Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@05:47:53 GMT

فروشگاه‌های پوشاک معتبر را چگونه بیابیم؟

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۱۷۲۲۱

فروشگاه‌های پوشاک معتبر را چگونه بیابیم؟

با توجه به رقابت زیادی که در بازار پوشاک، ساعت، عینک، کیف و کفش وجود دارد، یافتن فروشگاه‌ها و مراجع خرید معتبر مرتبط مطمئنا از دغدغه‌های افراد زیادی محسوب می‌شود.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام پی جو، فروشگاه‌های معتبر را می‌توان بر اساس خدماتی که به مشتری‌هایشان ارائه می‌دهند شناسایی کرد؛ هرچه عرضه‌ی کالا و خدمات یک فروشگاه از کیفیت بالاتری برخوردار باشد اعتبار آن فروشگاه بیشتر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از راه‌های دیگر شناسایی چنین فروشگاه‌هایی را می‌توان واسطه‌های قابل‌اعتمادی در فضای مجازی دانست که این فروشگاه‌ها را به علاقه‌مندان آن‌ها معرفی می‌کنند.

اگر علاقه‌مند به خرید حضوری هستید اما نمی‌توانید در میان این حجم بزرگ از عرضه‌ی خدمات انتخاب مطمئنی داشته باشید فضای اینترنت یکی از منابعی است که به‌واسطه‌ی آن می‌توان اطلاعات فراوانی درباره‌ی انواع فروشگاه‌های مختلف در شهرهای بزرگ و نحوه خرید کردن از آن‌ها به دست آورد.

برای نمونه در شهر شیراز با توجه به فراوانی فروشگاه‌های عینک‌فروشی، ساعت‌فروشی و انواع فروشگاه‌ های کیف وکفش در شیراز، مشکل یافتن فروشگاه‌های معتبر در سطح این شهر ممکن است باعث سردرگمی و اتلاف وقت بسیاری شده باشد. اگر بخواهید قبل از خارج شدن از خانه لیست قابل‌ اطمینانی ازفروشگاه‌هایی در زمینه‌های ذکرشده داشته باشید، با مراجعه به سایت پی جو که مرجع معرفی چنین فروشگاه‌هایی در سطح شهر شیراز است شانس خود را برای یک خرید لذت‌بخش و بدون دردسر امتحان خواهید کرد.

این سایت دارای راهنمای جستجوی بهترین فروشگاه‌ها در شیراز می‌باشد.

از دیگر راه‌های یافتن فروشگاه‌های معتبر در زمینه‌ی پوشاک استفاده از تجربه‌ی افرادی ست که قبلاً از چنین فروشگاه‌هایی خرید کرده‌اند و تجربه‌ی لذت‌بخشی از خدمات ارائه‌شده توسط یک فروشگاه و فروشندگان آن‌ها داشته‌اند.

هم‌چنین می‌توان فروشگاه‌ها را بر اساس خدماتی که ارائه می‌کنند از بد به خوب گلچین کردمثلاً یک فروشگاه عینک‌ فروشی در شیراز یا . ساعت با برندهای معتبر مسلما بیشتر از همتایش با برندهای تقلبی از اعتبار برخوردار خواهد بود؛ در بسیاری مواقع نیز تنها راه شناسایی این مراکز خرید تجربه‌ی خرید بدون پیشینه‌ی قبلی از آن‌هاست که به طبع ریسک بالاتری نیز دارد.

خدماتی که یک فروشگاه معتبر باید ارائه دهد.

فروشگاه‌های پوشاک، ساعت فروشی در شیراز  و کیف و کفش مراکزی هستند که عمدتا زیباترین محصولات را ارائه می‌دهند چرا که این محصولات رابطه‌ی مستقیمی با چگونگی به نظر رسیدن افراد در نظر دیگران دارند به همین دلیل باید خدمات خاصی را در کنار ارائه‌ی محصولاتشان در نظر بگیرند.

· دارا بودن یک مجموعه‌ی کامل و متفاوت از محصول مورد نظر می‌تواند از ویژگی‌های بسیار قابل‌ توجه یک مرکز خرید خوب باشد؛ چرا که مطمئنا افراد با سلیقه‌های متفاوت به یک فروشگاه مراجعه می‌کنند؛ و وجود مدل‌های مختلفی از مثلاً یک برند عینک یا برند ساعت می‌تواند انتخاب آن‌ها را راحت‌تر کند.

· عرضه‌ی محصول با کیفیت از جمله‌ی مهم‌ترین خدماتی ست که یک مرکز خرید باید از آن برخوردار باشد؛ هر چه کالای ارائه‌ شده مرغوب‌تر باشد شاخص آن فروشگاه به‌عنوان یک فروشگاه معتبر بالاتر می‌رود.

· محیط فروشگاه؛ که بهتر است به‌گونه‌ای طراحی شود که موجب راحتی بیشتر مشتریان شود.

· ارائه‌ی محصولاتی که خاص باشند و حس تک و بی‌همتایی در فرد ایجاد کنند؛ به‌گونه‌ای که حتی‌الامکان شخص جنسی با کیفیتی بهتر از آنچه خریداری کرده است را مشاهده نکند.

· ارائه‌ی خدمات پس از فروش که مطمئنا موجب رضایت خاطر مشتری می‌شود و نه تنها باعث می‌شود شخص دوباره از آن فروشگاه خرید نماید بلکه موجب معرفی مرکز خرید توسط مشتری راضی به دیگر افراد می‌شود.

خرید از یک فروشگاه با خدمات بالا می‌تواند نه تنها نام و محصولات آن فروشگاه را در اذهان ماندگار کند، بلکه باعث رشد بیش از پی یک تجارت موفق و بزرگ می‌شود.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پی جو فروشگاه پوشاک شيراز فروشگاه هایی یک فروشگاه آن فروشگاه فروشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۱۷۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار مرگ‌ومیر زنجان در سال ۱۴۰۲ اعلام شد

مدیرکل ثبت احوال استان زنجان، آمار مرگ‌ومیر در این استان در سال ۱۴۰۲ را اعلام کرد.

مهدی ژاله‌چیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: در سال ۱۴۰۲ تعداد پنج هزار و ۴۲۰ واقعه فوت به ثبت رسید که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱.۹ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: از تعداد فوت‌های ثبت شده در سال گذشته، ۵۷.۶ درصد مرد و ۴۲.۴ درصد زن بوده‌اند که بر اساس همین آمار سال قبل در مقابل هر ۱۳۶ مرد فوت شده ۱۰۰ زن فوت شده‌ است.

مدیرکل ثبت احوال استان زنجان در ادامه با اشاره به آمار ثبت ولادت در این استان گفت: سال قبل ۱۳ هزار و ۹۲۳ واقعه ولادت در استان ثبت شده است که از این تعداد ۱۰ هزار و ۴۴۲ مورد ولادت مربوط به مادران پایین‌تر از ۳۵ سال بوده است.

وی با اشاره به صدور آنی شناسنامه در استان افزود: ثبت احوال استان هم اکنون در ۱۲ اداره مستقل و ۲۰ دفتر پیشخوان فعال درسطح استان در حال ارائه خدمات به مردم است و تلاش این اداره کل ارائه خدمات در اسرع وقت است، اما با توجه به پراکندگی جمعیت نیازمند همکاری سایر دستگاه‌ها در این پروژه خواهیم بود که بتوانیم خدمات مطلوب‌تری در سریع‌ترین زمان ممکن به مردم ارائه دهیم.

کد خبر 749580

دیگر خبرها

  • آمار مرگ‌ومیر زنجان در سال ۱۴۰۲ اعلام شد
  • طلوع کیان:مهمتر از صعود بازیابی چهره معتبر تیم ملی والیبال در عرصه بین المللی است/ بازیکنان غایب اردو عذر موجه ارائه کردند
  • از کجا میشه لوازم یدکی چانگان خرید و ارسال داشته باشه؟
  • افزایش ۳۳ درصدی خدمات پستی البرز در خرید و فروش اینترنتی
  • خریدبیش از ۷۷۰ هزار تن گندم ‌از کشاورزان استان خوزستان
  • نکات کلیدی که قبل از خرید فایل گرافیکی لایه باز باید بدانید
  • ارائه خدمات به اتباع خارجی با مدارک معتبر انجام می‌شود
  • خدمات به اتباع خارجی صرفا با کارت شناسایی جدید و مدارک معتبر انجام می‌شود
  • ارسال گل اینترنتی با 3 کلیک
  • ارائه فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهرداری شیراز با ارزش ۶۰ هزار میلیارد تومان در نمایشگاه اکسپو