی شهرداری سمنان برگزار شد.

شهردار سمنان با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر برگزاری رزمایش کمک مومنانه افزود: مدیریت شهری سمنان با توجه به لزوم استمرار همدلی و مشارکت همه جانبه شهروندان و دستگاه‌های اجرایی در مقابله با بیماری کرونا، قصد دارد با برگزاری این رزمایش سهم کوچکی در تلاش شهروندان برای همدلی با مردم آسیب دیده از کرونا داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: برای خرید این بسته‌ها اعتباری بالغ بر یک‌هزار و ۳۰۰ میلیون ریال از طرف شهرداری سمنان هزینه شده است.

شهردار سمنان با بیان اینکه ارزش هر بسته حدود سه میلیون ریال است افزود: این بسته‌ها به مناسبت ماه مبارک رمضان آماده و در بین ۶۰۰ خانواده کارگران شهرداری توزیع شد.

کد خبر 424787

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران مدیریت شهری شهروند حقوق شهروندی کرونا در ایران مشارکت شهروندان فرهنگ شهروندی آموزش شهروندی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۱۶۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت بانوان شاهرودی از اجرای طرح نور+ فیلم

راهپیمایی از کانون بسیج جوانان تا میدان امام خمینی برگزار شد و در پایان این راهپیمایی از ماموران انتظامی قدردانی و تجلیل شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم روز ملی شوراها/ ۱۰ درصد شهرهای استان اصفهان بدون شهردار اداره می‌شوند
  • رزمایش حفاظتی اطفای حریق در شاهرود اجرا شد
  • حمایت بانوان شاهرودی از اجرای طرح نور+ فیلم
  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت
  • بازگشایی نمایشگاه خوشنویسی مشق همدلی در قم
  • اعلام تحریم های ایران علیه افراد و نهادهای آمریکایی و انگلیسی/  نامه ایران به شورای امنیت در رد اتهامات اسرائیل/ حمله آمریکا و انگلیس به شمال یمن/ اعلام برگزاری رزمایش نظامی آمریکا و پاکستان
  • دولت و شهرداری قم در موضوع مونوریل اختلافی ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
  • دولت و شهرداری قم در موضوع منوریل اختلافی ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت
  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز دوشنبه دهم اردیبهشت