Web Analytics Made Easy - Statcounter

با برگزاری انتخابات داخلی هیئت کشتی مازندران، پنج رئیس هیئت شهرستانی که حق رأی در انتخابات هیئت کشتی استان را دارند، مشخص شدند. ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۲ ورزشی کشتی و وزنه برداری نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، عصر روز گذشته (سه‌شنبه) انتخابات داخلی هیئت کشتی مازندران برای معرفی پنج شهرستانی که در مجمع انتخاباتی هیئت این استان حق رأی دارند، در محل اداره کل ورزش مازندران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براین اساس بهرام موسوی (چالوس)، مجتبی حسین‌پور (نوشهر)، مسعود واحدی (سیمرغ، کیاکلای سابق)، حمید محمدنژاد (بابل) و قوام مقصودی (نور) در این رأی‌گیری حائز بیشترین آرا شدند تا پنج رئیس هیئتی باشند که در مجمع کشتی مازندران رأی خواهند داد.

نکته جالب توجه اینکه حمید محمدنژاد که یکی از 11 نامزد شرکت در انتخابات هیئت کشتی مازندران است، یکی از اعضای مجمع استان را نیز تشکیل خواهد داد.

هنوز زمان برگزاری انتخابات اعلام نشده و پیش از این فدراسیون کشتی اعلام کرده بود مجمع تا اواخر خرداد یا تیر ماه به انجام خواهد رسید.

سه شنبه، برگزاری انتخابات داخلی هیئت کشتی مازندران

 

انتهای پیام/

R39383/P/S3,29/CT1 واژه های کاربردی مرتبط کشتی ایران فدراسیون کشتی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی ایران فدراسیون کشتی کشتی ایران فدراسیون کشتی هیئت کشتی مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۱۷۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب رئیس هیئت اتومبیل رانی و موتورسواری استان اصفهان

مجمع انتخاباتی هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان اصفهان با حضور اعضای مجمع در سرای ورزش‌کاران برگزار شد که حسینی آذرخوارانی با کسب ۱۲ رأی به عنوان رئیس هیئت اتومبیل‌رانی و موتورسواری استان اصفهان انتخاب شد.


این مجمع انتخاباتی با کاندیدایی سیدمرتضی حسینی آذرخوارانی و ۱۵ رأی مأخوذه برگزار شد که حسینی آذرخوارانی با کسب ۱۲ رأی به‌عنوان رئیس هیئت اتومبیل‌رانی و موتورسواری استان اصفهان انتخاب شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • سکاندار هیئت اسکی اصفهان مشخص شد
  • یسلیانی، سکان‌دار هیئت اسکی و ورزش‌های زمستانی اصفهان شد
  • کشتی همدان سروسامان می‌گیرد
  • در مرحله دوم انتخابات، نامزدی که اکثریت نسبی آرا را کسب کند، پیروز است
  • پخش فیلم های تبلیغاتی نامزد‌های مجلس ۱۲ از قاب شبکه همدان
  • برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد
  • انتخاب رئیس هیئت اتومبیل رانی و موتورسواری استان اصفهان
  • آمادگی مازندران برای برگزاری الکترونیکی دور دوم انتخابات
  • کلاس دانش افزایی مربیان کشتی در مازندران
  • درخواست مازندران برای اضافه شدن ۳ کشتی‌گیر به اردو