Web Analytics Made Easy - Statcounter

نازنین رحمانی عضو تیم ملی روئینگ در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: علاقه زیادی به رشته‌های آبی دارم. قبل از ورود به رشته قایقرانی حدود ۸ سال شناگر بودم. آذر ماه سال ۱۳۸۹ یک طرح استعدادیابی در تهران برگزار شد و با تست ارگو و فاکتور‌های بدنی مثل قد و طول دستان بلند که مناسب این رشته است در تیم ملی پذیرفته شدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حدود ۹ سال است که عضو تیم ملی روئینگ هستم.

او افزود: در رشته قایقرانی ۱۰ مدال برون مرزی، دو مدال نقره بازی‌های آسیایی جاکارتا و ۸ مدال نقره، طلا و برنز در مسابقات آسیایی از سال ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۹ دارم. آبان سال ۹۸ در بازی‌های آسیایی صاحب مدال برنز شدم که به دلیل مصدومیتی که در تمرینات برای من اتفاق افتاد با آمادگی حدود ۵۰ درصد در آن مسابقه شرکت کردم.

رحمانی ادامه داد: خود را برای حضور در مسابقه قهرمانی آسیا آماده می‌کنم. قرار بود این مسابقات آذر ماه امسال برگزار شود که به دلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاد. تا جایی که امکان داشته باشد در خانه ورزش می‌کنم و تمرینات هوازی را با رعایت نکات بهداشتی بیرون از خانه انجام می‌دهم. با سولماز عباسی مربی تیم ملی روئینگ در ارتباط هستم.

عضو تیم ملی روئینگ گفت: به دلیل آسیب از ناحیه کتف و گردن مقداری از اردو دور شدم. به همین دلیل بعد از مسابقات آبان ماه وارد اردو نشدم. متاسفانه هنوز درگیر این مشکل هستم.

او درباره تعویق مسابقات آسیایی تصریح کرد: تعویق مسابقات اتفاقی بود که نه تنها برای من بلکه برای تمام ورزشکاران بود. البته با تعویق مسابقات می‌توانیم آمادگی بیشتری برای در مسابقات داشته باشیم. با این فرصت می‌توانیم ایراداتی که داشتیم رارفع کنیم.

رحمانی ادامه داد:، چون روئینگ رشته نیمه استقامتی محسوب می‌شود ما مجبور هستیم که کل سال را در اردو حضور داشته باشیم. به دلیل اینکه در بیشتر استان‌ها از جمله استان کرمانشاه امکانات وجود ندارد باید حتما در اردو‌ها حضور داشته باشم. از ۱۲ ماه سال حداقل ۲ ماه در کنار خانواده ام هستم. بیشتر روز‌های سال را در اردو‌ها حضور دارم.

عضو تیم ملی روئینگ افزود: ورزش را در برنامه روزانه ام دارم. بدن انسان به شکلی است که با همه نوع تمرینات سازگار است. البته اگر مدتی تمرین نکنیم بدن سریع افت می‌کند به همین دلیل باید تمرینات به صورت مستمر باشد تا آمادگی خود را حفظ کنیم.

رحمانی گفت: تقریبا حدود ۲ ساعت در خانه ورزش می‌کنم، اما زمانی که در اردو حضور داشتم به طور مفید ۵ ساعت تمرین می‌کردم. کیفیت تمرین‌ها نسبت به زمان اردو پایین آمده است، زیرا امکان تمرینات تخصصی در خانه وجود ندارد.

عضو تیم ملی روئینگ گفت: از کادر پزشکی و درمانی که از جان خود برای درمان بیماران مبتلا به کرونا گذشتند تشکر می‌کنم. امیدوارم مردم نیز بیشتر اصول بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون قایقرانی اخبار ورزشی عضو تیم ملی روئینگ تعویق مسابقات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۱۷۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولان فرصت خدمت به مردم را قدر بدانند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مطهری صبح چهارشنبه در جمع اعضای شوراهای شهر شبستر رمز موفقیت شورا و شهرداری را وفاق و همدلی دانست و اظهار کرد: فرمانداری نیز به عنوان مجری سیاست‌های دولت و نماینده عالی دولت در شهرستان، همکاری و همراهی مطلوب با این دو نهاد را با هدف افزایش سطح خدمات رفاهی، اجتماعی و عمرانی به مردم در دستور کار دارد.

وی با اشاره به لزوم تعامل شورا و شهرداری با دیگر دستگاه‌های خدمت رسان، افزود: شورای اسلامی شهر نهادی مردمی برای هم اندیشی و برنامه ریزی مناسب و اصولی در جهت توانمندسازی دولت برای خدمت رسانی به مردم است.

مطهری با اشاره به اینکه مردم خواهان برآورده شدن انتظارات و رفع مسائل و مشکلات شهر هستند، ادامه داد: مسئولان باید فرصت خدمت به مردم را قدر دانسته و در این فرصت محدود در مسیر ارائه خدمات بهتر تلاش کنند.

رئیس شورای اداری شهرستان شبستر با تاکید بر اینکه در دولت سیزدهم جلب رضایت و خدمت صادقانه به مردم از مهم‌ترین اهداف مدیران دستگاه‌های اجرایی است، گفت: در کنار تلاش‌های شبانه روزی کارکنان و مدیران شهرداری، نقش اعضای شورای شهر که مجموعه را در جهت پیشبرد برنامه‌ها و مشکلات یاری می‌نمایند انکار ناپذیر است.

وی در پایان ضمن بیان این مطلب که امیدوارم با تعامل، همدلی و همفکری بتوانیم در جهت رفع مشکلات و معضلات سطح شهر و همچنین پیشرفت پروژه‌های زیر بنایی گام‌های اساسی برداریم، ابراز داشت: باید در مسئولیت‌های محدود خدمت به مردم از شعار زدگی دوری و به معنای واقعی عملگرا بود چرا که در گذر زمان به سرعت مسئولیت‌ها به پایان می‌رسد.

کد خبر 6087002

دیگر خبرها

  • تراز تجاری ایران با آفریقا باید علاوه بر مثبت بودن پایدار باشد
  • آفریقا فرصت‌های زیادی برای صنعتگران و تجار ایرانی دارد
  • جوانان ایران لایق رتبه‌های بالا در مسابقات بین‌المللی هستند
  • جوانان ما لایق رتبه‌های بالا در سطح مسابقات بین‌المللی هستند
  • اردوی سه روزه تیم منتخب کشتی نونهالان آذربایجان غربی در پیرانشهر
  • نشست صمیمی دبیر فدراسیون دوومیدانی با ورزشکاران شانس کسب ورودی المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • معیار انتخاب و اعزام ورزشکاران برای مسابقات کشوری پرس‌سینه
  • افزایش ابهاماتِ ۸۶ کیلو؛ بازگشت یزدانی یک اردو به تعویق افتاد، قاسم‌پور دوباره در ۹۷ کیلو دعوت شد!
  • حضور حسن یزدانی در تیم ملی به تعویق افتاد!
  • مسئولان فرصت خدمت به مردم را قدر بدانند