Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@02:24:44 GMT

کشف یک جسد باد کرده در یکی از نقاط شهر ملایر

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۱۶۸۴۸

ایسنا/همدان سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی ملایر گفت: طی تماس تلفنی یکی از شهروندان با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی فوت شخصی حدوداً ۵۵ ساله در منزل مسکونی در محله مسکن مهر ملایر، گزارش داده شد.

حسین روستائی در گفت و گو با ایسنا، افزود: به محض اطلاع سریعاً یک دستگاه خودروی سنگین امداد گران همراه تجهیزات کامل به محل اعزام شد و به محض رسیدن طی اظهارات همسایگان و شواهد موجود مبنی بر اینکه جسد باد کرده بود، به نظر می رسد این فرد چند روز قبل فوت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: نیروهای امدادگر با تماس تلفنی با عوامل بهشت هاجر جسد را با هماهنگی نیروی انتظامی حاضر در محل با تهیه و تنظیم صورتجلسه به بهشت هاجر انتقال دادند تا سیر مراحل قانونی و علت فوت بررسی شود.

روستائی در ادامه به مفقود شدن زنی ۸۵ ساله در یکی از روستاهای تابع حسین آباد ملایر اشاره کرد و گفت: قبل از آغاز سال ۹۹ طی تماس یکی از شهروندان با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی ملایر مفقود شدن شخص ۸۵ ساله از روستای حسین آباد اطلاع داده شد.

وی افزود: در همین راستا یک تیم امدادونجات با تجهیزات کامل به محل اعلام شده اعزام و از خانواده فرد گمشده اطلاعات لازم جمع آوری شد و خانواده وی اعلام کردند تاکنون این فرد، سابقه اینکه از منزل خارج شود و مراجع نکند را نداشته و مدتی است از وی اطلاعی نداریم و امکان دارد که در چاه های اطراف روستا افتاده باشد.

سرپرست سازمان آتش نشانی ملایر در پایان خاطرنشان کرد: در این زمینه تیم امدادگران درون بیش از ۱۵ حلقه چاه موجود در روستا را جستجو کردند و هیچ گونه اثری از وی حاصل نشد و امدادگران به ایستگاه خود بازگشتند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آتش نشاني کشف جسد امداد و نجات گم شده آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۱۶۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملایر، آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جوان ۳۳ ساله از سقوط در کوه‌های کرمان جان سالم به در برد
  • نجات جوان ٣٣ ساله پس از سقوط از کوه توسط آتش‌نشانان
  • ملایر، آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس
  • سقوط مرگبار نوجوان ۱۶ ساله کاشانی از کوه
  • سقوط از کوه نوجوان ۱۶ ساله کاشانی را به کام مرگ کشاند
  • سقوط از کوه نوجوان ۱۶ ساله را به کام مرگ کشاند
  • فوت نوجوان ۱۶ ساله کاشانی براثر سقوط درکوه
  • این بار یک نوجوان ۱۶ ساله در طبیعت گم شد
  • حوزه انتخابیه ملایر
  • حذف امیر حسین هدایی با شکست برابر بازیکن ١٩ ساله