Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-07@13:44:43 GMT

پروازهای فرودگاه پیام البرز رونق می گیرد

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۱۶۶۱۷

پروازهای فرودگاه پیام البرز رونق می گیرد

نشست هم اندیشی دفاتر هواپیمایی کشور با حضور مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پیام ، مدیر کل گردشگری استان البرز و مدیران و مسئولان سازمان هواپیمایی کشور و نمایندگانی از دفاتر استان های البرز و تهران با هدف توسعه پروازهای مسافری در فرودگاه بین المللی پیام برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، این نشست با هدف هم افزایی بین دفاتر و آژانس های هواپیمایی  برای توسعه  پرواز های مسافری فرودگاه پیام و همچنین بررسی راهکار های لازم برای تقویت بخش مسافری فرودگاه و استفاده بهینه از ظرفیت موجود در استان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه مدیرعامل فرودگاه بین المللی پیام ضمن ارائه گزارشی از فرایند اخذ مجوز های لازم  و کسب استاندارد های لازم برای پروازهای مسافری فرودگاه پیام گفت: برای توسعه پروازهای فرودگاه پیام از ظرفیت سرمایه گذار خارجی استفاده شده است.

نادر ثناگو مطلق اظهار امیدواری کرد: با پیگیری و حضور جدی دفاتر هواپیمایی مستقر در استان البرز و تهران نسب به توسعه پروازها اقدام شود.

در این جلسه  باریکانی مدیرکل دفتر نظارت بر فرودگاه ها، شرکت ها و موسسات هوانوردی ضمن اعلام آمادگی سازمان هواپیمای کشورر برای  توسعه پرواز های فرودگاه پیام خاطر نشان کرد : سازمان هواپیمایی کشور امکانات لازم را برای تحقق این مهم به کار گرفته و امیدوار هستیم به زودی شاهد رونق گرفتن پروازهای مسافری در استان البرز و فرودگاه بین المللی پیام باشیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان البرز در این نشست از اعلام آمادگی مجموعه خود برای پیگیری مطالبات دفاتر هواپیمایی خبر دادو گفت : اتفاق بزرگی در استان رخ داده است که  در حوزه گردشگری هم آثار خوبی خواهد داشت بنا براین این موضوع نیازمند حمایت و حراست برای رسیدن به هدف غایی است.

محمدی ادامه داد : قطعا جلساتی با ریاست استاندار البرز برای برنامه ریزی توسعه پرواز های مسافری فرودگاه بین المللی پیام برگزار خواهیم کرد.

در ادامه رفیعی رئیس انجمن دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران ضمن بیان اینکه توسعه  پرواز ها موجب رونق کسب وکار دفاتر هواپیمایی خواهد داشت گفت: هدف از برگزاری این جلسه ایجاد هم بستگی و همدلی برای تحقق آرزوی دیرینه شهروندان استان البرز است و تمام دفاتر هواپیمایی های استان باید از ظرفیت ایجاد شده در فرودگاه پیام استفاده کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فرودگاه پیام پروازهای فرودگاه پیام فرودگاه بین المللی پیام دفاتر هواپیمایی مسافری فرودگاه فرودگاه پیام استان البرز توسعه پرواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۱۶۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پروازهای حج تمتع فرودگاه ارومیه از ۱۸ خرداد

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌غربی از آغاز پروازهای حج تمتع فرودگاه ارومیه از هجدهم خرداد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرودگاه‌های استان، محمدعلی نائل قراملکی با اشاره به پروازهای حج اظهار کرد: نخستین پرواز مربوط به حج تمتع امسال از فرودگاه بین‌المللی شهید باکری ارومیه روز هجدهم خرداد انجام خواهد شد.

وی افزود: عملیات رفت زائران از هجدهم تا بیست‌ویکم خرداد صورت خواهد گرفت.

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌غربی گفت: در این چهار روز ۱۹۲۰ نفر در قالب ۱۵ کاروان توسط شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به فرودگاه جده منتقل خواهند شد.

قراملکی تاکید کرد: تمهیدات لازم برای حضور زائران و همچنین همراهان آنها اندیشیده شده است و امیدواریم با این تمهیدات مشکلی در روزهای بدرقه حجاج در فرودگاه شهید باکری ارومیه نداشته باشیم.

کد خبر 751280

دیگر خبرها

  • پرواز تهران - خرم‌آباد به فرودگاه مهرآباد بازگشت
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • آغاز پروازهای حج تمتع فرودگاه ارومیه از ۱۸ خرداد
  • فرودگاه گناباد، پیشران توسعه و رونق در جنوب خراسان رضوی
  • پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ایر تهران-ایلام -تهران لغو شد
  • پروازهای فرودگاه ایلام لغو شد
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان (۱۷اردیبهشت ۱۴۰۳)
  • لغو پروازهای فرودگاه خرم آباد به دلیل تیراندازی در عروسی!
  • پلمب‌ تالاری که باعث لغو پروازهای خرم‌‌آباد شد
  • پلمب یک تالار به دلیل تیراندازی و لغو پروازهای فرودگاه خرم‌آباد