Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@21:32:53 GMT

روبرتو کارلوس: خیلی نزدیک بود به چلسی بروم

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۱۷۱۹۸

روبرتو کارلوس: خیلی نزدیک بود به چلسی بروم

روبرتو کارلوس، اسطوره فوتبال برزیل، فاش کرد که در سال 2007، در آستانه رفتن به چلسی بود اما این انتقال در آخرین لحظه ناکام ماند.

به گزارش "ورزش سه"، کارلوس که در سال 1997 از اینتر به رئال پیوست، بعد از 10 سال حضور در این باشگاه و کسب جام های مختلف، در سال 2007 بازیکن آزاد بود. در آن زمان باشگاه چلسی قصد داشت او را به خدمت بگیرد اما در نهایت این اتفاق رخ نداد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او به سایت گل گفت:" من دو پیشنهاد داشتم؛ از چلسی و فنرباغچه. انتقال به چلسی انجام نشد؛ برای همین به فنرباغچه رفتم. اما خیلی نزدیک بود به چلسی بروم. تقریبا به توافق رسیده بودیم و من تنها باید می رفتم آنجا و قرارداد را امضا می کردم. این یک هفته قبل از امضای قرارداد با فنرباغچه بود و من به پاریس رفته بودم تا با رومن آبراموویچ و پیتر کنیون (مدیر اجرایی سابق چلسی) دیدار کنم.

 

 

متاسفانه در آخرین لحظات، پیش از نهایی کردن قرارداد، چیزی رخ داد که در فوتبال زیاد اتفاق می افتد و این قرارداد نهایی نشد. موضوع مربوط به وکیلم بود.

هرچند همه توفق ها صورت گرفته بود و من 100 درصد مطمئن بودم که می توانم در لیگ برتر خوب کار بود زیرا این لیگ کاملا با ویژگی های من تطابق داشت."

کارلوس همچنین فاش کرد که در 22 سالگی هم می توانست به انگلیس برود:" هنوز در برزیل برای پالمیراس بازی می کردم که در سال 1995، استون ویلا به من پیشنهاد داد اما آنها توانایی مالی انجام آن انتقال را نداشتند. بعد از آن به اینتر رفتم."

چلسی روبرتو کارلوس آنژی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: چلسی روبرتو کارلوس آنژی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۱۷۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عشق تیاگو سیلوا به چلسی: یک روز به این تیم برمی‌گردم

سیلوا دیر یا زود به لندن باز می‌گردد 

طرفداری | ساعتی قبل، تیاگو سیلوا اعلام کرد در پایان فصل جاری و همزمان با اتمام قراردادش، چلسی را ترک خواهد کرد. این مدافع ۳۹ ساله و برزیلی در تابستان ۲۰۲۰ و با انتقالی آزاد به جمع آبی‌های لندن اضافه شد و چهار سال برای این تیم به میدان رفت.

رسمی؛ جدایی تیاگو سیلوا از چلسی در پایان فصل ۲۰۲۳/۲۴ عشق بی پایان سیلوا به چلسی

به گزارش فابریتزیو رومانو، تیاگو سیلوا به شدت مشتاق است که در آینده‌ای نزدیک، به عنوان مربی یا مدیر به چلسی بازگردد. سیلوا به باشگاه چلسی و شهر لندن علاقه بسیاری دارد و خانواده او نیز از زندگی در این شهر، کاملا راضی هستند. ضمن اینکه فرزندان سیلوا نیز در عضویت آکادمی چلسی قرار دارند و مدافع برزیلی نمی‌خواهد در روند پیشرفت آن‌ها اختلال ایجاد کند.

بر اساس خبرها، سیلوا در نقل و انتقالات زمستانی با پیشنهادهای زیادی مواجه شد اما ترجیح داد برای کمک به چلسی، تا پایان فصل در این تیم بماند. از فلومیننزه برزیل به عنوان مقصد بعدی سیلوا نام برده می‌شود.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • تاپ شات؛ روزی که آسمان انگلیس با شاهکار ژوزه مورینیو آبی شد
  • قهرمانی ملی‌پوش بسکتبال با ویلچر با فنرباغچه در اروپا+عکس
  • تمدید قرارداد سرخی روبرتو با بارسلونا قطعی شد
  • سرجی روبرتو: تا پای مرگ در کنار ژاوی هستیم؛ می‌دانستیم او بهترین گزینه برای بارسلوناست
  • اصولی: ملی پوشان فوتسال حواله خودرو نمی گیرند/ در جریان انتقال پرسپولیس به مشهد نیستم+ فیلم
  • عشق تیاگو سیلوا به چلسی: یک روز به این تیم برمی‌گردم
  • ژاوی: می‌خواهم قرارداد روبرتو تمدید شود/ جاه‌طلبی زیادی دارم
  • مدافع استون ویلا نمک به زخم چلسی پاشید!
  • با خداحافظی باجو، 19 سال است که یکشنبه نداریم!
  • 5 گل برتر اینتر مقابل تورینو؛ از روبرتو کارلوس تا ایکاردی / فیلم